Gå til innhold

Tarot 20.05.18 - Hus og hjem (les første innlegg før spørsmål)


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

1. Hvor lenge må jeg gå uten jobb på mitt nye bosted?
2. Hvordan bør jeg gå frem for å få meg venner på mitt nye bosted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, SpåKonemateriale skrev:

3. Det andre er et ja/nei-spørsmål.

Mvh. SpåKonemateriale

Feil. Bor bare 1 i mitt hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..

1. Hvilken stil har vi i hjemmet vårt? 

2. Hvor mange levende vesener bor under vårt tak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carrot skrev:

Hei, hvor mange instrumenter er det i mitt hjem :) (og vil jeg lære bruk noen av dem så godt som jeg ønsker)

Mvh Carrot

Jeg er faktisk utdannet musikklærer, tro det eller ei. Alle kan lære seg å spille instrumenter, så svaret er ja, uten at jeg trenger å se på kortene. Hvis du ikke har råd til lærer så er det kurs på youtube, gratis, for alle verdens instrumenter. Anbefalt øvingsplan er 20 minutter hver dag, dette for å trene muskelminnet (hvile, pause og søvn er viktig for at muskelminnet skal trenes). Tålmodighet, motivasjon/belønning og gradvis påbygging er viktige stikkord.

Når det gjelder hvor mange instrumenter: Kortene sier 2 + 9.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har to spørsmål. 1. Hvor vil jeg bo om et år? 2. Og med hvem vil jeg bo sammen med?  Siri

Anonymkode: 9322c...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammelt er huset mitt? Hvor lenge kommer vi til å bo her?

 

Mette

Anonymkode: 7ca69...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Naku skrev:

1. Hvor lenge må jeg gå uten jobb på mitt nye bosted?
2. Hvordan bør jeg gå frem for å få meg venner på mitt nye bosted?

Hei, Naku. Elsker profilbildet ditt.

1. Ikke lenge. Du får ganske raskt jobb på stedet med blå logo. Maks. 2 måneder.

2. Kortene viser en som er veldig på og tar initativ, ikke være redd for å invitere folk med på ting. Kortene råder mot å finne på mest mulig edruelige aktiviteter, da du vil være borti et miljø som ikke er konstruktive så fort de får rusmidler i seg. Du vil måtte bruke en del penger på å skape et godt nettverk, ta dette i betraktning når du lager budsjetter fremover.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vera skrev:

Ok..

1. Hvilken stil har vi i hjemmet vårt? 

2. Hvor mange levende vesener bor under vårt tak?

1. Noe utenom det vanlige, men likevel jordnært. Er det et stort svart møbel som er senteret i stuen? Du er sjefen over husets utseende.

2. 4 

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei, Naku. Elsker profilbildet ditt.

1. Ikke lenge. Du får ganske raskt jobb på stedet med blå logo. Maks. 2 måneder.

2. Kortene viser en som er veldig på og tar initativ, ikke være redd for å invitere folk med på ting. Kortene råder mot å finne på mest mulig edruelige aktiviteter, da du vil være borti et miljø som ikke er konstruktive så fort de får rusmidler i seg. Du vil måtte bruke en del penger på å skape et godt nettverk, ta dette i betraktning når du lager budsjetter fremover.

Mvh. SpåKonemateriale

Takk skal du ha. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Okei, jeg misforstod visst. Dragetre har jeg aldri hørt om så trodde det var en leke eller noe, hehe.

Jeg gir deg en litt åpen lesing da:

Ser en alvorlig dame her som sitter litt på sin høye hest og vet best. Hun "skremmer vekk" nye relasjoner med sin overdrevne rettferdighetssans. Hun har en kompanjong ved sin side som er ganske lik. De overser andre som prøver å strekke ut en hånd for nærhet. Den alvorlige damen ønsker innerst inne å være vennligere men hun er redd for å bli dyttet av hesten. 

Det er også tegn til en "urolig forelskelse" her, som foregår gjennom telefonen.

Mvh. SpåKonemateriale

Takk :kyss2:

Er det meg som er den alvorlige damen, eller er det noen i min omgangskrets? Hvis det er meg så kan det muligens stemme at jeg har en overdreven rettferdighetssans, jeg vet ikke helt, men alvorlig er jeg ikke og jeg har ingen kompanjong. :) 

Den "urolige forelskelsen" er ikke en forelskelse, men ellers har du rett i at det er "noe" som forgår mest gjennom telefonen og som jeg håper blir virkelig snart. (Det var nesten litt skummelt å lese det siste der, for det føltes litt som du var inni hodet mitt - eller telefonen... :fnise: )

Anonymkode: 3b79d...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har to spørsmål. 1. Hvor vil jeg bo om et år? 2. Og med hvem vil jeg bo sammen med?  Siri

Anonymkode: 9322c...4c8

1. Du vil leie leilighet hos en tilbakeholden mann. 

2. Alene

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er stemningen i hjemmet vårt for tiden? 

