Gå til innhold

Kongelig bryllup i England


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

On 5/19/2018 at 2:34 PM, AnonymBruker said:

Tiden har heldigvis løpt fra bryllup av typen Charles og Diana hadde. 

For ikke å snakke om Prins Albert og Charlene,kaldeste jeg noen gang har sett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke Kate som er muggen her. 

Anonymkode: b7a43...16e

Nei, det er alle de som lar seg fornærme av at Kate ser sur ut på et offisielt bilde og må forsvare det for enhver pris. Man får jo ikke engang mene noe her uten å bli angrepet. Skjerp dere! 

Anonymkode: e4953...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fått inntrykk av at tidslinjen din ikke stemmer helt (infarktet), men gidder ikke sjekke. Uansett; tanter, onkler osv - vet du hvor mange hun har og om de ikke faktisk var der? 

Anonymkode: e4953...3af

Tidslinjen stemmer ikke nei. Han fikk en paparazzo til å fotografere ham uka før bryllupet. Når det så  ble avdekket og britisk presse skrev om det, sa han at han ikke ville gå i bryllupet for at han ikke ville ydmyke Meghan. Så ble han tryglet om å komme, og DA fikk han liksom dette hjerteinfarktet,  uten at han så en lege. Så skulle han liksom reise, men så måtte han plutselig operere hjertet, og fikk reiseforbud. Han sier selv at grunnen til hjerteinfarktet, var oppførselen til de to eldste barna hans, som har gjort alt de kan for å ydmyke Meghan i forkant av bryllupet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette handler ikke om meg. Eller deg. Om det er så forbanna grusomt så la vær å ødelegge et slikt bilde! Hold deg hjemme da! Hun valgte å delta, så da får hun la være å være så muggen. 

Anonymkode: e4953...3af

Lol, tror ikke akkurat det var et valg for henne å stille eller ikke. Skulle vært døden nær for å ha gyldig grunn for ikke å stille i akkurat det bryllupet der.

Anonymkode: 86e17...7cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke stilt opp 3 uker etter fødsel 

Anonymkode: fc3f0...cc8

Det valget fikk hun nok ikke. Da hadde det blitt ramaskrik skal jeg love deg. Mulig hun er litt pissed for at de ikke kunne ventet LITT lenger før de giftet seg etter hun fødte, det hadde i hvert fall jeg vært. 

Akkurat DET er litt usympatisk av den godeste ms Markle.😉

Anonymkode: 86e17...7cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det valget fikk hun nok ikke. Da hadde det blitt ramaskrik skal jeg love deg. Mulig hun er litt pissed for at de ikke kunne ventet LITT lenger før de giftet seg etter hun fødte, det hadde i hvert fall jeg vært. 

Akkurat DET er litt usympatisk av den godeste ms Markle.😉

Anonymkode: 86e17...7cb

Tror ingen fikk velge datoen. Sannsynligvis dronningen som har siste ord der. Og jeg ville ikke reagert om Kate ikke deltok, så kort etter fødsel. Kan ikke tenke meg ramaskrik på det. 

Anonymkode: e4953...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, tirben skrev:

Tidslinjen stemmer ikke nei. Han fikk en paparazzo til å fotografere ham uka før bryllupet. Når det så  ble avdekket og britisk presse skrev om det, sa han at han ikke ville gå i bryllupet for at han ikke ville ydmyke Meghan. Så ble han tryglet om å komme, og DA fikk han liksom dette hjerteinfarktet,  uten at han så en lege. Så skulle han liksom reise, men så måtte han plutselig operere hjertet, og fikk reiseforbud. Han sier selv at grunnen til hjerteinfarktet, var oppførselen til de to eldste barna hans, som har gjort alt de kan for å ydmyke Meghan i forkant av bryllupet. 

Ah, stemmer. Det var sånn det var. Kjipt med familie iblant. 

Anonymkode: e4953...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kate så meget flott ut, både under selve bryllupet og på bildet. Spesielt med tanke på at hun har en tre uker gammel baby. Hun så jo forsåvidt smashing ut på vei ut av sykehuset også. For en superkvinne! (Hun får nok hjelp til litt av hvert, men likevel)

Lurer på når bildene ble tatt? Må vel være etter seremonien en gang, i og med at alle har samme antrekk som under seremonien. Og hvem er egentlig alle barna? 

Anonymkode: 57f6d...792

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det valget fikk hun nok ikke. Da hadde det blitt ramaskrik skal jeg love deg. Mulig hun er litt pissed for at de ikke kunne ventet LITT lenger før de giftet seg etter hun fødte, det hadde i hvert fall jeg vært. 

Akkurat DET er litt usympatisk av den godeste ms Markle.😉

Anonymkode: 86e17...7cb

Tror heller ikke hun hadde de valget. Hadde vel nesten vært bedre for henne med en komplisert fødsel så hunn kunn eligge lnnlagt :(

Anonymkode: fc3f0...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det valget fikk hun nok ikke. Da hadde det blitt ramaskrik skal jeg love deg. Mulig hun er litt pissed for at de ikke kunne ventet LITT lenger før de giftet seg etter hun fødte, det hadde i hvert fall jeg vært. 

