Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.5.2018 den 0.16, HederaHelix skrev:

Norvegia, gud så kjedelig. Og norsk taco, det er godt, men ikke sånn vanvittig godt som noen vil ha det til. 

 

Taco er litt hva du gjør det til. Når alt blir laget fra bunnen, krydderet blandet sammen på kjøkkenet, salsaen hjemmelaget osv er det faktisk ganske godt syns jeg. Sandra Maria/Old el paso er helt greit, ikkje noen højdare

Anonymkode: 8d65e...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært innom "Mat fra bunnen" du, ja. :fnise:

 

Ellers er jeg enig med de som sier at de ikke forstår at øl ble populært. Jeg liker øl selv altså, men har ikke alltid gjort det. Jeg måtte egentlig "tvinge meg" til å like det. De fleste liker det egentlig ikke de første gangene de smaker det, og må tvinge det i seg helt til det blir "ok" å drikke, for deretter å bli godt.

Øl er helt sikkert noe som har oppstått ved en tilfeldighet hvor det ved et uhell har kommet vann i korn som deretter har tatt til seg naturlig gjær og begynt å gjære. Man skulle tro at de som kom over dette raskt fant ut at dette smakte bittert, dårlig og muggent. Men på en eller annen måte har folk tvunget seg til å like det.

Anonymkode: 961e1...a89

Øl er noe forbanna piss og usunt 

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øl er noe forbanna piss og usunt 

Anonymkode: b2da8...a3c

Det er ingen som skal påstå at det er sunt, men det er faktisk en av de mindre ille alkoholholdige tingene du kan drikke. Mye annet er tilsatt veldig mye sukker og kjemikalier (f.eks. rusbrus, søte drinker og ting som er populært blant de som ikke liker øl)

Anonymkode: 961e1...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Spiser du aldri grønnsakssuppe? Eller pizza uten kjøtt på? Tomatsuppe? Alt dette er vegansk også.

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Jeg spiser alt dette, men har kjøtt i. Ergo er det ikke veganske retter for kjøttetere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du ikke at du kan dø av å drikke for mye vann? Google it!

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Ingen normale mennesker drikker seg til døde, hvilken verden lever du i?

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært innom "Mat fra bunnen" du, ja. :fnise:

 

Ellers er jeg enig med de som sier at de ikke forstår at øl ble populært. Jeg liker øl selv altså, men har ikke alltid gjort det. Jeg måtte egentlig "tvinge meg" til å like det. De fleste liker det egentlig ikke de første gangene de smaker det, og må tvinge det i seg helt til det blir "ok" å drikke, for deretter å bli godt.

Øl er helt sikkert noe som har oppstått ved en tilfeldighet hvor det ved et uhell har kommet vann i korn som deretter har tatt til seg naturlig gjær og begynt å gjære. Man skulle tro at de som kom over dette raskt fant ut at dette smakte bittert, dårlig og muggent. Men på en eller annen måte har folk tvunget seg til å like det.

Anonymkode: 961e1...a89

Tja jeg er jo det, men tenkte egentlig mer på tasty og tastemade sine videoer :laugh: men når det kommer til de videoene så syns jeg de også overdriver bruken av sjokolade og ost.. to gode varer, men i begrensede mengder. Men hos tasty skal visst alt dynkes så lenge det er ost eller sjokolade (eller bacon) involvert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Olava skrev:

Tja jeg er jo det, men tenkte egentlig mer på tasty og tastemade sine videoer :laugh: men når det kommer til de videoene så syns jeg de også overdriver bruken av sjokolade og ost.. to gode varer, men i begrensede mengder. Men hos tasty skal visst alt dynkes så lenge det er ost eller sjokolade (eller bacon) involvert. 

Hva prater dere om?

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva prater dere om?

Anonymkode: b2da8...a3c

Jeg skrev om overdreven bruk av bacon og nevnte facebook, og da nevnte AB facebookgruppen «mat fra bunnen». Om du ikke har hørt om den så er det en ganske stor og populær (men også upopulær) gruppe. Jeg er medlem i den gruppen, men det var ikke den jeg tenkte på da jeg nevnte facebook :) 

Og for å ikke avspore helt så kan jeg legge til at jeg ikke skjønner helt hvorfor sopp er så populært. Selv klarer jeg ikke helt å komme meg forbi den rare konsistensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakfisk. WTF, liksom. Why? Hvorfor spise råtten mat og skylle ned med akevitt? Det lukter helt :spy:... Ja. Også spiser folk det. Hvem pokker kom på å begynne å lage dette. Hvem kom på å ha "rakfisklag" og kalle denne bedervede fisken for festmat??

Svenskene har sin egen greie. "Surströmming."

Hva er feil på folk, sier jeg bare.:sad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

For at ikke halve risen skal sitte igjen i bunnen av kjelen. Derfor.

Anonymkode: 5bc4a...27f

Der har jeg aldri opplevd! 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan rødvin har blitt populært.

Anonymkode: c9a0c...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen normale mennesker drikker seg til døde, hvilken verden lever du i?

Anonymkode: b2da8...a3c

Jeg vet ikke hvilken verden du lever i men her er en av flere hundre artikler om temaet.

https://www.kk.no/helse/for-mye-vann-kan-gi-alvorlige-konsekvenser-67749747

Anonymkode: 3d2f3...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reker. Dette er havets svar på rotter liksom, ikke mat. Og det finnes langt bedre ting å spise sammen med hvitvin på en båt. 

Anonymkode: 75e44...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Reker. Dette er havets svar på rotter liksom, ikke mat. Og det finnes langt bedre ting å spise sammen med hvitvin på en båt. 

Anonymkode: 75e44...b8e

Det finnes langt bedre ting å drikke enn plantens urin...

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reker. Dette er havets svar på rotter liksom, ikke mat. Og det finnes langt bedre ting å spise sammen med hvitvin på en båt. 

Anonymkode: 75e44...b8e

Jepp rødvin og biff. 

Anonymkode: 8dd76...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...