Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, JackNapier skrev:

Tror han har merket feil del av teksten. Rosa surkål er nok rødkål :P 

Jeg har ikke uthevet noen ting. Det har den som skrev innlegget gjort. 

Det er rosa surkål jeg regner med er rødkål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, JackNapier skrev:

Tror han har merket feil del av teksten. Rosa surkål er nok rødkål :P 

Det var aspic sa de 🇳🇴

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacon ja. Og lukta går ikke ut av huset før 3 dager med intens lufting!!! Stinker gamlehjem.

Og alt som puttes i de grusomme frityrkokerne. Den kokeren forsvant fort ut av huset.

Anonymkode: 78ac3...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bacon ja. Og lukta går ikke ut av huset før 3 dager med intens lufting!!! Stinker gamlehjem.

Og alt som puttes i de grusomme frityrkokerne. Den kokeren forsvant fort ut av huset.

Anonymkode: 78ac3...4a7

Uhm, tror det var noe galt med baconet som ble stekt da...

Anonymkode: c9a0c...849

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre? Det ble bare nevnt at den ikke er ny.

Anonymkode: c9a0c...849

Hva har det med saken å gjøre at den ikke er ny da?

Anonymkode: 3989a...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cottage cheese, oreo (cookies and cream), red velvet (sjokoladekake med rød konditorfarge), smoothie, smoothie bowl, havregraut på glass som har kost seg i kjøleskapet, lomper

Anonymkode: d4332...6c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle ramser bare opp hva de personlig ikke liker.   Svært få svarer faktisk på HI.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Nesten alle ramser bare opp hva de personlig ikke liker.   Svært få svarer faktisk på HI.

Hvordan mener du de ikke svarer på HI? Om man ikke liker en matvare så kan man vel heller ikke forstå hvordan den har blitt populær? Jeg pleier nemlig ikke kjøpe matvarer jeg ikke liker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JackNapier skrev:

Hvordan mener du de ikke svarer på HI? Om man ikke liker en matvare så kan man vel heller ikke forstå hvordan den har blitt populær? Jeg pleier nemlig ikke kjøpe matvarer jeg ikke liker!

Glem det. Da forstår ikke DU heller. Les hele tråden.   ☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor flesk og duppe er så populært blant mannfolk på 60 pluss. Smaker bare fett og salt, fysj! 

Anonymkode: dca28...994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor flesk og duppe er så populært blant mannfolk på 60 pluss. Smaker bare fett og salt, fysj! 

Anonymkode: dca28...994

Ikke sant 🤢

Anonymkode: b2da8...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Glem det. Da forstår ikke DU heller. Les hele tråden.   ☺

Først så klager du på at folk ikke har lest HI, så ber du meg lese hele tråden. Kanskje bestemme deg snart?

Og i stedet for å være så jævla bedreviter, kan du ikke fortelle oss undermennesker hva vi ikke forstår?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl, vin, løk, tomat, skyr. Jeg vil like skyr, men jeg klarer ikke. Er vanligvis veldig glad i melkeprodukter, men ikke skyr. 

Diverse (vel, de fleste) grønnsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan har hjemmelaget musli og knekkebrød blitt så populært? Fatter det ikke.

Ts.

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har hjemmelaget musli og knekkebrød blitt så populært? Fatter det ikke.

Ts.

Anonymkode: 3d2f3...ef2

Fordi alt smaker best hjemmelaget 😄

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

."Siders " - da vil jeg heller ha en skikkelig grov og stor burger å kose meg med fremfor slike småttiser! 

Avocado - helt ok altså men skjønner ikke at så mange kan finne på å spise det såpass hyppig. Det er ikke SÅ godt

Proteinbarer - dyre og overpriset. Kcal - messig lite å spare sammenliknet med tilsvarende mengde sjokolade. Og de aller førreste har behov for de ekstra femten-isj grammene med protein som lett kunne blitt spist gjennom andre alternativ. La sunn mat og måltider være nettopp det-ordentlig ubehandla mat. Og kos deg gjerne med andre ting utenom innimellom. Men å lage. sunnere" versjoner av all slags godt og la det bli del av hverdagskostholdet.... Det er jeg mindre fan av. La måltid bestå av gode råvarer og kos deg med noe ekte "kos" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lill3My skrev:

."Siders " - da vil jeg heller ha en skikkelig grov og stor burger å kose meg med fremfor slike småttiser! 

Avocado - helt ok altså men skjønner ikke at så mange kan finne på å spise det såpass hyppig. Det er ikke SÅ godt

Proteinbarer - dyre og overpriset. Kcal - messig lite å spare sammenliknet med tilsvarende mengde sjokolade. Og de aller førreste har behov for de ekstra femten-isj grammene med protein som lett kunne blitt spist gjennom andre alternativ. La sunn mat og måltider være nettopp det-ordentlig ubehandla mat. Og kos deg gjerne med andre ting utenom innimellom. Men å lage. sunnere" versjoner av all slags godt og la det bli del av hverdagskostholdet.... Det er jeg mindre fan av. La måltid bestå av gode råvarer og kos deg med noe ekte "kos" 

Mener du sliders?

Det siste du skriver henger virkelig ikke på greip. Kan ikke sunnere versjoner av ting inneholde gode råvarer? Jeg tror du har misforstått dette med proteinbarer og slikt, de er opprinnelig ikke tiltenkt mosjonister. Folk som ser på trening som en livsstil, som trener minst 5 ganger i uken med en plan, de er opptatt av at maten de får i seg gir dem mest mulig. 

Anonymkode: c9a0c...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...