Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Enig med dere, selv om Marna er utrolig morsom til tider. Helt utrolig hva hun klarer å si, den biten om at hun latet som om fotografen "hadde pult på mora mi", fikk meg til å le litt.

De svenske jentene var forresten veldig blonde.. Synd at vi ikke har en eneste blondine mer, jentene er litt for like synes jeg.

Skrevet

Jeg tror Marna går ut neste gang. Hun tar jo bra bilder, men hun har nådd sitt potensiale, og dommerene ga jo nå uttrykk for at hun har for kjedelig utseende til å kunne gjøre det bra internasjonalt. Og det er ikke så mye hun kan gjøre med det. De andre har fått kritikk som går på posering, å være mer utadvendt ol. Det er noe det går an å jobbe med, så på den måten har Henriette, Kine og Kristin mer potensiale enn Marna - ergo tror jeg Marna går ut. Det blir spennende å se hvordan de danske og svenske jentene gjør det!

Skrevet
Jeg tror Marna går ut neste gang. Hun tar jo bra bilder' date=' men hun har nådd sitt potensiale, og dommerene ga jo nå uttrykk for at hun har for kjedelig utseende til å kunne gjøre det bra internasjonalt. Og det er ikke så mye hun kan gjøre med det. De andre har fått kritikk som går på posering, å være mer utadvendt ol. Det er noe det går an å jobbe med, så på den måten har Henriette, Kine og Kristin mer potensiale enn Marna - ergo tror jeg Marna går ut. Det blir spennende å se hvordan de danske og svenske jentene gjør det![/quote']

men jeg skulle ønske at noen i programmet kunne komentert oppførselen hennes..

Gjest Madam Felle
Skrevet

men jeg skulle ønske at noen i programmet kunne komentert oppførselen hennes..

Helt enig

Gjest happyending
Skrevet

Helt enig

Virker som om hun kommer med disse uttalelsene sine i sånne intervjuer hvor de andre deltakerne ikke får høre hva hun sier.. Jeg hadde hvertfall ikke vært særlig god venn med henne hadde jeg hørt hun sa noe slikt og jeg var en av deltakerne..

Skrevet

Marna tror hun er noe stort, mye bedre og penere enn alle de andre jentene. Makan til kjerring har jeg aldrid sett, altfor høy på pæra satser på at hun går ut snart helst i dag...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg håper virkelig at hun forsvinner snart jeg også - utrolig hvor mye merkelig hun sier... :klø: Og hun har jo ikke noe spesielt ved seg sånn jeg ser det...

K

Gjest Gjesta
Skrevet

Og der røk Marna!!!!!!

Heldigvis er Kine med videre - jeg heier på henne! :hoppe:

K

Gjest Anonymous
Skrevet

heier på kine nå jeg pgså..

synd at marna røk ut...på en måte.. hun lager jo intrigene og artig å se på en som er så høy på pæra;)men hun hadde jo utseende da..men litt for mye selvtillitt

Gjest manic
Skrevet

Kjedelig når Marna har gått ut.... De andre jentene er jo ganske kjedelige i forhold! Synes ikke Marna har for mye selvtillit jeg, dette er en egobransje og man må ha litt guts!

De andre jentene er jo usikre på nesten alt som skjer...kan ikke holde på slik hvis de skal slå an internasjonalt :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Så vidt jeg forstår er Marna en skikkelig godjente sammenliknet med et par av de svenske, så her blir det nok mer god tv... :P

Skrevet

heier bare mer og mer på Kine.

Gjest happyending
Skrevet
heier bare mer og mer på Kine.

:Nikke:

Jeg syns Marna ser litt gammel ut jeg...

Gjest Gjesta
Skrevet
Marna tror hun er noe stort, mye bedre og penere enn  alle  de andre jentene. Makan til kjerring har jeg aldrid sett, altfor høy på pæra satser på at hun går ut snart helst i dag...

Hun uttalte jo at om de andre jentene hadde hatt høyere selvtillitt så hadde hun røket tidligere,...så at hun tror hun er penere enn andre stemmer nok ikke. ;)

Jeg syns Marna ser litt gammel ut jeg...

Det synes jeg også,... (Ansiktet røper bruk av mye røyk og solarium,....;) )

Synes dama var stilig jeg, hun sa det hun mente, slike folk liker jeg,...

Håper forøvrig Kine vinner, hun er nydelig! :)

Skrevet

DE tre jeg heia på er videre, ikke verst :)

Skrevet

Tror nok vi får et par svenske bitcher til underholdning, ja! Jeg synes det var gøy å se i går, spesielt når de var hos den nederlandske damen som ga dem veldig konkrete tips. Det var interessant.

Ellers, ut i fra det lille vi har sett av de svenske og danske, og ut ifra nettsidene, tror jeg at henne og henne blir igjen til slutt (sammen med Kine håper jeg!)

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde Marna vært litt yngre, så tror jeg hun hadde hatt en god sjanse. Hun har nok selvtillit (def. ikke for mye..hallo). De andre jentene er så kjedelige.

Rart at Henriette fikk så dårlig tilbakemelding, synes hun er nokså bra på bilder. Kristin er ikke helt min smak, ville foretrukket at Warsan var med.

Skrevet

hvor langt er dere kommet i Norge? Her har vi hatt første episode etter sammenleggingen av de Skandinaviske jentene.

Synes det er mange pene jenter med, så det er vanskelig å velge, har en Norsk og en Dansk favoritt.

Skrevet

Såvidt jeg har skjønt så ligger de en epiode "etter" i Norge i forhold til i Danmark. De var vel 4 jenter igjen før utstemningen denne uka, nå er de tre igjen som kommer til å bli sammenlagt med de danske og de svenske jentene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...