Gå til innhold

Tarot 20.05.18 - Hus og hjem (les første innlegg før spørsmål)


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

Hei hei,

på forespørsel fra Siv85 tilbyr jeg tarotlesing for hus og hjem. Dere har 2 valg:

1. Test min intuisjon: spør et spørsmål om ditt hjem du allerede vet svaret på - og svar meg om jeg hadde rett etterpå.

2. Vanlig tarotlesing

Krav:

- Ha brukernavn eller avslutt spørsmålet med et navn

- Maks 2 spørsmål per bruker

- Svar med utfyllende tilbakemelding om du velger alternativ 1

- Spørsmålet må være om deg og ikke "ditt" (f.eks hvor er min mann/hva heter min mann?)

- Ikke ja/nei-spørsmål

Her er et lite dikt til hjelp:

Hvordan

Hvorfor

Hvem

Hva,

er bra

Kortene sier ikke nei

Eller ja

 

Snurr film

Endret av SpåKonemateriale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva betyr hus og hjem? Fysisk eller hva som skjer innenfor husets fire vegger?

Spørsmål som f.eks "Hvor mange levende stueplanter har jeg i huset?" 

Eller spørsmål som "Kommer jeg noengang til å få råd til å kjøpe mitt eget?" 

(Hvis dette er riktige spørsmål så er det legitime spørsmål :) )

Wenche 

Anonymkode: 3b79d...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr hus og hjem? Fysisk eller hva som skjer innenfor husets fire vegger?

Spørsmål som f.eks "Hvor mange levende stueplanter har jeg i huset?" 

Eller spørsmål som "Kommer jeg noengang til å få råd til å kjøpe mitt eget?" 

(Hvis dette er riktige spørsmål så er det legitime spørsmål :) )

Wenche 

Anonymkode: 3b79d...409

Jeg vet faktisk ikke, var veldig nysgjerrig på hvilke typer spørsmål jeg kunne få på noe sånt. Skal svare deg på det første spørsmålet, det andre er et ja/nei-spørsmål og det vil jeg også utelukke. Skal bare oppdatere første innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei hei,

på forespørsel fra Siv85 tilbyr jeg tarotlesing for hus og hjem. Dere har 2 valg:

1. Test min intuisjon: spør et spørsmål om ditt hjem du allerede vet svaret på - og svar meg om jeg hadde rett etterpå.

2. Vanlig tarotlesing

Krav:

- Ha brukernavn eller avslutt spørsmålet med et navn

- Maks 2 spørsmål per bruker

- Svar med utfyllende tilbakemelding om du velger alternativ 1

- Spørsmålet må være om deg og ikke "ditt" (f.eks hvor er min mann/hva heter min mann?)

 

Snurr film

1. Blir boligen snart større? 

2. Hva bringer fremtiden på hus og hjemfronten og ellers? 

Kallenavn; Pernille.

Anonymkode: d0416...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr hus og hjem? Fysisk eller hva som skjer innenfor husets fire vegger?

Spørsmål som f.eks "Hvor mange levende stueplanter har jeg i huset?" 

Eller spørsmål som "Kommer jeg noengang til å få råd til å kjøpe mitt eget?" 

(Hvis dette er riktige spørsmål så er det legitime spørsmål :) )

Wenche 

Anonymkode: 3b79d...409

Hvor mange levende stueplanter:

Kortene sier 6 + 7. Det betyr ikke nødvendigvis at du har 13 levende planter, men 6 av en type ting og 7 av en annen. Nysgjerrig på tilbakemelding.

 

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1. Blir boligen snart større? 

2. Hva bringer fremtiden på hus og hjemfronten og ellers? 

Kallenavn; Pernille.

Anonymkode: d0416...9f4

Hei Pernille, jeg svarer på spørsmål 2 da jeg har oppdatert første innlegg og ja/nei-spørsmål ikke er tillat. Dette betyr at du har 1 spørsmål til gode etterpå.

Din fremtid for hus og hjem:

Har du planer om å innstallere noe med vann? Fontene,basseng eller fuglebad kanskje? Kortene sier det isåfall er en veldig god ide og er et prosjekt som vil gi deg masse endorfiner.

Det er en rødfarge her som du er så glad i, men ikke tør å bruke. Kortene sier det er DIN farge og at den skal brukes.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hvor mange levende stueplanter:

Kortene sier 6 + 7. Det betyr ikke nødvendigvis at du har 13 levende planter, men 6 av en type ting og 7 av en annen. Nysgjerrig på tilbakemelding.

