Gå til innhold

13 reasons why sesong 2


Rosewood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

44 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Skal vi bare fortsette i denne tråden med sesong 3? (endre titel kanskje?)
Oppdaget nå at sesong 3 er ute! Hele sesongen. Skal sette meg ned og se den nå. Håper den er like bra som forrige sesong, for synes den var den beste hittil. 

Ja vi kan jo bare det :) Er vel moderator som må endre den? 

Jeg har ikke sett enda, må vente til samboeren er ferdig på jobb 🙄😅 Klokka går veeeldig seigt kjenner jeg 😶 Håper sesong 3 er bra! Spent på hva som skjer rett etter avslutningen på sesong 2. Lurer på om de fortsetter der de avsluttet, eller hopper fram i tid 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Rosewood skrev (På 23.8.2019 den 15.52):

Ja vi kan jo bare det :) Er vel moderator som må endre den? 

Jeg har ikke sett enda, må vente til samboeren er ferdig på jobb 🙄😅 Klokka går veeeldig seigt kjenner jeg 😶 Håper sesong 3 er bra! Spent på hva som skjer rett etter avslutningen på sesong 2. Lurer på om de fortsetter der de avsluttet, eller hopper fram i tid 🤔

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ani var dritirriterende, for en ubrukelig karakter 🙄 Synes hun var rett og slett innpåsliten og plagsom. Urgh.

Tyler var definitivt den beste med hele sesongen for min del, han skuespilleren - wow. Utrolig flink.

4 timer siden, EnBruker skrev:

sett hele sesongen.

for en teit konklusjon.

håper virkelig ikke det kommer en sesong 4.

 

Det er allerede bestemt at det kommer en sesong 4, men det blir den aller siste. Ikke at jeg skjønner hva den skal dreie seg om, synes liksom alt ble løst opp, bortsett fra våpnene til Tyler som ble fisket opp da. Men det føles veldig unødvendig med en sesong 4. De kunne bare ha avsluttet her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Rosewood skrev (På 27.8.2019 den 10.40):

Ani var dritirriterende, for en ubrukelig karakter 🙄 Synes hun var rett og slett innpåsliten og plagsom. Urgh.

Tyler var definitivt den beste med hele sesongen for min del, han skuespilleren - wow. Utrolig flink.

Det er allerede bestemt at det kommer en sesong 4, men det blir den aller siste. Ikke at jeg skjønner hva den skal dreie seg om, synes liksom alt ble løst opp, bortsett fra våpnene til Tyler som ble fisket opp da. Men det føles veldig unødvendig med en sesong 4. De kunne bare ha avsluttet her.

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med Chloë og graviditeten hennes?

Anonymkode: 21b63...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ani var irriterende, ja! Hva var vitsen med henne? 

Anonymkode: e647d...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med Chloë og graviditeten hennes?

Anonymkode: 21b63...3dc

Hun tok abort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Er så enig. Hun er jo og virker som, den nye eleven som bare kommer dit og blander seg borti ting som ikke berører henne i det hele tatt. Greit dette med Bryce med tanke på at hun bodde med han, men ikke å blande seg inni det så dypt som hun gjør og gjorde fra starten av. Altså virker som at hun kom dit første skoledag og begynner å spørre, grave og blande seg inn. Nå har jeg ikke sett slutten da, men det er inntrykket jeg av henne. At hun har absolutt ingenting der å gjøre, og hun blander seg inn for å ta en del av det. Hun er bare innpåsliten og irriterende. 
 

Skjønner ikke hvorfor alle karakterene bare åpnet seg og fortalte henne alt mulig, med tanke på hvor hemmelighetsfulle de er ellers? Hvorfor ingen var sånn «dette har du ingenting med, hvorfor blander du deg?» men bare helt ukritisk fortalte henne alt.

Og den stakkars politimannen som må sitte og høre på all bablinga hennes 😂 Mye av det hun sier er jo også veldig merkelig å si når du sitter i et avhør, om mord. Alle de retoriske spørsmålene og de tomme tankene hennes, liksom.... Hadde jeg vært han som hadde avhør med henne hadde jeg avbrutt henne for lenge siden og bare «OK, du, kom til det forbanna poenget nå, nok babling! 🙄»

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Rosewood skrev (På 27.8.2019 den 15.08):

Skjønner ikke hvorfor alle karakterene bare åpnet seg og fortalte henne alt mulig, med tanke på hvor hemmelighetsfulle de er ellers? Hvorfor ingen var sånn «dette har du ingenting med, hvorfor blander du deg?» men bare helt ukritisk fortalte henne alt.

