Gå til innhold

Folk som går rundt i joggebukse på 17.Mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Nappetass1 skrev:

Har aldri sett noen i joggebukse på 17. mai. Hadde jeg gjort det ville jeg nok hevet et øyebryn, men å dømme mennesker en ikke kjenner nord og ned på bakgrunn av hva de ikler seg er i overkant umodent.

DETTE!

Hadde nok hevet et øyebryn selv. Syntes man skal pynte seg litt på sånne dager, men hvem har gitt meg retten til å sitte på min høye hest og dømme mennesker jeg ikke vet noe om? Som hun som skrev tidligere i tråden at pga anoreksia var dette det eneste hun turte å gå i. 

Det er mange grunner til at folk velger å gjøre det de gjør. Ikke alt er utelukkende latskap. Men til de som går i joggebukse: Ta i det minste på en rein en....

Endret av Sirah
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

Tenker ikke på det i det hele tatt, jeg har viktigere ting å tenke på enn hva andre har på seg. Gikk selv rundt om i byen i joggebukse i dag og jakke, men ikke i tog da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er spesielt at folk som er såpass heldige at de har blitt født i Norge ikke viser Norge et minimum av respekt. 

Anonymkode: 8ad07...ab3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

 

18 timer siden, PussLe skrev:

Patetisk, merkelig og usmakelig faktisk. Jeg trodde vi levde i Norge hvor man kunne velge fritt hva man skulle ha på seg uten press, at det var forskjell på folk, det er jo Norge vi ferier ikke klesstilen vår. Det eneste jeg gjør 17.mai er å henge opp flagget, og slapper av i sofaen og følger litt med på tv.

For våre soldater har kjempet for vår frihet, og da er det lov å stå litt ut samtidig at man kan feire som man vill men samtidig vise respekt og feire Norges nasjonaldag med flagg og hylle våre forfedre.

 :flagg:

Flott sagt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de mangler sosiale antenner. 

Anonymkode: 30de1...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Silfen skrev:

Uteliggere og andre løse fugler går vel sjeldent i tog.

Ja det vet du alt om.......

Anonymkode: 59ba9...4b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jolene skrev:

:fnise: I grunn ikke, men ser ikke grunnen til å ikke pynte seg.

Jeg ser ikke grunnen til at du skal bry deg om hva andre går i...

Anonymkode: 59ba9...4b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en som går i joggebukse på 17. mai kan sitte på kvinneguiden og skrive slike innlegg:

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det vet du alt om.......

Anonymkode: 59ba9...4b2

 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser ikke grunnen til at du skal bry deg om hva andre går i...

Anonymkode: 59ba9...4b2

 

Anonymkode: 30de1...1a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at en som går i joggebukse på 17. mai kan sitte på kvinneguiden og skrive slike innlegg:

 

 

Anonymkode: 30de1...1a6

God bedring :) 

Anonymkode: 59ba9...4b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jolene skrev:

:fnise: I grunn ikke, men ser ikke grunnen til å ikke pynte seg.

 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er spesielt at folk som er såpass heldige at de har blitt født i Norge ikke viser Norge et minimum av respekt. 

Anonymkode: 8ad07...ab3

 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker de mangler sosiale antenner. 

Anonymkode: 30de1...1a6

Tenk å ikke klare å se lengre enn sin egen nese. Trist at man skal dømme noen ut fra om de har joggebukse eller ei, en søik dag er for å feire vårt land. Alle burde være like velkomne. Det kan ligge så mange grunner til at den joggebuksen er på, det er bedre de går ut i joggebukse enn at de sitter hjemme. 

Anonymkode: ccde5...e4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

 

 

Tenk å ikke klare å se lengre enn sin egen nese. Trist at man skal dømme noen ut fra om de har joggebukse eller ei, en søik dag er for å feire vårt land. Alle burde være like velkomne. Det kan ligge så mange grunner til at den joggebuksen er på, det er bedre de går ut i joggebukse enn at de sitter hjemme. 

Anonymkode: ccde5...e4f

Om man feirer landet ved å gå rundt i joggebuse så mangler man sosiale antenner. Det kan det ikke være noen tvil om. Å ha sosiale antenner handler ikke om å gjøre som man vil, men å følge de sosiale reglene i samfunnet. De sosiale reglene er at man pynter seg. 

Anonymkode: 30de1...1a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Tenk å ikke klare å se lengre enn sin egen nese. Trist at man skal dømme noen ut fra om de har joggebukse eller ei, en søik dag er for å feire vårt land. Alle burde være like velkomne. Det kan ligge så mange grunner til at den joggebuksen er på, det er bedre de går ut i joggebukse enn at de sitter hjemme. 

Anonymkode: ccde5...e4f

Er helt overrasket selv over å se hvor ufattelig dømmende folk her er. Er tragisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

DETTE!

Hadde nok hevet et øyebryn selv. Syntes man skal pynte seg litt på sånne dager, men hvem har gitt meg retten til å sitte på min høye hest og dømme mennesker jeg ikke vet noe om? Som hun som skrev tidligere i tråden at pga anoreksia var dette det eneste hun turte å gå i. 

Det er mange grunner til at folk velger å gjøre det de gjør. Ikke alt er utelukkende latskap. Men til de som går i joggebukse: Ta i det minste på en rein en....

Hvordan vet man om den er rein? Driver dere å sniffer på buksene til folk? :hoho:

Anonymkode: 59ba9...4b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde forumets politiavdeling for korrekt antrekk fått styre verden, så hadde det ikke blitt mye fred. Lite tolerante folk. 

Anonymkode: c9d86...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet man om den er rein? Driver dere å sniffer på buksene til folk? :hoho:

Anonymkode: 59ba9...4b2

image.png.ef7b226ce59fe7980b72e12a5e73d2b0.png

Man bruker åpenbart øynene for å se om en bukse er ren. 

Anonymkode: 8ad07...ab3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er spesielt at folk som er såpass heldige at de har blitt født i Norge ikke viser Norge et minimum av respekt. 

Anonymkode: 8ad07...ab3

"Norge" bryr seg nok ikke om hva folk har på seg uansett og det er ikke den nystrøkne fasaden som forteller om hvor glade folk er for sin frihet i det gode landet som vi lever i, det er det hjertene, følelsene og tankene til alle mennesker som avgjør. Fasadepussere som angriper andre for å ikke være like korrekte og perfekte som dem selv er triste greier. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

"Norge" bryr seg nok ikke om hva folk har på seg uansett og det er ikke den nystrøkne fasaden som forteller om hvor glade folk er for sin frihet i det gode landet som vi lever i, det er det hjertene, følelsene og tankene til alle mennesker som avgjør. Fasadepussere som angriper andre for å ikke være like korrekte og perfekte som dem selv er triste greier. 

Kunne ikke sagt det bedre selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...