 

Mvh. SpåKonemateriale

Jeg er helt elendig på å holde liv i planter så jeg pleier å holde meg langt unna. Nå har jeg en rose som ser død ut i ei potte i stuevinduet og et dragetre, men det er alt jeg har av planter. Så, nei ikke noe 13 her. :) 

Anonymkode: 3b79d...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt elendig på å holde liv i planter så jeg pleier å holde meg langt unna. Nå har jeg en rose som ser død ut i ei potte i stuevinduet og et dragetre, men det er alt jeg har av planter. Så, nei ikke noe 13 her. :) 

Anonymkode: 3b79d...409

Hvis svaret er "ingen" så satte du nok kjepper i hjulene på deg selv her. Jeg leter etter tall gjennom symbolikken på kortene, så når du spør et sånt spørsmål så er som regel "ingen" ikke et alternativ. Du har fremdeles et spørsmål til gode hvis du vil prøve noe annet.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hvis svaret er "ingen" så satte du nok kjepper i hjulene på deg selv her. Jeg leter etter tall gjennom symbolikken på kortene, så når du spør et sånt spørsmål så er som regel "ingen" ikke et alternativ. Du har fremdeles et spørsmål til gode hvis du vil prøve noe annet.

Mvh. SpåKonemateriale

Neida, svaret var 2. Et dragetre og en potterose. Svaret er 1 dersom potterosa allerede har avgått med døden. 

Jeg vet ikke helt om jeg har noe spørsmål som har med hus og hjem å gjøre, jeg. Det eneste jeg er interessert i å vite er om jeg kommer til å kjøpe meg eget hus eller leilighet noengang. Ellers går alt jeg lurer på i økonomi, jobb og kjærlighet. :) 

 

Anonymkode: 3b79d...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvilke studieretning kommer jeg inn på? 

2. Hvordan blir ting i forholdet? 

Anonymkode: 4b53c...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1. Hvilke studieretning kommer jeg inn på? 

2. Hvordan blir ting i forholdet? 

Anonymkode: 4b53c...f48

Beklager, gikk litt raskt i svingene nå. Lar brukernavnet stå nå :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hva vil omstendigheter i området ha å si for verdien på boligen vår?

2. Hvor lenge vil vi bli boende her?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida, svaret var 2. Et dragetre og en potterose. Svaret er 1 dersom potterosa allerede har avgått med døden. 

Jeg vet ikke helt om jeg har noe spørsmål som har med hus og hjem å gjøre, jeg. Det eneste jeg er interessert i å vite er om jeg kommer til å kjøpe meg eget hus eller leilighet noengang. Ellers går alt jeg lurer på i økonomi, jobb og kjærlighet. :) 

 

Anonymkode: 3b79d...409

Okei, jeg misforstod visst. Dragetre har jeg aldri hørt om så trodde det var en leke eller noe, hehe.

Jeg gir deg en litt åpen lesing da:

Ser en alvorlig dame her som sitter litt på sin høye hest og vet best. Hun "skremmer vekk" nye relasjoner med sin overdrevne rettferdighetssans. Hun har en kompanjong ved sin side som er ganske lik. De overser andre som prøver å strekke ut en hånd for nærhet. Den alvorlige damen ønsker innerst inne å være vennligere men hun er redd for å bli dyttet av hesten. 

Det er også tegn til en "urolig forelskelse" her, som foregår gjennom telefonen.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange beboere i mitt hjem? Forblir dette mitt hjem? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, blabla1 skrev:

Beklager, gikk litt raskt i svingene nå. Lar brukernavnet stå nå :-) 

1. Orden og harmoni - Intuitiv, empati, hjelpe andre - Sikre fremtiden. Dette er stikkord jeg får. Ser ut som en helse- og omsorgsutdannelse.

2. Fred og lykke - begge ser ut til å være fullkomne partnere (de har ting på stell og er klare for forholdet emosjonelt). Kortene råder dere til å skape ting sammen: møbler, interiør, kunstverk. Mannen vil blomstre på dette området.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvor mange instrumenter er det i mitt hjem :) (og vil jeg lære bruk noen av dem så godt som jeg ønsker)

Mvh Carrot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Bringebærjenta skrev:

1. Hva vil omstendigheter i området ha å si for verdien på boligen vår?

2. Hvor lenge vil vi bli boende her?

 

1. Attraktivt for ungkarer - verdien går opp - god bolig for de som ønsker å stelle i stand selskaper

2. 7 år. Dere får katt.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SpåKonemateriale skrev:

1. Orden og harmoni - Intuitiv, empati, hjelpe andre - Sikre fremtiden. Dette er stikkord jeg får. Ser ut som en helse- og omsorgsutdannelse.

2. Fred og lykke - begge ser ut til å være fullkomne partnere (de har ting på stell og er klare for forholdet emosjonelt). Kortene råder dere til å skape ting sammen: møbler, interiør, kunstverk. Mannen vil blomstre på dette området.

Mvh. SpåKonemateriale

Søkelisten min for studier har sosionom, sykepleier, lærer, tannpleier og vernepleier så der er du nok inne på noe. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, miss summers skrev:

Hvor mange beboere i mitt hjem? Forblir dette mitt hjem? 

 

 

3. Det andre er et ja/nei-spørsmål.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...