Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke Kathrine Sørland gjør en så dårlig jobb jeg. Syns hun er flink jeg.

Når det gjelder jentene, så har jeg sagt hva jeg syns om Marna før. Syns at Kristin og Henriette er pene jenter. Kine er jo slående vakker. Tina tør jeg ikke snakke om engang, skjønner ikke helt hvorfor hun er der???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Som eg har sagt før så tykkjer ikkje eg at Kathrne Sørland burde leia dette programmet, ho er berre ingen supermodell sjølv...

Har heller ikkje sett dei svenske og danske jentene, men eg er stygt redd ingen av dei norske vinn, ingen av dei som har nok tykkjer eg. Søte katalogmodellar, men ingen superstjerner. Men det er no berre ei i den amerikanske utgaven som har hatt potensiale til stor karriere og tykkjer eg, så eg tvilar på om dette er noko anna enn interessant underholdning.

Skrevet

Det er veldig mange pene svenske med, tipper en av de vinner hele dritten.

Skrevet

HAr sansen for Kine og Henriette, jeg.

Skrevet

Eg digga Kine :)

Nyyydelig og veldig sympatisk!

Gjest Emera
Skrevet

Det har jo ikke bare med å være "pen" å gjøre.

Jeg liker Anna veldig godt. Synes hun er skikkelig talentfull. Hadde ingen modellerfaring fra før, men går hen og vinner catwalk-konkurransen!

Bildene hennes blir også stadig bedre.

Det skal bli spennende å se hvor langt hun kan nå.

Skrevet

Viser hvor forskjellig smak folk har, jeg liker ikke Anna i det hele tatt. Synes hun ser helt vanlig ut, skiller seg ikke ut på noen måte. Kine er pen, og et par stykker til som jeg ikke husker navnet på i farten.

Gjest happyending
Skrevet

Jeg heier på Kine :hoppe:

Og så håper jeg at Marna blir fremstilt annerledes på tv enn hun er i virkeligheten.. Hun er utrolig pen, men oh my god for noen uttalelser på tv liksom... :S

Skrevet
Jeg heier på Kine :hoppe:

Jeg også! Jeg liker Kristin veldig godt, men jeg tror ikke hun vinner.

Gjest Tv-gjesten
Skrevet

I sist program syns jeg det var litt rart at ikke hun Tine fikk høre at man kanskje ikke behøvde å klage når man fikk på seg slike klær. Det er jo en ting som jeg syns det virker som de pirker mye mer på i det amerikanske showet. Man skal ikke bare se ut som en topp model, men man skal oppføre seg som en også!!

Syns Kathrine Sørland gjør en hederlig jobb, men det skal vel noe til for å overgå Tyra Banks, hun er jo en av de aller største :)

Men holder fast på at man kunne hatt bedre ideer også i Norge, i forhold til å fylle konseptet Topp Modell, men jeg syns likevel hun gjør en helt grei figur:)

Skrevet

Syns Kathrine Sørland er forferdelig stylet!Hun ser så harry ut med de dårlige extensionene hun har i håret, og klærne er også tacky!Hun burde jo gå som ett forbilde foran de andre, og se litt mere elegant ut.

Er litt flaut att hun sitter der, og skal være eksperten fra Norge, når hun ser sånn ut.

Gjest gloria
Skrevet
Syns Kathrine Sørland er forferdelig stylet!Hun ser så harry ut med de dårlige extensionene hun har i håret, og klærne er også tacky!Hun burde jo gå som ett forbilde foran de andre, og se litt mere elegant ut.

Er litt flaut att hun sitter der, og skal være eksperten fra Norge, når hun ser sånn ut.

Synes Kathrine Sørland ser ganske bra ut. Den vinrøde kjolen hun hadde ved forrige utstemning var jo nydelig! Reagerte også på at bildene var noe mindre rejusterte enn hva de amerikanske var, men vet ikke om de norske leter etter et mer "naturlig preg". Den amerikanske versjonen var preget av en nokså høy glam faktor spør du meg. Synes likevel at den var et par hakk mer underholdende. Nordmenn er rett og slett ikke gode på å kopiere reality program. (Bortsett fra Robinson ekspidisjonen som faktisk fungerer veldig bra,spør du meg).

Skrevet

:hoppe: jeg heier på Kine.

Hun ligner på Jodie Kidd og Kate Moss..

Gjest gjest1
Skrevet

Det er mye man kan si om Tyra Banks vs. Kathrine Sørland, men Tyra er jo selve definisjonen på tacky! :ler: Synes ikke Sørland har vært så veldig tacky hittil..

Skrevet

Nå har jeg bare sett en episode, men jeg må si at Katrine Sørland er en utrolig flott dame. Syns hun var stylet fint jeg, og så veldig elegant og sofistikert ut!

Ellers skjønte ikke jeg heller hva Tina gjør i denne konkurransen! Top model? Hmmm..ganske jeg også kan stille opp da?? :ler:

Syns de aller fleste av jentene så ut som deg eller meg, og hadde ikke noe annet spesielt over seg. Unntaket var hun av utenlandsk opprinnelse. Hun var nydelig, og spesiell!

Gjest gjest1
Skrevet

ER det mulig?? :o Er poenget å sende hjem de jentene som faktisk kunne hatt en mulighet til å lykkes? Beholde Tina fremfor Warsan. Akk..dette blir nesten for dumt.

Synes alle så veldig usymmetriske og rare på bildene. Hun med den litt dårlige huden var best.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg liker Kine best jeg også. Hva Tine har der å gjøre skjønner ikke jeg. Ser ut som hun har en vaskemop på hodet...haha!

Skrevet
ER det mulig?? :o Er poenget å sende hjem de jentene som faktisk kunne hatt en mulighet til å lykkes? Beholde Tina fremfor Warsan. Akk..dette blir nesten for dumt.

Synes alle så veldig usymmetriske og rare på bildene. Hun med den litt dårlige huden var best.

HELT enig!

Jeg ble småsur da hun faktisk kom videre, Warsan er mye flottere og mer elegant!

Synes heller ikke Tina har noe i den serien å gjøre. Dårlig holdning, ikke spesielt pen, klagete og hører ikke på tips og råd. Ikke model-material....

Synes Kine er den som ser flottest ut, er pen på bilder, og det virker som hun er sympatisk og ikke driver hun å rakker ned på de andre deltakerne hele tiden heller.

I det hele tatt mange flotte jenter der, men Tina, Marna og Anna er jeg ikke særlig imponert over. De andre heier jeg på :)

Skrevet

Serien er på et litt lavere nivå enn originalen. En slange som feller hud der huden flasser av og ligger i laser isteden for å være stam og fin gjør seg lite på bilder.

Synes heller ikke de blir sminket noe bra, ei heller retursjerer de slik de gjørde i den amerikanske (og irl når man tar bilder).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...