Gå til innhold

Kongelig bryllup i England


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

3 hours ago, AnonymBruker said:

Men det er jo litt rart at hun ikke har noen gamle venner i bryllupet, og kun folk hun ble kjent med etter hun begynte i Suits?

Anonymkode: 86e17...7cb

Lindsay Roth (skriver seg kanskje for Jordan nå) har hun vært venn med siden de studerte. Samme med Genevieve Hillis. Benita Litt nevnes som en av hennes eldste venner, og Janina Gavankar har hun vært venn med i 16-17 år. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Meghans far (som hun ikke har møtt på 7 år!!!) skulle følge henne opp alteret. Han fikk angivelig et hjerteinfarkt en uke før, men skrev seg selv ut av sykehuset for å rekke datterns bryllup. Etter «infarktet» brukte han tid på å betale en paparazzi til å stage bilder av seg selv hvor han sitter foran PCen og ser på bilder av Harry og Meghan. 

Anonymkode: 942be...a25

Paparazzibildene ble tatt i mars, altså lenge før han visstnok ble syk.

Anonymkode: ed5aa...110

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen hennes var en stor skuffelse for min del. Veldig hverdagslig og satt ikke veldig pent på overkroppen hennes (rundt midjen). Jeg forventet mye mer iallefall. 

Ellers flott par og de ser tydelig forelsket, så jeg håper de er lykkelige sammen :) Det er helt fantastisk at både William og Harry får lov å gifte seg med den de måtte ønske (elsker) og ikke minst deres far fikk endelig sin Camilla. Jeg synes Diana banet vei for at Charles og barna deres får være sammen med den de vil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lindsay Roth (skriver seg kanskje for Jordan nå) har hun vært venn med siden de studerte. Samme med Genevieve Hillis. Benita Litt nevnes som en av hennes eldste venner, og Janina Gavankar har hun vært venn med i 16-17 år. 

Paparazzibildene ble tatt i mars, altså lenge før han visstnok ble syk.

Anonymkode: ed5aa...110

Jeg måtte Google vennene hennes og så det, må si inntrykket av henne bedret seg veldig etter det. 

Anonymkode: 86e17...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen her som har fått med seg bryllupet nærmest har utartet seg til en skandale?

Meghans far (som hun ikke har møtt på 7 år!!!) skulle følge henne opp alteret. Han fikk angivelig et hjerteinfarkt en uke før, men skrev seg selv ut av sykehuset for å rekke datterns bryllup. Etter «infarktet» brukte han tid på å betale en paparazzi til å stage bilder av seg selv hvor han sitter foran PCen og ser på bilder av Harry og Meghan. 

Harry har aldri møtt Meghans far. Hvor reelt var det egentlig, etter forholdene, at Meghans far faktisk skulle følge henne? I stedet måtte de fri til Charles som en nødløsning.

Hvorfor inviterte hun bare moren, som måtte sitte alene bak hennes celebre kjendisvenner? Hun har tanter, onkler, fettere og kusiner, men det var kun hennes egen mor i bryllupet. Hvorfor sett Oprah og Cloney så langt fremme? Utrolig merkelig. 

Og hva var greia med presten som begynte å trekke inn slaveri? Det var pinlig. 

Jeg syns det var noe som ikke stemte med dette bryllupet. Det kunne virke som at gjestene følte på et ubehag. 

 

 

Anonymkode: 942be...a25

Dette med paparazziene skjedde før hjerteinfarktet og det spekuleres mye i USA nå om hjerteinfarktet hadde noe med det å gjøre (at det ble avslørt at han gjorde det og dermed ble for mye stress for ham). 

Veldig reelt hadde han vært frisk og ikke gjort paparazziavtalen. Planen var at han ankom Storbritannia for å møte Harrys familie noen dager før bryllupet slik moren gjorde.

Jeg ser ingen grunn for at hun inviterer på bryllupet sitt noen hun ikke er glad i. Tydeligvis kun moren fant sted - å komme fra en dysfunksjonell familie er en stor belastning, men ingen forpliktelse at man inviterer dem på bryllupet sitt. Når det gjelder kjendisene vil jeg tro at hun inviterte de hun følte burde være med, Harry inviterte også sine kjendiser, David Beckham inkludert så han får tygge tyggis foran kamera, Elton John var også der som nær venn av Diana. Det er helt normalt å invitere på bryllupet sitt folk som betyr noe for en. 

Dette med presten synes jeg også var litt merkelig og pinlig, men bryllupet ble ''amerikanisert'' til en viss grad, så klart noe som aldri har skjedd på dette stedet :)

Det viktigste er at de hadde bryllupet de ville med gjestene de ville. Et moderne par, som la oss være ærlige, neppe blir konge og dronning (og dermed kan gjøre nesten som de vil, slik Harry sa).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye duste spekulasjoner her... Av 600 gjester kan hun fint ha hatt femti nære venner og slekt der som ikke er kjendiser. Det er masse vi ikke vet (og heller ikke har noenting med) om folk rundt dem begge to. Å mene noe om andre fordi de tar egne valg om sitt eget bryllup er utrolig teit og overfladisk. 

Begge kjolene hennes hadde litt dårlig passform, nesten litt «baggy». Dersom pressens spekulasjoner i graviditet stemmer hadde det vært utrolig gledelig. Sålene på skoene hennes var visst farget lyseblå - blir det gutt da eller? :ler: 

De er helt skjønne, begge to! Vakkert diadem og slør, og hun strålte :) Synes ikke man trenger å gråte for å «bevise» at man har følelser denne dagen. Min mann og jeg gikk stort sett bare med store smil den dagen, rolige og lykkelige. Alle er forskjellige :) 

Blir dumt å sammenlikne Kate og Meghan. Blir som å sammenlikne epler og fotballer... To ulike damer med helt egne uttrykk, bakgrunn og personligheter, og det må de få lov til. Harr og William er også helt ulike som typer, skulle bare mangle de fant seg ulike typer damer :ler: 

Herlig at de fikk et såpass personlig og utradisjonelt bryllup, inkl at faktisk Charles fulgte bruden. Synes det viser at det har skjedd MYE i det erkekonservative britiske kongehuset. Takk Diana :hjerte: skulle gjerne sett henne der.

:strix: 

Anonymkode: 72fc8...38e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder er publisert nå. Kate ser SÅ sur eller grinete ut. Dette er offisielle bilder. 

Anonymkode: e4953...3af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilder er publisert nå. Kate ser SÅ sur eller grinete ut. Dette er offisielle bilder. 

Anonymkode: e4953...3af

Er det dette bilder du mener ?

Synes ikke Hertuginnen av Cambridge ser grinete\sur ut på.

DduLpyHVMAAPvP1.jpg

Anonymkode: 96e4e...8d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilder er publisert nå. Kate ser SÅ sur eller grinete ut. Dette er offisielle bilder. 

Anonymkode: e4953...3af

Om hun nå skulle være litt sur eller grinete, prøv å se hennes situasjon litt. Hun har tre små barn, hvor en er baby. Ikke sikkert hun føler seg 100% tipp topp og uthvilt, eller kroppslig, pga en nylig fødsel. En lang, varm og noe stressende dag. Selv om de sikkert får mye hjelp, så likevel. Jeg har selv to små, og akkurat da begge var babyer giftet flere i vår venneflokk seg. Og jeg hatet det, pga jeg følte meg så sliten og uvel, ikke fordi jeg hadde noe imot brudeparet.

Anonymkode: 86e17...7cb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det dette bilder du mener ?

Synes ikke Hertuginnen av Cambridge ser grinete\sur ut på.

DduLpyHVMAAPvP1.jpg

Anonymkode: 96e4e...8d3

Ja. Påtatt smil. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om hun nå skulle være litt sur eller grinete, prøv å se hennes situasjon litt. Hun har tre små barn, hvor en er baby. Ikke sikkert hun føler seg 100% tipp topp og uthvilt, eller kroppslig, pga en nylig fødsel. En lang, varm og noe stressende dag. Selv om de sikkert får mye hjelp, så likevel. Jeg har selv to små, og akkurat da begge var babyer giftet flere i vår venneflokk seg. Og jeg hatet det, pga jeg følte meg så sliten og uvel, ikke fordi jeg hadde noe imot brudeparet.

Anonymkode: 86e17...7cb

Av alle bilder er dette det de valgte. Sannsynligvis der hun ser blidest ut. Man klarer å smile! 

Anonymkode: e4953...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19/05/2018 at 12:12 PM, AnonymBruker said:

Er det bare meg eller er David beckham VERDENS DEILIGSTE MANN? 😋😛

Anonymkode: 3c5c7...d42

Ja, det er bare deg. For en pipestemme han har.

 

Anonymkode: dcebc...4a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

:link:

Anonymkode: c09ff...6c4

Er hun gravid er jo det fantastisk, hun er tross alt rundt 36 år. Dessuten kjenner ihvertfall jeg meg igjen i damens kroppsform, kort i livet og uten egentlig midje.

Anonymkode: dcebc...4a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Påtatt smil. 

Av alle bilder er dette det de valgte. Sannsynligvis der hun ser blidest ut. Man klarer å smile! 

Anonymkode: e4953...3af

Til dels enig, men utrolig stress å sitte der med en haug unger, kanskje skriker babyen i bakgrunnen, hun har melkespreng, brystbetennelse for alt vi vet. Og hun tenker kanskje f*** heller, nå gidder jeg ikke mer, bli ferdig!😉

Anonymkode: 86e17...7cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilder er publisert nå. Kate ser SÅ sur eller grinete ut. Dette er offisielle bilder. 

Anonymkode: e4953...3af

Hun fødte da for en måned siden. Jeg synes hun så flott ut!

Anonymkode: b7a43...16e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun fødte da for en måned siden. Jeg synes hun så flott ut!

Anonymkode: b7a43...16e

Så hun kan ikke smile fordi hun fødte for en måned siden? 

Anonymkode: e4953...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hun kan ikke smile fordi hun fødte for en måned siden? 

Anonymkode: e4953...3af

Du vet tydeligvis ingenting om fødsel eller småbarnstid 🙄

Anonymkode: 86e17...7cb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du vet tydeligvis ingenting om fødsel eller småbarnstid 🙄

Anonymkode: 86e17...7cb

Jeg hadde ikke stilt opp 3 uker etter fødsel 

Anonymkode: fc3f0...cc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hun kan ikke smile fordi hun fødte for en måned siden? 

Anonymkode: e4953...3af

De fleste klarer vel å forstå at det er en stor belastning. Noen fødsler kan også være ganske tøffe. De fleste klarer vel også å forstå at tiden rett etter fødsel ikke nødvendigvis er et liv i sus og dus. Det er helt forståelig at man kan se litt sliten ut i løpet av en hel dag med et kongelig bryllup rett etter man har født med flere barn på slep. 

De andre smiler da ikke noe stort bedre enn Kate. William har da ikke noe bredere smil. Ei heller Prince Philip. Eller selveste dronningen. 

Anonymkode: b7a43...16e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet tydeligvis ingenting om fødsel eller småbarnstid 🙄

Anonymkode: 86e17...7cb

Dette handler ikke om meg. Eller deg. Om det er så forbanna grusomt så la vær å ødelegge et slikt bilde! Hold deg hjemme da! Hun valgte å delta, så da får hun la være å være så muggen. 

Anonymkode: e4953...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette handler ikke om meg. Eller deg. Om det er så forbanna grusomt så la vær å ødelegge et slikt bilde! Hold deg hjemme da! Hun valgte å delta, så da får hun la være å være så muggen. 

Anonymkode: e4953...3af

Det er vel ikke Kate som er muggen her. 

Anonymkode: b7a43...16e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste klarer vel å forstå at det er en stor belastning. Noen fødsler kan også være ganske tøffe. De fleste klarer vel også å forstå at tiden rett etter fødsel ikke nødvendigvis er et liv i sus og dus. Det er helt forståelig at man kan se litt sliten ut i løpet av en hel dag med et kongelig bryllup rett etter man har født med flere barn på slep. 

De andre smiler da ikke noe stort bedre enn Kate. William har da ikke noe bredere smil. Ei heller Prince Philip. Eller selveste dronningen. 

Anonymkode: b7a43...16e

De smiler bedre enn Kate. Og dronningen er kjent for å se litt muggen ut. Om hun var så sliten av å føde og ha nannies til å ta seg av de andre, kunne hun jo latt være å komme. Helt naturlig uteblivelse. 

Mye Kate-groupies her inne. Jeez. 

Anonymkode: e4953...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...