Maria

Anonymkode: 04013...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SpåKonemateriale skrev:

1. Noe utenom det vanlige, men likevel jordnært. Er det et stort svart møbel som er senteret i stuen? Du er sjefen over husets utseende.

2. 4 

Mvh. SpåKonemateriale

1. Nja..det er jo litt svevende svar, men jeg eier ikke svarte møbler, så det må isåfall være en vegg? At jeg er sjefen har du fullstendig rett i 🤣

2. Den er feil :) 

Tusen takk :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammelt er huset mitt? Hvor lenge kommer vi til å bo her?

 

Mette

Anonymkode: 7ca69...ef2

Det kommer opp noen desperate kort, tolker det litt som at det er et hus som er gammelt nok til at det trenger/trengte en del restaurering. Dere vil bo der til dere er for gamle til trappene.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei Pernille, jeg svarer på spørsmål 2 da jeg har oppdatert første innlegg og ja/nei-spørsmål ikke er tillat. Dette betyr at du har 1 spørsmål til gode etterpå.

Din fremtid for hus og hjem:

Har du planer om å innstallere noe med vann? Fontene,basseng eller fuglebad kanskje? Kortene sier det isåfall er en veldig god ide og er et prosjekt som vil gi deg masse endorfiner.

Det er en rødfarge her som du er så glad i, men ikke tør å bruke. Kortene sier det er DIN farge og at den skal brukes.

Mvh. SpåKonemateriale

For Guds skyld, ikke noe med vann! Vi har hatt lekkasje og skal ikke ha mer vann på avveie. Innstalasjoner med vann er helt uaktuelle. Svaret ditt gir grunn til bekymring for mer lekkasje. 

Rødt er leg lite glad i. Marineblått er "min" farge. 

Hva skjer i naboboligen de kommende ukene?.

 

Pernille

 

Anonymkode: d0416...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SpåKonemateriale said:

1. Du vil leie leilighet hos en tilbakeholden mann. 

2. Alene

Mvh. SpåKonemateriale

Huff da. Ikke akkurat det som er planen.

Anonymkode: 9322c...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :kyss2:

Er det meg som er den alvorlige damen, eller er det noen i min omgangskrets? Hvis det er meg så kan det muligens stemme at jeg har en overdreven rettferdighetssans, jeg vet ikke helt, men alvorlig er jeg ikke og jeg har ingen kompanjong. :) 

Den "urolige forelskelsen" er ikke en forelskelse, men ellers har du rett i at det er "noe" som forgår mest gjennom telefonen og som jeg håper blir virkelig snart. (Det var nesten litt skummelt å lese det siste der, for det føltes litt som du var inni hodet mitt - eller telefonen... :fnise: )

Anonymkode: 3b79d...409

Jeg fikk en følelse av at du var den alvorlige damen og at et dyr var kompanjongen.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er stemningen i hjemmet vårt for tiden? 

Maria

Anonymkode: 04013...64b

Det er en mann som tar stor plass her - han har et stort temperament og mye lidenskap, og glemmer ofte å ta hensyn til de rundt seg da han har så mange ideer i hodet. Damen står ved hans side, noe misfornøyd. Hun serverer ham og tar vare på hans behov i mens hun drømmer om singellivet.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Jeg er faktisk utdannet musikklærer, tro det eller ei. Alle kan lære seg å spille instrumenter, så svaret er ja, uten at jeg trenger å se på kortene. Hvis du ikke har råd til lærer så er det kurs på youtube, gratis, for alle verdens instrumenter. Anbefalt øvingsplan er 20 minutter hver dag, dette for å trene muskelminnet (hvile, pause og søvn er viktig for at muskelminnet skal trenes). Tålmodighet, motivasjon/belønning og gradvis påbygging er viktige stikkord.

Når det gjelder hvor mange instrumenter: Kortene sier 2 + 9.

Mvh. SpåKonemateriale

:) jeg spiller, spørsmålet er om jeg vil klare spille så bra som jeg ønsker ;) og vi 6 instrumenter som er våre pluss to som er ene svigersønnens når han er her (som han er i dag) så du var nær.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For Guds skyld, ikke noe med vann! Vi har hatt lekkasje og skal ikke ha mer vann på avveie. Innstalasjoner med vann er helt uaktuelle. Svaret ditt gir grunn til bekymring for mer lekkasje. 

Rødt er leg lite glad i. Marineblått er "min" farge. 

Hva skjer i naboboligen de kommende ukene?.

 

Pernille

 

Anonymkode: d0416...9f4

Hehe, uff da! Kanskje det var en mening med kortene da? At du skal være føre var? 

Den rødfargen står jeg fremdeles ved, altså. Det er noe som ligger der, jeg får følelsen av å krible i beina og ville være kreativ og kreve min plass.

Det nye spørsmålet ditt oppfyller ikke kravene.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...