Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg håper at den fortjente vinneren ikke var omtalt i BT fordi hun er fra Bergen selv...? :evil:

Det er akkurat slike kommentarer som gjør at folk ikke burde snakke om vinneren... Tror ikke jeg skal lese i denne tråden mer, så kan jeg leve i troen om at folk synes Nanna (Elina er det neppe) også fortjente å vinne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er akkurat slike kommentarer som gjør at folk ikke burde snakke om vinneren...

Men noen av oss klarer fint å diskutere dette uten å avsløre hvem som vant, så vi behøver vel ikke holde kjeft ikke sant? :wink:

Skrevet
Okei, da så. Jeg bare så denne, jeg:

frekke vg. på forsida har de bilde av halsen og haka og munnen til hun som vant, lett gjenkjennelig er hun likevel! frekt gjort ja men fortjent vinner!

.. men så kunne jeg ikke skjønne hvor på førstesiden det var... ;)

På VG Nett i går hadde de lagt ut et bilde på forsiden der halve ansiktet var synlig. Etter en stund innså de sannsynligvis blunderen og gjorde bildet en del mindre, men da var det allerede for sent for mange (bla meg :-x )

Skrevet

På VG Nett i går hadde de lagt ut et bilde på forsiden der halve ansiktet var synlig. Etter en stund innså de sannsynligvis blunderen og gjorde bildet en del mindre, men da var det allerede for sent for mange (bla meg :-x )

Var ikkje vanskelig å sjå kven det var nei.

Men eg syns det e unødvendig av VG å legge sånt ut i det heile tatt eg då..

Men men..

Gjest gloria
Skrevet

tror heller vi skal glede oss, i steden for å forbanne media for den tabben de allerede har gjort...selv om den lett kunne ha vært unngått. synes likevel at maja burde ha kommet i finalen i steden for elina. lurer på hvem som kom på 2 og 3 plass.det vet vi fremdeles ikke :wink:

Innlegget er endret. Remyline Moderator

Gjest idioter!
Skrevet

Ja takk skal dere faen meg ha. Nå vet jeg også hvem som vinner! :evil:

Skrevet

Folk burde respektere at ikke alle vil vite hvem som vinner forskjellige realityserier. Vet selv hvem som vant. men det finner dere ut av i siste episode. Det gjorde ikke meg noe om jeg fikk greie på det, men ikke alle er som meg.

Skrevet

Men altså, om man ikke vil vite hvem som vinner, så går man ikke inn på tråder hvor det står; vinner avlsløres..

Skrevet
Men altså' date=' om man ikke vil vite hvem som vinner, så går man ikke inn på tråder hvor det står; vinner avlsløres..[/quote']

Det har ikke stått det hele tiden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...