Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gloria
Skrevet

Tror Kine når til finalen sammen med Marna. Håper egentlig at det blir Kine og Henriette i finalen, men tror kanskje hun er litt for sjenert? Skjønner meg bare ikke på Marna. Snakk om bitch!

Skrevet

Uff ja, få nå Marna og Tina ut da. Makan til bitch og fjols.

Gjest Porselen
Skrevet

Jeg tror også på Kine, men må også si at igår fikk jeg litt øye opp for Henriette. Men tror nok sjenertheten hennes kan være en hemsko for henne.

Var litt merkelig med det der styret med det mannlige tilbehøret og frykten for hva kjærestene ville si. Dette er en jobb og det må man vel klare som modell.

Marna har det i kjeften, til tider arrogant og dårlig taper. Men hun er nok for "gammel" til å vinne.

Gjest gjest1
Skrevet
.

Var litt merkelig med det der styret med det mannlige tilbehøret og frykten for hva kjærestene ville si. Dette er en jobb og det må man vel klare som modell.

.

Ja ærlig talt... Marna hadde et poeng når hun sa at de ikke skulle ligge med fyren...

Det er helt latterlig at Tina fortsatt er med... Trodde de skulle sende Henriette hjem i går. I tråd med deres sende-hjem-de-beste-policy.

Skrevet

Anna ble sendt hjem i går.

Jeg har sansen for Kine og Henriette (selv om jeg føler at hun bør slå seg litt mer løs).

Marna må jeg si at jeg har et svært tosidig forhold til. På en måte så misunner jeg henne selvtilliten, men noen ganger går hun langt over grensa.

(takk gud for at Henriette valgte henne til å få manikyr for å si det sånn...)

Skrevet
Anna ble sendt hjem i går.

Jeg har sansen for Kine og Henriette (selv om jeg føler at hun bør slå seg litt mer løs).

Marna må jeg si at jeg har et svært tosidig forhold til. På en måte så misunner jeg henne selvtilliten, men noen ganger går hun langt over grensa.

(takk gud for at Henriette valgte henne til å få manikyr for å si det sånn...)

Helt enig, Henriette og Kine er de jeg også har mest sansen for.

Som han ene dommeren sa om Marna i går; det er litt velsent å begynne som modell i en alder av 23..

Gjest gloria
Skrevet

Bare en liten ting...

Hvis dere tar en titt på hjemmesiden til topmodel norge, og galleriet til hver enkelt deltaker. Gå inn på Kine sitt galleri, og bildet hvor hun har en papegøy på armen. Flytt så blikket til høyre, der vil du se noen fingre som "blander seg inn i bildet" ..og dette er IKKE Kine sine fingre siden man kan se disse også helt tydelig på bildet. Burde ikke det ha vært rejustert? Jeg mener, hvem vil vel se 4-5 fingre ekstra på et bilde som faktisk skal være et "modell bilde" ???

Skrevet
Bare en liten ting...

Hvis dere tar en titt på hjemmesiden til topmodel norge, og galleriet til hver enkelt deltaker. Gå inn på Kine sitt galleri, og bildet hvor hun har en papegøy på armen. Flytt så blikket til høyre, der vil du se noen fingre som "blander seg inn i bildet" ..og dette er IKKE Kine sine fingre siden man kan se disse også helt tydelig på bildet. Burde ikke det ha vært rejustert? Jeg mener, hvem vil vel se 4-5 fingre ekstra på et bilde som faktisk skal være et "modell bilde" ???

:ler:

Enig

Gjest Gjesta
Skrevet

Som han ene dommeren sa om Marna i går; det er litt velsent å begynne som modell i en alder av 23..

Marna har jobbet som modell tidligere ;)

Programmet er på jakt etter en supermodell,..og det toget er nok gått for Marna, det er jeg enig i.

(Synes forresten hun fikk en utrolig flott hårfarge etter make-overen)

Kine er kjempepen! :)

Skrevet

Hi hi, nå så jeg det med fingrene i bildet til Kine. Men jeg var inne på bildene til Tina, og jeg syns ingen er fine.....

Gjest gjest1
Skrevet
Satt og tittet litt på bildene nå jeg også, og dette er da virkelig utrlolig fælt  :o  

http://www.topmodel.tv3.no/images/competitors/127.jpg

Uff ja...men det er ikke bare Marna som gjør en dårlig jobb. Fotografen er virkelig amatør. Lyssettingen er elendig, og bildet kan ikke være retusjert.

Har de vist episoden hvor dette bildet er tatt..? Kan ikke huske det.

Skrevet

I den første episoden fra New York tok de de bildene. Fæle nesten alle sammen faktisk.

Gjest bertine(ikke innl)
Skrevet

Går det reprise idag?

Skrevet

Var det en spesiell grunn til at Warsan gikk ut?

Ho e jo so mykje penare enn f.eks Tina...

Marna e skikkelig bitch altså.. Gosj!

• 2 uker senere...
Skrevet

Endelig gikk Tina ut. Etter min mening burde hun være en av de første. Men nå begynner det å bli spennende. Håper at Marna går neste torsdag

Skrevet
Endelig gikk Tina ut. Etter min mening burde hun være en av de første. Men nå begynner det å bli spennende. Håper at Marna går neste torsdag

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...