Gå til innhold

Kongelig bryllup i England


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har sittet og studert de smilende ansiktene deres på nært hold og er glad for å se at de begge
har helt normale hverdagsneser som ikke har vært operert på. Håper det fortsetter sånn. :) 

Joda...

https://radaronline.com/photos/prince-harry-meghan-markle-nose-job-plastic-surgery-photos/

Anonymkode: 7c856...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg enig i - men egg og eggstokker tar ikke hensyn til hvor fabelaktig man ser ut 😊

Anonymkode: 7c856...06e

Nei dårlig tid har de, men så har de garantert også et team klart til å hjelpe seg om de trenger det også. Så det ordner seg forhåpentligvis for dem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow....er vi sikre på at ikke noen har lekt seg med fotobehandling her?   
Den har jo i så fall blitt smalere, men fra siden ser den ut som en skikkelig hoppbakke.
Det pleier ikke å være drømmen for stjerner som vil ha vakre/kunstige profiler. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lo de når Harry sa "I will"?

Anonymkode: 03d10...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lo de når Harry sa "I will"?

Anonymkode: 03d10...ab5

Fordi plutselig begynte alle de som var utenfor kirken p juble veldig høyt.

Anonymkode: e2551...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Wow....er vi sikre på at ikke noen har lekt seg med fotobehandling her?   
Den har jo i så fall blitt smalere, men fra siden ser den ut som en skikkelig hoppbakke.
Det pleier ikke å være drømmen for stjerner som vil ha vakre/kunstige profiler. :klo: 

Kan du vær så snill sitere den du svarer? Sliter av og til å få med meg hva eller hvem du svarer🙈

Anonymkode: c9a86...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er voksen, skule bare mangle.

Anonymkode: 3f004...e97

Skal man finne seg i ting bare fordi man er voksen?  :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Presset føles kanskje større når man et kongelig. Men hun er 37. Ikke sikkert det tar en syklus og så sitter den liksom.

Anonymkode: 7c856...06e

Jeg er også 37 og prøver bli gravid. Her tar det iallefall tid! Men de har nok apparat klart for å hjelpe ja. De må henge i skal de ha to stk før hun er 40. Vet at det er litt ufint å diskutere, men meghan har faktisk gitt meg litt håp om at det er mulig for meg å bli gravid igjen tross alderen min.

Anonymkode: e661a...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff så kjedelig kjole 😞

Anonymkode: 3c5c7...d42

Likte snittet men den er bulkete foran og veldig plain. Likte ikke midtskillen på håret heller. Tiaraen og sløret var nydelig da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også 37 og prøver bli gravid. Her tar det iallefall tid! Men de har nok apparat klart for å hjelpe ja. De må henge i skal de ha to stk før hun er 40. Vet at det er litt ufint å diskutere, men meghan har faktisk gitt meg litt håp om at det er mulig for meg å bli gravid igjen tross alderen min.

Anonymkode: e661a...ce7

Fikk da jeg var 42 selv. Så det er ingen umulighet. Nevnte det bare fordi noen snakket som at det var en selvfølge at hun snart blir gravid. Hvem vet. Kanskje de ikke VIL ha barn?

Anonymkode: 7c856...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen hennes er prik lik den kjolen den spansken prinsessen Cristina hadde når hun giftet seg.

AE2CB6F8-0472-41A2-B681-D12E3C66E53D.jpeg

Anonymkode: e2551...06e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig kjole, men hun er veldig vakker og nydelig ☺

Men synes det er så teit at media skal sammenligne hun og Kate. Leste en plass at nå får Kate konkurranse. Noe så teit 🙄

Endret av Christy89
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående nesen hennes, så leste jeg et sted at den er den mest etterspurte nesen hos plastiske kirurger i USA these days😅

Anonymkode: 57f6d...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen til Meghan var enkel og stilren, jeg hadde forventet meg litt mere ut av bryllupskjolen faktisk.

Hun var så pent sminket og så helt naturlig ut. Kjempeflott at hun ikke hadde dekket til de naturlige fregnene sine.

Det var en fin vielse og de søte små brudepikene/svennene da 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Christy89 skrev:

Litt kjedelig kjole, men hun er veldig vakker og nydelig ☺

Men synes det er så teit at media skal sammenligne hun og Kate. Leste en plass at nå får Kate konkurranse. Noe så teit 🙄

Vel. Meghan er mye penere :) Tror også hun er langt mer karismatisk.

Anonymkode: 8203f...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel. Meghan er mye penere :) Tror også hun er langt mer karismatisk.

Anonymkode: 8203f...1c0

Nei, Kate er i en klasse for seg. Meghan når henne kanskje opp til knærne på en god dag.

Kate har stil og ynde, hun er grasiøs, men tilgjengelig. Sammen med sin mann har hun tatt nye grep i kongehuset, de baner vei, samtidig som de klarer å opprettholde mystikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at noen klager over at brudekjolen er kjedelig. Men det er jo noe alle brudekjoler er.

Anonymkode: 96e4e...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ClickB4it skrev:

Nei, Kate er i en klasse for seg. Meghan når henne kanskje opp til knærne på en god dag.

Kate har stil og ynde, hun er grasiøs, men tilgjengelig. Sammen med sin mann har hun tatt nye grep i kongehuset, de baner vei, samtidig som de klarer å opprettholde mystikken. 

Nå har jo Meghan og Kate helt forskjellig bakgrunn.

Anonymkode: b7a43...16e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Meghan er mye penere :) Tror også hun er langt mer karismatisk.

Anonymkode: 8203f...1c0

 

Akkurat nå, ClickB4it skrev:

Nei, Kate er i en klasse for seg. Meghan når henne kanskje opp til knærne på en god dag.

 

Lurer på om dere er klar over at ingen av dere har rett eller feil.  Men jeg er enig i at Hertuginnen av Cambridge er penere en Hertuginnen av Sussex.

Anonymkode: 96e4e...8d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, tirben said:

Du leser nok ikke britiske aviser, skjønner jeg! Det har jo ikke stått om annet de siste tre ukene! Og det har blitt tatt opp på tv både i USA og i Storbritannia.  Broren er like ille, og dessverre rotet faren seg opp i en skandale i forrige uke. Derfor sa han da at han meldte avbud i forrige uke for å spare Meghan fra ydmykelsen. Så kom plutselig dette hjerteinfarktet, som noen tror på og andre tror er fake.  

Minner litt om Sven-O, han der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...