Gjest porselen Skrevet 8. april 2005 #101 Skrevet 8. april 2005 Marna er tøff i kommentarene, noe som løfter serien litt. Men hun var nok for "gammel" til å kunne vinne, og jeg var vel også enig med den som sa at hun var så rutinert og visste hva som kledde henne at hun kjørte litt for "safe" hele tiden, hun hadde kanskje tjent på å gjøre noe utenom det vanlige en gang i blant? Vet ikke helt hvem jeg har som favoritt egentlig, KIne er jo bra, Kristin har kommet seg, Henriette er penere på bilder enn i virkeligheten ..... urutinert men den som lettest tar til seg instruksjon. Med de to svenske damene så tenker jeg det blir liv i leiren..........
Gjest manic Skrevet 8. april 2005 #102 Skrevet 8. april 2005 De to svenske damene var hysterisk underholdning! Den latter sekvensen var jo helt enorm.... deres mentale alder ligger vel på 12-13 år. Det kan bli festlig underholdning
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #103 Skrevet 8. april 2005 DE tre jeg heia på er videre' date=' ikke verst [/quote'] signerer
Cr@sh Skrevet 8. april 2005 #104 Skrevet 8. april 2005 DE tre jeg heia på er videre, ikke verst Ja, veldig artig at Kine, Kristin og Henriette er videre!!!
Gjest gloria Skrevet 8. april 2005 #105 Skrevet 8. april 2005 hvis man sjekker forumet på de svenske top model sidene (det er en link på den norske siden), så vil man kunne lese at mange svensker er flaue over de to "fjortissene" som var litt bitchy... synes forøvrig ikke at de danske var særlig pene. de kunne nesten vært hvem som helst på gata. men igjen, så er det jo kunsten å ta seg bra ut på bilder som teller i denne konkurransen, og pen i modellbransjen er vel kanskje heller ikke alltid hva vi definerer som "skjønnhet". det eneste som var morsomt mer marna var at hun bestandig ga uttrykk for at hun "kunne alt", men hun vant jo ikke en eneste konkurranse som jeg kan huske..
Gjest Fruktfat Skrevet 8. april 2005 #106 Skrevet 8. april 2005 YES!!!! marna er ute, det har jeg venta på lenge!! heia kine!
blå Skrevet 9. april 2005 Forfatter #107 Skrevet 9. april 2005 De beste er helt klart igjen til slutt. Jeg heier på Kristin jeg, hun er litt anderledes. Men for all del, Kine og Henriette er nydelige de også
Gjest Madam Felle Skrevet 9. april 2005 #109 Skrevet 9. april 2005 Ja' date=' endelig røyk Marna ut.[/quote']
Gjest Sarah Jessica Skrevet 10. april 2005 #110 Skrevet 10. april 2005 Blir spennende å se hvordan de norske jentene greier seg mot de danske og svenske. Inntrykket så langt er at en norsk jente bør vinne. Heia Kine!
Gjest blå uinnlogget Skrevet 14. april 2005 #112 Skrevet 14. april 2005 Herregud hva var det med de svenske bertene da ???? Hadde hu problemer eller :o
Gjest Sarah Jessica Skrevet 14. april 2005 #113 Skrevet 14. april 2005 Å nei, fikk ikke sett i kveld - hva skjedde?
Gjest gloria Skrevet 14. april 2005 #114 Skrevet 14. april 2005 Vel, de tok bilder. Hun ene dansken ble eliminert. Hun med det brune håret, husker ikke hva hun heter. Men det hørtes ut som om hun gråt når pratet Ellers er Elina og Madde -da spesielt Madde ,utrolig plagsomme. De gjør ikke annet en å prate nedlatende om de andre og at de ikke skjønner hva de sier. Etter hva jeg har sett har de gjort et par tre forsøk på å prate med de andre i det hele tatt. Når det gjelder de tre norske jentene så blir bildene bedre og bedre. De fikk også mye skryt av dagens programleder (som forøvrig var helt grusom) at de jobbet best av alle de tre nordiske landene. Heia Norge! PS! Episodene går i reprise på søndager.
blå Skrevet 15. april 2005 Forfatter #115 Skrevet 15. april 2005 Uten å avsløre noe, men jeg tror et av de andre landene har kommet lengere enn oss i programmene. Var inne på de forskjellige sidene, og så hvem som ikke var med lenger.....men som fremdeles var med i går. Apropo nettsider så er faktisk Marna med ennå på tv3.no......oppdaterer de ikke?????
Morea Skrevet 15. april 2005 #117 Skrevet 15. april 2005 Nå burde jo Madde innse at hun burde skjerpe seg litt, om ikke annet enn av taktiske årsaker, etter bedømningen i går. Men tviler på om hun har selvinnsikt nok til å gjøre det. Synes også at alle jentene der er betraktelig mer intelligente enn henne. Hun er jo bare tragisk!!!
Salamandra Skrevet 15. april 2005 #118 Skrevet 15. april 2005 Synes det var best når Madelen og Elina satt og beklaget seg over at de andre jentene ikke var "de skarpeste knivene i skuffen"
Gjest Madam Felle Skrevet 15. april 2005 #119 Skrevet 15. april 2005 Synes det var best når Madelen og Elina satt og beklaget seg over at de andre jentene ikke var "de skarpeste knivene i skuffen" Ja, akkurat, og se hvem som snakker
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #120 Skrevet 15. april 2005 Uten å avsløre noe, men jeg tror et av de andre landene har kommet lengere enn oss i programmene. Var inne på de forskjellige sidene, og så hvem som ikke var med lenger.....men som fremdeles var med i går. Apropo nettsider så er faktisk Marna med ennå på tv3.no......oppdaterer de ikke????? Danmark viser på tirsdager, Sverige på onsdager mens Norge kjører de som kjent på torsdager. De andre landene ligger et program foran oss grunnet at de sendte programmene i påsken mens Norge valgte å la være. Programmene er forsåvidt ganske så like etter sammenslåingen. Ganske så gøy å lese alle deres godord om Kine mvh anders bakke lauvås
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå