Gå til innhold

Kongelig bryllup i England


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Hmm, trodde Meghan hadde en helsøster som hun hadde et godt forhold til, men fort gjort å ta feil med disse kongelige.

De har vel sagt at de ønsker seg barn, og jeg blir ikke så overrasket hvis hun blir gravid ikke lenge etter bryllupet. Hun har jo i grunnen alderen litt i mot seg, så sånnsett er det vel kanskje like greit og bare sette i gang barneproduksjonen.   Vil nok helt sikkert tro at de har tilgang til topp og moderne medisinsk ekspertise hvis de skulle støte på problemer på det området. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, ClickB4it skrev:

Nei, Kate er i en klasse for seg. Meghan når henne kanskje opp til knærne på en god dag.

Kate har stil og ynde, hun er grasiøs, men tilgjengelig. Sammen med sin mann har hun tatt nye grep i kongehuset, de baner vei, samtidig som de klarer å opprettholde mystikken. 

Enig i at Kate er penere enn Meghan. Sistnevnte er pen, men det er noe litt "rart" med munn og neseparti. Som om begge deler er litt overdimensjonert for det lille ansiktet. Særs spesiell.

Anonymkode: 7c856...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hind skrev:

Minner litt om Sven-O, han der. 

Det har jeg også tenkt flere ganger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lo de når Harry sa "I will"?

Anonymkode: 03d10...ab5

De skal si «I do». 

Anonymkode: e4953...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ikke lett å være kongelig og bli gransket fra topp til tå, og slektninger attpå. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

De skal si «I do». 

Anonymkode: e4953...3af

Nei, det skal de ikke. De får spørsmålet "will you" og svarer derfor med I will. De ler, som en tidligere nevnte, pga jubelbrølet de hører utenfra.

Anonymkode: 3f004...e97

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cathe.

Jeg synes Meghan er søt, mens Kate er vakker og har bedre stil og klasse. Skuffet over gårsdagens brudekjoler, og ikke minst håret. Sløret og diademet var nydelig, da. 

 

Det jeg allikevel er mest imponert/fascinert/sjokkert over er at det ikke ble felt en tåre. Det reagerte jeg på i Kate og Williams bryllup også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angående nesen hennes, så leste jeg et sted at den er den mest etterspurte nesen hos plastiske kirurger i USA these days😅

Anonymkode: 57f6d...792

Det skjønner jeg ikke. Den kler henne men den er ikke spesielt fin.......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Cathe. skrev:

Det jeg allikevel er mest imponert/fascinert/sjokkert over er at det ikke ble felt en tåre. Det reagerte jeg på i Kate og Williams bryllup også. 

tumblr_p8z48e4Dj11uv45jao2_540.gif

 

Meghan's mor tørket også noen tårer.  :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de får barn, håper jeg at de får en jente som de kaller Diana☺️

Anonymkode: c9a86...27b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tøytigern skrev:

Noms.:spise:

Men, stod de virkelig rundt i to timer og fikk fingermat og viner? Høres litt slitsomt ut å gå rundt så lenge...

Så på instastorien til Troian Bellisario (kona til han som spiller Mike i Suits) at de delte ut sånne «spatøfler» til gjestene etterhvert. Vet ikke når tid på kvelden det var, men om de skulle stå og gå hele kvelden var jo det smart nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante ikke at han som spiller Mike i suits er gift med hun som spiller Spencer i PLL😃 Gøy at hun la ut litt på instastory fra bryllupet. Skulle ønske flere gjorde det (sånn bortsett fra de oppstilte antrekksbildene). Serena la også ut litt, men mest fra hotellet før og mellom bryllupet.

Anonymkode: 57f6d...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2018 den 12.12, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg eller er David beckham VERDENS DEILIGSTE MANN? 😋😛

Anonymkode: 3c5c7...d42

Synes han oppførte seg uakseptabelt. Man sitter ikke og mauler tyggis i kirken

Anonymkode: 837bd...a2c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De skal si «I do». 

Anonymkode: e4953...3af

Det er i usa

Anonymkode: 837bd...a2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spent på når hun blir gravid jeg! Tipper to tette :) meghan er like gammel om meg og ser utrolig fresh ut. Sinnsykt pen dame.

Anonymkode: e661a...ce7

Det ryktes i utenlandsk presse at hun allerede er gravid. Iom at kjolen hennes var litt tykk og ikke helt kroppsnær så lurer jeg på om det er noe i det..

Anonymkode: 86e17...7cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tøytigern skrev:

Vel, Meghans (halv)søster var av forståelige grunner ikke tilstede.

 

14 timer siden, princeofithilien skrev:

Ja, det er veldig forståelig selvfølgelig. Trist at det skulle bli sånn... Meghan kunne sikkert bedt en god venninne om å være forlover, men hun har sikkert sine grunner til å la vær. :)

Meghan ønsket ikke å ha forlover pga hun ikke ville velge kun en blant de nærmeste vennene. De var visst en close sirkel med nære venninner. Det har stått både i norsk og utenlandsk presse.

Anonymkode: 86e17...7cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/19/2018 at 12:55 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor ser det ut som kun halvparten av plassene i kirken er tatt? 

Anonymkode: 37b33...1cd

De hadde vel rundt 600 gjester, men det er plass til ca. 800 i kirka.

On 5/19/2018 at 12:55 PM, tussi680 said:

Wow, Dronningens farge på yttertøyet sin......ingenting overrasker meg da det gjelder kongelige antrekk egentlig.

Dronningen har stort sett bestandig sterke farger på tøyet sitt. Er sånn at hun skal være synlig i folkemengder.

On 5/19/2018 at 1:46 PM, AnonymBruker said:

Tenker på hvor dyrt det er med tanke på flybilletter, overnatting, osv til hele det amerikanske koret + prestene :P 

Anonymkode: 37b33...1cd

Koret er fra London.

 

Anonymkode: ed5aa...110

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett litt over en sesong av Suits, men synes det var kjempekoselig at ALLE de andre hovedskuespillerene fra serien var tilstede. :nori:

Patrick J. Adams (Mike), Gabriel Macht (Harvey), Sarah Rafferty (Donna), Rick Hoffman (Louis) og Gina Torres (Jessica) var alle der! :klem:

4C3B4C2C00000578-5747535-Squad_She_also_

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Lurer på om dere er klar over at ingen av dere har rett eller feil.  Men jeg er enig i at Hertuginnen av Cambridge er penere en Hertuginnen av Sussex.

Anonymkode: 96e4e...8d3

personlig synes jeg meghan er mye penere, men det er nå min mening.

Anonymkode: 9fc6d...fd8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...