Gå til innhold

Folk som går rundt i joggebukse på 17.Mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått i joggebukse på 17. Mai, men skulle bare på bensinstasjonen da 

Anonymkode: 11b28...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet man om den er rein? Driver dere å sniffer på buksene til folk? :hoho:

Anonymkode: 59ba9...4b2

Man har da øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, Sirah skrev:

Man har da øyne

Hvorfor bryr du deg om noen går med en skitten bukse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en god del stygge blikk i dag når jeg gikk med joggebukse, da jeg var på tur med hunden i tolv tiden.

Anonymkode: 55fd0...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gå i akkurat hva de vil på 17. Mai, men skal du ut? Pynt deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk en god del stygge blikk i dag når jeg gikk med joggebukse, da jeg var på tur med hunden i tolv tiden.

Anonymkode: 55fd0...735

Slike folk er det bare å ignorere, de mangler oppdragelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Summ skrev:

Folk får gå i akkurat hva de vil på 17. Mai, men skal du ut? Pynt deg. 

Du bestemmer ikke hva folk skal ha på seg

Anonymkode: 59ba9...4b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

 Hvorfor bryr du deg om noen går med en skitten bukse?

Jeg har iallefall blitt opplært til at dersom man skal bevege seg utendørs (hvor det også befinner seg mange andre mennesker) så skal man kle seg ordentlig. 

Uansett om det er 17. mai eller bare en vanlig ukedag. Dersom jeg møter noen som går med møkkete klær, så lurer jeg på hvorfor det egentlig har valgt å gå sånn. Har de virkelig ingen rene og ordentlige klær hjemme, eller hva? 

Anonymkode: e316c...e51

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp vært syk. Fant frem et behagelig skjørt og en fin jakke.  Vips, litt finere kledd en en lørdag foran tv... 

Så det der er litt tynt argument 🙈

Anonymkode: d48dd...573

Du tror alle kan få på seg et skjørt rundt midjen?

Gud hjelpe meg så ondskapsfulle mange av dere er. Dere ville ikke sagt noe på de som kom med siste joggebuksetrend, for de er ikke mulig å se er joggebukser...

Dobbelmoral ass!

Anonymkode: 4a048...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.5.2018 at 8:43 PM, AnonymBruker said:

Jeg også. Tilfeldigvis må jeg passere flere slike tog og tilstelninger med slike nesevise mennesker som ts på den faste ruten min. Ikke min feil at de er hjernevaska til å feire en nasjonaldag ingen egentlig bryr seg om. Bare fjas alt sammen.

2018 i nasjonalistiske fortegn liksom?

Anonymkode: 4a048...725

Jeg bryr meg masse. Mulig jeg er hjernevasket til å bry meg, men det fungerer ikke å si at ingen bryr seg for jeg er ikke ingen. Det er det Arya Stark som er. 

Anonymkode: 0351d...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har iallefall blitt opplært til at dersom man skal bevege seg utendørs (hvor det også befinner seg mange andre mennesker) så skal man kle seg ordentlig. 

Uansett om det er 17. mai eller bare en vanlig ukedag. Dersom jeg møter noen som går med møkkete klær, så lurer jeg på hvorfor det egentlig har valgt å gå sånn. Har de virkelig ingen rene og ordentlige klær hjemme, eller hva? 

Anonymkode: e316c...e51

Mange som jobber med møkkajobber selv på 17 mai.

Anonymkode: 4a048...725

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har iallefall blitt opplært til at dersom man skal bevege seg utendørs (hvor det også befinner seg mange andre mennesker) så skal man kle seg ordentlig. 

Uansett om det er 17. mai eller bare en vanlig ukedag. Dersom jeg møter noen som går med møkkete klær, så lurer jeg på hvorfor det egentlig har valgt å gå sånn. Har de virkelig ingen rene og ordentlige klær hjemme, eller hva? 

Anonymkode: e316c...e51

Jeg er enig, man har på seg rene og hele klær når man går ute blant folk. Likevel hender det jeg synder. Feks om jeg pusser opp eller holder på i hagen og kommer på at jeg må ha noe i butikken. Da gidder jeg ikke skifte for å dra på butikken når jeg skal fortsette med det jeg driver med når jeg kommer hjem igjen. Om man går med klær som er møkkete nok, altså at folk ser at du egentlig holder på med noe, så ser de ikke så stygt på deg.

Anonymkode: 9678e...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har iallefall blitt opplært til at dersom man skal bevege seg utendørs (hvor det også befinner seg mange andre mennesker) så skal man kle seg ordentlig. 

Uansett om det er 17. mai eller bare en vanlig ukedag. Dersom jeg møter noen som går med møkkete klær, så lurer jeg på hvorfor det egentlig har valgt å gå sånn. Har de virkelig ingen rene og ordentlige klær hjemme, eller hva? 

Anonymkode: e316c...e51

Da kan du ikke ha mye av et interessant liv hvis du fokuserer så mye på hva andre har på seg :hoho:

Anonymkode: 59ba9...4b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror alle kan få på seg et skjørt rundt midjen?

Gud hjelpe meg så ondskapsfulle mange av dere er. Dere ville ikke sagt noe på de som kom med siste joggebuksetrend, for de er ikke mulig å se er joggebukser...

Dobbelmoral ass!

Anonymkode: 4a048...725

Hvis man ikke får på seg noen skjørt i hele verden, da er det kanskje på tide å slanke seg litt tenker jeg da. 

Anonymkode: 9678e...08c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke får på seg noen skjørt i hele verden, da er det kanskje på tide å slanke seg litt tenker jeg da. 

Anonymkode: 9678e...08c

Nå prøver du bare å provosere..

Anonymkode: 59ba9...4b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke får på seg noen skjørt i hele verden, da er det kanskje på tide å slanke seg litt tenker jeg da. 

Anonymkode: 9678e...08c

Skal de med feks kushing syndrome eller magesvulst slanke seg???

Hvor dum er det mulig å bli egentlig? :rolleyes:

Anonymkode: 4a048...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal de med feks kushing syndrome eller magesvulst slanke seg???

Hvor dum er det mulig å bli egentlig? :rolleyes:

Anonymkode: 4a048...725

Man kan få på seg et skjørt, eller en kjole for den saks skyld, uansett størrelse på magen. Om det ser pent ut er en helt annen diskusjon, men sånn seriøst, man kan lage det så vidt som man vil liksom.

Anonymkode: 9678e...08c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal de med feks kushing syndrome eller magesvulst slanke seg???

Hvor dum er det mulig å bli egentlig? :rolleyes:

Anonymkode: 4a048...725

I følge ab så må man da ta en slankeoperasjon for å få på seg skjørtet slik at man kan gå seg en tur ute :hoho:

Anonymkode: 59ba9...4b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan få på seg et skjørt, eller en kjole for den saks skyld, uansett størrelse på magen. Om det ser pent ut er en helt annen diskusjon, men sånn seriøst, man kan lage det så vidt som man vil liksom.

Anonymkode: 9678e...08c

Det hjelper ikke når alt er vondt og det er mer behagelig å ha på seg noe som hviler på hofta.

Anonymkode: 4a048...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke når alt er vondt og det er mer behagelig å ha på seg noe som hviler på hofta.

Anonymkode: 4a048...725

Da kan man ha skjørt som er lenger ned da, sånn som low waist bukser så kan man ha low waist skjørt også. Eller man kan ha et materiale som ikke strammer i det hele tatt. There's no end to the possibilities!

Anonymkode: 9678e...08c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...