Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller ost og kjeks. 

Anonymkode: 8dd76...4c9

Æsj ja 😛

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.5.2018 den 14.34, loffen skrev:

Boil-in-bag ris. 

Hva er vitsen med det? 

Boil-in-bag er for de som ikke har helt teken på kokkelering:sjenert:

Anonymkode: ebdb8...4f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, carmen81 skrev:

Cottage cheese, Oreo og melk. 

 

Enig med de første to der.

Samme med skyr. Det er bare helt ok, hvorfor det blir revet vekk fra butikkhyllene er uforståelig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi! Hvem vil spise RÅ fisk?

"Hei hei, kan jeg få et sånn brett med ris, noe ugjenkjennlig og grønt, og rå fisk i alle mulige varianter? Prøver å slippe unna noe kjipt serr'u, salmonella må vel være perfekt? Jaja, takk skal du, ching chong yin yang, ha en fin dag!"

Anonymkode: dfe20...f05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauekjøtt.... eller fårekjøtt da. Lam og fårekjøtt smaker høgg. Vond ettersmak på det når man spiser det, besk liksom. Kan ikke fordra det, har prøvd flere ganger å like det, men det går ikke.  Fatter ikke at folk stapper i seg ekstra mye av fåre- og lammekjøtt til den store gullmedaljen, f.eks. om høsten når lammekjøttet kommer.

Skjønner heller ikke hvordan folk kan LIKE grøt.....! Gir meg spyfornemmelser. Har ikke greid å spise grøt, i noen form. Grøt er kvalmende, og spesielt hvis det er melkeprodukter i den. Oppvarmet melk er brekkmiddel for meg. Sønnen min elsker risgrøt, så han får det noen ganger, men jeg må nesten holde pusten - kjenner jeg får lyst å spy av det.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Million skrev:

Sauekjøtt.... eller fårekjøtt da. Lam og fårekjøtt smaker høgg. Vond ettersmak på det når man spiser det, besk liksom. Kan ikke fordra det, har prøvd flere ganger å like det, men det går ikke.  Fatter ikke at folk stapper i seg ekstra mye av fåre- og lammekjøtt til den store gullmedaljen, f.eks. om høsten når lammekjøttet kommer.

Skjønner heller ikke hvordan folk kan LIKE grøt.....! Gir meg spyfornemmelser. Har ikke greid å spise grøt, i noen form. Grøt er kvalmende, og spesielt hvis det er melkeprodukter i den. Oppvarmet melk er brekkmiddel for meg. Sønnen min elsker risgrøt, så han får det noen ganger, men jeg må nesten holde pusten - kjenner jeg får lyst å spy av det.

Sånn FYI så har lam og får vidt forskjellig smak. Lam smaker uendelig mye bedre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er (igjen) ryddet for avsporinger og brukerdebatt.
/lillesky (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JackNapier skrev:

Sånn FYI så har lam og får vidt forskjellig smak. Lam smaker uendelig mye bedre.

Jeg har selvfølgelig smakt begge deler. Fårikål. Fårekjøtt som tilbehør til raspeballer (vestlandsmat). Bestilt lammekoteletter på fin restaurant etc, altså steder som skal servere god mat, men nei.... kan ikke fordra det. Det er ikke sånn at jeg er den som har ødelagt kjøttet selv ved tillaging fordi jeg er en dårlig kokk og sånn:-) jeg har fått det servert på alt fra private middager til restauranter opp gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre, da lam er en av mine absolutte favoritter sammen med dåhjort! 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, JackNapier skrev:

Så trist å høre, da lam er en av mine absolutte favoritter sammen med dåhjort! 🙂 

Ja, man blir nesten sett litt rart på om man forkynner at man ikke liker fåre- og lammekjøtt. Er nesten mere stuereint å banne i kjerka enn å si "Jeg liker ikke fårekjøtt" eller "jeg liker ikke lam"! 😜

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Million skrev:

Ja, man blir nesten sett litt rart på om man forkynner at man ikke liker fåre- og lammekjøtt. Er nesten mere stuereint å banne i kjerka enn å si "Jeg liker ikke fårekjøtt" eller "jeg liker ikke lam"! 😜

Er nok lettere enn å være mann og si du ikke liker øl! Fikk høre den i noen år, så til slutt bestemte jeg meg bare for å smake på nok øl til at jeg likte det og nå elsker jeg øl🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, JackNapier skrev:

Er nok lettere enn å være mann og si du ikke liker øl! Fikk høre den i noen år, så til slutt bestemte jeg meg bare for å smake på nok øl til at jeg likte det og nå elsker jeg øl🙈

Hvis man ikke liker noe så trenger man ikke liker det heller, fri verden 🇳🇴😺

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke liker noe så trenger man ikke liker det heller, fri verden 🇳🇴😺

Anonymkode: b2da8...a3c

At verden er fri er dessverre en illusjon du 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JackNapier skrev:

Sånn FYI så har lam og får vidt forskjellig smak. Lam smaker uendelig mye bedre.

Alle poengterer det. Men lammekjøtt og fårekjøtt har samme ekle, vonde forferdelige ettersmaken. 

Anonymkode: 8dd76...4c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppdrettslaks! Den har så lite til felles med villaks at den i bunn og grunn er en annen fisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, JackNapier skrev:

At verden er fri er dessverre en illusjon du 😉

Du kan ikke tvinge noen til å like øl fordi du liker det!

Anonymkode: b2da8...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energidrikk! Batteri, RedBull, Monster osv. Smaker ikke noe godt, og er en dyr erstatning for kaffe og vanlig mat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...