Gå til innhold

13 reasons why sesong 2


Rosewood

Anbefalte innlegg

Noen som ser på? :)

Jeg har sett to episoder. Ser bra ut så langt synes jeg. Vet mange mener at en sesong nr 2 er unødvendig, men jeg selv var veldig nysgjerrig på etterfølgene. Hva skjer med rettsaken, får Bryce straff, hva skjedde med Alex og Tyler osv. 

Interessant å se ting fra de andres perspektiv også, og ikke bare Hannahs. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Synes at selve plottet er veldig spennende. 

Lurer på hvem som sender polaroidbildene og enkelte spekulerer til og med om Hannah faktisk er i live! 

Anonymkode: 451e3...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sesong 1 var såpass avsluttende at jeg ble overrasket over at jeg så at en ny sesong kom, men jeg så traileren og ble interessert.

Skal begynne å se senere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at hver episode igjen dreier seg om en og en person, utifra avhørene i rettsaken.

Herregud, jeg kjente faktisk at jeg fikk litt sympati for Courtney, DET hadde jeg aldri trodd. Kunne ikke fordra henne 😝🙄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! Synes at selve plottet er veldig spennende. 

Lurer på hvem som sender polaroidbildene og enkelte spekulerer til og med om Hannah faktisk er i live! 

Anonymkode: 451e3...723

Det håper jeg virkelig ikke.. Det hadde blitt skikkelig teit, og hele poenget hadde vært borte. Blir litt for såpeserie liksom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rosewood skrev:

Det håper jeg virkelig ikke.. Det hadde blitt skikkelig teit, og hele poenget hadde vært borte. Blir litt for såpeserie liksom :P 

Ja uff samme her. Nå lurer jeg likevel veldig på om Clay har utviklet en psykose siden han kan både se og høre Hannah, eller om han rett og slett bare er veldig forvirret og fremdeles i sorg

Anonymkode: 451e3...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, visningsnamn skrev:

Jeg ser på første episode nå, men jeg det er en del detaljer fra sesong 1 jeg har glemt. 

Hva var det med de bildene som Tyler hadde tatt av de forskjellige, de som ble filmet i siste episode så vi liksom skulle "ohhh, hvorfor henger de der?" (eller noe sånt)? De som noen har skrevet på nå. Tok ikke han med en pistol fra rommet sitt også? Hva skulle han med den? 

Ja han fjernet jo Alex sitt bilde, jeg tolket bildene som at det var dem han ville hevne seg på, men siden Alex forsvarte han ofte så fjernet han hans bilde. Men samtidig så hadde jo Alex skutt seg i hodet.. Så jeg vet ikke helt? Nå husker han ingenting fra verken den hendelsen eller disse kasettene.  Hadde Tyler noe med det å gjøre kanskje?

Så var det den boksen med pistoler ja, jeg tenkte skolemassakre med en gang. Håper vi finner mer ut av det, det var jo ganske spesielt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja uff samme her. Nå lurer jeg likevel veldig på om Clay har utviklet en psykose siden han kan både se og høre Hannah, eller om han rett og slett bare er veldig forvirret og fremdeles i sorg

Anonymkode: 451e3...723

Ja sant 😟 Tenkte kanskje først at Hannah var underbevisstheten hans, liksom hans innerste tanker elns. Men virker jo nesten som hallusinasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Skal begynne å se snart nå. Håper det er like bra som sesong 1. 

Foreløpig så er ikke den samme spenningen der. Følelsen av "Hva skjedde med Hannah? Hvem får skylden i den neste tapen?!" er borte, og nå handler det hovedsakelig om selve rettssaken, hvordan få beviser mot Bryce og gjengen hans, hvem som sender trusler, osv. Ikke samme spenningsnivå, men likevel spennende nok til å se serien ferdig 

Anonymkode: 451e3...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det mest spennende med sesong to er hvordan Tyler utvikler seg, og hva han og kompisen finner på. Føler det kommer til å ende ille😫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 13 reasons why sesong 2 fjernet fra netflix?

Mulig spoiler, link til en artikkel med overskrift "Netflix Cancels 13 Reasons Why Premiere After Texas High School Shooting"

 

Anonymkode: 56ecb...dd1

"cancelling the 13 reasons why S2 premiere event tonight" mao, premieren hvor de viser den første episoder på storskjerm ble kansellert for å vise respekt 

Anonymkode: 451e3...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett 6 episoder, frem til Zach sin rettsak, haha såå veldig greit med en heads-up ang spoilere fra senere episoder 😅 Håper virkelig det skjer noe sjukt snart, nå er jeg halvveis så nå må det skje ting 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok å gi den nye sesongen en sjanse, og merker at jeg er nysgjerrig. Men at de nå ikke har en bok «i ryggen» ser jeg på som et ganske dårlig tegn, og etter omtalen å dømme er jeg ikke så veldig optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 2 er hittil bedre enn sesong 1. Sett 7 episoder.

Anonymkode: c927d...efe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...