Og den stakkars politimannen som må sitte og høre på all bablinga hennes 😂 Mye av det hun sier er jo også veldig merkelig å si når du sitter i et avhør, om mord. Alle de retoriske spørsmålene og de tomme tankene hennes, liksom.... Hadde jeg vært han som hadde avhør med henne hadde jeg avbrutt henne for lenge siden og bare «OK, du, kom til det forbanna poenget nå, nok babling! 🙄»

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg vil se at han forteller de andre hva som egentlig skjedde med han, fordi jeg er nysgjerrig på hvordan de andre vil reagere ovenfor Monty og gjengen, spesielt Zach. Er også nysgjerrig på Justin, sesong 2 sluttet jo med at han gikk tilbake til rusen. Det er plutselig nesten glemt nå. Det har jo vært litt, men ikke på et heroin-nivå og ingen som sier eller gjør noe. Veldig sært å bare ignorere det. Er også interessert i Monty, om hans følelser rundt det å være homofil, hvordan han takler livet hjemme osv. 
Kjenner dette interesserer meg mer, enn hvem som drepte Bryce. Fordi de drar ut dette med Bryce så langt at det blir kjedelig og jeg vil bare gå videre fra det. 
 

Jeg også!!! Har bare kommet til episode 4, kan jo hende det blir mer futt. Men er også mest nysgjerrig på Tyler og når/hvis han forteller.

Anonymkode: e647d...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 27.8.2019 den 17.03):

Jeg også!!! Har bare kommet til episode 4, kan jo hende det blir mer futt. Men er også mest nysgjerrig på Tyler og når/hvis han forteller.

Anonymkode: e647d...685

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele denne sesongen et treig, takket være Ani. Synes også det er veldig merkelig at absolutt alle betror seg til henne, veldig urealistisk.

Anonymkode: 646d2...a50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 27.8.2019 den 17.15):

Jeg synes hele denne sesongen et treig, takket være Ani. Synes også det er veldig merkelig at absolutt alle betror seg til henne, veldig urealistisk.

Anonymkode: 646d2...a50

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nå sett hele sesongen, og har litt blandede følelser. 

Jeg er helt enig i at Ani er en realtivt teit karakter å bare putte inn i serien sånn helt plutselig. Jeg kunne nok likt henne godt som karakter dersom hun var med fra starten av, men nå ble det bare rart. En enkel måte å få fortalt historien på for skaperne. 

Jeg syns sesongen var veldig treig og til tider kjedelig, men samtidig syns jeg også den hadde noen veldig gode scener. Jeg syns den setter lys på voldtekt på en svært god og fin måte. Den forteller også historien bak mennesker som gjør vonde handlinger på en god måte, slik som er nevnt over her. 

På en måte er jeg skuffet over slutten, men samtidig er det jo som oftest veien mot sannheten som er det viktige, ikke hva som er resultatet. Selv om jeg mener at en god historie burde ha en slutt med en viss kvalitet. Denne var helt grei. 

En god del av episodene berørte meg skikkelig, tar tak i følelsene og satt meg skikkelig inn i følelsene. Jeg gråt flere ganger og dette syns jeg er noe av det beste med denne serien i sin helhet! 

Jeg begynte å se serien fordi jeg hadde lest boken, og syns sesong 1 var grei nok. Sesong 2 er vel kanskje min favorittsesong sånn seriemessig, men sesong 3 fikk meg virkelig til å kjenne på følelsene, selv om det som sagt var litt vel treig til tider. 

Gleder meg til siste sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen liker Ani tydeligvis. Leste i kommentar feltet på en youtube video. "Season 4. Who killed Ani? Spoiler: The fans of the show" 😂

Anonymkode: bd5c4...f36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett dødsscenen i sesong 1? Herregud så patetisk redigering! Feigt vil jeg kalle det! 
Jeg fant igjen en gammel versjon på nettet, altså den orginale. Det de har gjort er å kutte vekk kutte-scenen. Også har de bare zoomet inn fra da moren kommer inn på badet og finner henne. De viser ikke blodet i badekaret en gang. Feig redigering vil jeg kalle det. 

Anonymkode: bd5c4...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...