Gå til innhold

Kongelig bryllup i England


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke skrevet noe nedsettende om Kate, har tvert i mot forsvart henne. feil anonym du siterer. Beklager at jeg syntes det var litt morsomt å spekulere i reisemål.

Anonymkode: 86e17...7cb

Neida, det var ikke for å være negativ til deg direkte, det er mange anonyme her nå så jeg adresserte egentlig alle som bare sprer kvalm. Beklager hvis det ble feil :) Angående reisemål trodde jeg Namibia var bekreftet, men de pleier vel å prøve å lure pressen mest mulig.

Harry er glad i Afrika og sine prosjekter der, og de fortalte også i forlovelsesintervjuet at det var nettopp i Afrika de hadde muligheten til å bli kjent da de møttes - langt borte fra alt og uten verdens oppmerksomhet på seg. Håper de klarer det nå også :) Han er såpass langt ned i arverekken at jeg håper han får fred. Når moren ble drept i en bilulykke med paparazzier på hjul etter seg vil man helst tro det finnes en slags anstendighet i verden :sukk: 

Anonymkode: 72fc8...38e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.5.2018 den 5.49, Drizzt skrev:

Kjolen hennes var en stor skuffelse for min del. Veldig hverdagslig og satt ikke veldig pent på overkroppen hennes (rundt midjen). Jeg forventet mye mer iallefall. 

Ellers flott par og de ser tydelig forelsket, så jeg håper de er lykkelige sammen :) Det er helt fantastisk at både William og Harry får lov å gifte seg med den de måtte ønske (elsker) og ikke minst deres far fikk endelig sin Camilla. Jeg synes Diana banet vei for at Charles og barna deres får være sammen med den de vil. 

Hun kunne ha fått den kjolen hun ville, sydd av all verdens designere også velger hun en så enkel, pregløs og i tillegg for stor kjole!   Vet at hun ikke kunne velge akkurat det snittet hun vil iom. at hun giftet seg kongelig men kjolen kunne vært 100 ganger mer spennende for min del.  

Synes Grace Kelly var så vakker.

Image result for grace kelly wedding

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hun kunne ha fått den kjolen hun ville, sydd av all verdens designere også velger hun en så enkel, pregløs og i tillegg for stor kjole!   Vet at hun ikke kunne velge akkurat det snittet hun vil iom. at hun giftet seg kongelig men kjolen kunne vært 100 ganger mer spennende for min del.  

Synes Grace Kelly var så vakker.

Image result for grace kelly wedding

Kjolen var fin, men det er klart man forventer noe mer når plagget har en prislapp på x-antall hundre tusen.

Kjolen til Meghan kunne mamma sydd myyyye billigere (og hun er flink til å sy).

Anonymkode: 7c856...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjolen var fin, men det er klart man forventer noe mer når plagget har en prislapp på x-antall hundre tusen.

Kjolen til Meghan kunne mamma sydd myyyye billigere (og hun er flink til å sy).

Anonymkode: 7c856...06e

Men stoffet er en eller annen grisedyr råsilke spunnet av ville sommerfugler BARE i det ene fjelllet på øya Gurgurkistan som ingen noengang har hørt om. Stoffet koster 36720 kr meteren. Kongelige kan ikke nedre seg til å bruke stoffer som oss dødelige går i. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Peonjenta skrev:

Men stoffet er en eller annen grisedyr råsilke spunnet av ville sommerfugler BARE i det ene fjelllet på øya Gurgurkistan som ingen noengang har hørt om. Stoffet koster 36720 kr meteren. Kongelige kan ikke nedre seg til å bruke stoffer som oss dødelige går i. 

Såpass, ja. Trist at resultatet ble så tragisk.

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjolen var fin, men det er klart man forventer noe mer når plagget har en prislapp på x-antall hundre tusen.

Kjolen til Meghan kunne mamma sydd myyyye billigere (og hun er flink til å sy).

Anonymkode: 7c856...06e

De aller fleste som kan sy kunne sydd den mye billigere :) 

23 timer siden, Peonjenta skrev:

Hun kunne ha fått den kjolen hun ville, sydd av all verdens designere også velger hun en så enkel, pregløs og i tillegg for stor kjole!   Vet at hun ikke kunne velge akkurat det snittet hun vil iom. at hun giftet seg kongelig men kjolen kunne vært 100 ganger mer spennende for min del.  

Synes Grace Kelly var så vakker.

 

Da jeg så Kates kjole tenkte jeg på Grace Kelly og det var tydelig at hun hentet inspirasjon derfra :) Jeg kommer nok aldri til å forstå meg på Meghans kjole. Enda verre med alle ''eksperter'' som nesten besvimte av beundring ... Eh, OK.

20 timer siden, Rumle skrev:

Hva er det som feiler folk altså .. :laugh:

Haha :D Takk for latteren, denne var god! :) Jeg må bare dele denne med deg :D 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Drizzt skrev:

Såpass, ja. Trist at resultatet ble så tragisk.

De aller fleste som kan sy kunne sydd den mye billigere :) 

Da jeg så Kates kjole tenkte jeg på Grace Kelly og det var tydelig at hun hentet inspirasjon derfra :) Jeg kommer nok aldri til å forstå meg på Meghans kjole. Enda verre med alle ''eksperter'' som nesten besvimte av beundring ... Eh, OK.

Haha :D Takk for latteren, denne var god! :) Jeg må bare dele denne med deg :D 

 

 

Skremmende :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over all ståheien bak utrykket på den ene tvillingen som bærer sløret. Han har et morsomt utrykk, men det er fordi han gjesper mens man smiler.  Han geiper ikke. Ser du på det et par ganger ser du det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...