Akkurat DET er litt usympatisk av den godeste ms Markle.😉

Anonymkode: 86e17...7cb

Hvorfor mener du at dette var Meghans valg? 

Anonymkode: b7a43...16e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel helt ærlig talt ingen som ser fantastiske lykkelige ut på de fellesbildene? Er ikke det hele konseptet med familiebilder i bryllup - at alle skal se litt utilpasse og lei ut? ;-)

Anonymkode: 7b8c4...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ingen fikk velge datoen. Sannsynligvis dronningen som har siste ord der. Og jeg ville ikke reagert om Kate ikke deltok, så kort etter fødsel. Kan ikke tenke meg ramaskrik på det. 

Anonymkode: e4953...3af

Tror det hadde blitt mer oppstandelse i England enn her. Er ikke like mor-barn vennlig som Norge, ei heller så stort ammefokus. Og spesielt hun, som så uforskammet bra ut bare noen timer etter fødsel på høye hæler, tror nok det hadde blitt snakket om. Ikke minst mtp alle nannyer og hjelp de har tilgang på.

Anonymkode: 86e17...7cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at dette var Meghans valg? 

Anonymkode: b7a43...16e

Tror du ikke hun og Harry hadde noe å si i forhold til tidspunktet? Hvorfor ikke vente til etter sommeren f eks?

Anonymkode: 86e17...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ikke hun og Harry hadde noe å si i forhold til tidspunktet? Hvorfor ikke vente til etter sommeren f eks?

Anonymkode: 86e17...7cb

Tror nok ikke de fikk velge nei. Det skulle helt sikkert tilpasses de kongeliges timeplan. Husk at med så mange oppdrag som den britiske kongefamilien har i løpet av år, så er det ikke lett å finne en tid hvor alle kan stille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ikke hun og Harry hadde noe å si i forhold til tidspunktet? Hvorfor ikke vente til etter sommeren f eks?

Anonymkode: 86e17...7cb

Meghan giftet seg tross alt i den kongelige familien. Hun hadde nok ikke så mye hun skulle ha sagt på valg av tidspunkt. 

Anonymkode: b7a43...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, tirben skrev:

Tror nok ikke de fikk velge nei. Det skulle helt sikkert tilpasses de kongeliges timeplan. Husk at med så mange oppdrag som den britiske kongefamilien har i løpet av år, så er det ikke lett å finne en tid hvor alle kan stille.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Meghan giftet seg tross alt i den kongelige familien. Hun hadde nok ikke så mye hun skulle ha sagt på valg av tidspunkt. 

Anonymkode: b7a43...16e

Nei så klart, tenkte ikke helt over dette 😄

Anonymkode: 86e17...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tror dere forresten de reiser på bryllypsferie? Det har vært snakk om Botswana og Namibia. Men hvis jeg var dem hadde jeg reist enda lenger avgårde og mer eksklusivt, så det blir vanskelig for papparazzi å finne dem. F eks stillehavsøyer el lignende. Tahiti, Bora Bora, Galapagos, det hadde vært fantastisk! Maldivene og Seychellenes og, men det er vel mer vanlig å reise til? Har avisene råd til å sende journalister/paparazzi overalt?

Anonymkode: 86e17...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tror dere forresten de reiser på bryllypsferie? Det har vært snakk om Botswana og Namibia. Men hvis jeg var dem hadde jeg reist enda lenger avgårde og mer eksklusivt, så det blir vanskelig for papparazzi å finne dem. F eks stillehavsøyer el lignende. Tahiti, Bora Bora, Galapagos, det hadde vært fantastisk! Maldivene og Seychellenes og, men det er vel mer vanlig å reise til? Har avisene råd til å sende journalister/paparazzi overalt?

Anonymkode: 86e17...7cb

Vet du mye om hvor paparazzier lettest finner deg eller? :ler: Tenker de har vett til å gjøre akkurat det de vurderer best for dem selv. Det er ikke som om det er Harrys første seilas i det terrenget, å unngå paparazzi.

Denne tråden startet hyggelig, men de siste par sidene har det bare vært uintelligente spekulasjoner.

Kate gløder, hun snakket hyggelig med både sin mann og dronningen i kapellet, og skulle som mor til brudesvenn og -pike selvsagt geleide barna gjennom deres oppgave. 

Det er så stusselig å lete etter feil i slike sammenhenger. Ganske smålig, faktisk.

Anonymkode: 72fc8...38e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet du mye om hvor paparazzier lettest finner deg eller? :ler: Tenker de har vett til å gjøre akkurat det de vurderer best for dem selv. Det er ikke som om det er Harrys første seilas i det terrenget, å unngå paparazzi.

Denne tråden startet hyggelig, men de siste par sidene har det bare vært uintelligente spekulasjoner.

Kate gløder, hun snakket hyggelig med både sin mann og dronningen i kapellet, og skulle som mor til brudesvenn og -pike selvsagt geleide barna gjennom deres oppgave. 

Det er så stusselig å lete etter feil i slike sammenhenger. Ganske smålig, faktisk.

Anonymkode: 72fc8...38e

Jeg har ikke skrevet noe nedsettende om Kate, har tvert i mot forsvart henne. feil anonym du siterer. Beklager at jeg syntes det var litt morsomt å spekulere i reisemål.

Anonymkode: 86e17...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...