Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

Eiline bør ikke vinne, for skal hun bli den neste toppmodellen, er det noe ramlende gale. Helt utrolig hva som kan komme ut av munnen hennes :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønna ikkje vitsen med å slå dei sammen når dei skal være 1 frå kvart land i finalen.

Kjipt for Kristin å ryke fordi ho e norsk- og at "pygmeen" fikk være- fordi ho e dansk...

Heia KINE seie no eg! :hoppe:

Skrevet
Eiline bør ikke vinne, for skal hun bli den neste toppmodellen, er det noe ramlende gale. Helt utrolig hva som kan komme ut av munnen hennes  :o

Ja, eg e enig.

Men det spørs kor ho blir no når ho e "aleine"- for eg trur ho Madeleine påvirka ho litt..

Bra at ho rauk hvertfall- ho var jo stokk brød..

Og dei snakka om at dei andre ikkje var den skarpaste kniven i skuffa? :ler::ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ja, eg e enig.

Men det spørs kor ho blir no når ho e "aleine"- for eg trur ho Madeleine påvirka ho litt..

Bra at ho rauk hvertfall- ho var jo stokk brød..

Og dei snakka om at dei andre ikkje var den skarpaste kniven i skuffa? :ler::ler:

Akkurat. De rette til å snakke :ler:

Skrevet

På utstemmingen ble de så opptatt av hvordan de ser ut(håret mitt lå rart, munnen min er for stor osv osv.). Det viktigste er jo at de som skal selge produktet er fornøyd med bildet som helhet og at det gjør sin hensikt(selge). De modellene tror jo at det er DE som er sentrum og som kan gjøre som de vil. Hvis de vil tøyse og tulle på foto-seansen så gjøre de det liksom... De tenker ikke på at fotografen sikkert koster masse og leie inn og at fnising og dårlig posering gjør at det tar lengre tid å få et bra bilde.

Hun har jo rett hun nye dommeren at de er et "objekt" som skal hjelpe til med å selge varen de viser frem(ja, hun sa det noe i den dur).

Synd kristin røk ut i går, hun syke fra Danmark burde ha gått ut før henne. Ja, og veldig dumt at det MÅ være en fra hvert land i finalen!!! Da må jo i teorien en bra norsk jente ryke ut, selv om de danske jentene er dårligere!!

Skrevet

Håper i allefall at Kine og Nanna er igjen til slutt..

Gjest Catwoman
Skrevet

De norske jentene virker veldig sympatiske, mens to av de svenske - de virker jo helt jo helt blåst og forferdelig umodne. Sånn som de satt og baksnakket og rottet seg sammen de to mot alle de andre :roll:

Og hun Cecilie (?)... skjøner ikke helt hva hun gjør der. Det står på tv3 sine sider at hun er 173 eller noe sånt, det kan da umulig stemme? Hun ser jo mye mindr eut enn de andre.

Liker Nanna, hun er ikke så pen, men har veldig modell utseende.

Håper på at Nanna eller Kine vinner,

Skrevet

Jeg har hele tiden heiet på Kine, men må si meg enig med hun ene dommeren, om att personligheten til Kine ikke passer i modellbransjen. Hun er litt for unskyld for att jeg er til. Hun burde ha litt mer selvtillitt og attitude.

Tror kanskje Nanna eller Elina vinner, men håper jo selfølgelig på Kine.

Kine er penest, men de to andre er proffere, syns jeg.

Gjest blå uinnlogget
Skrevet

Jeg irriterer meg så over at ikke TV3 kan oppdatere sidene sine. Nå var jeg inne på de norske sidene igjen, og de hadde nå fjernet Kristin, men Marna var fremdeles med??????? :evil:

Vet det er lite å irritere seg over men........kanskje litt premenstruell???? :-( :evil: :-(

Skrevet

Og i dag står det klart og tydelig i de fleste aviser hvem som vant, kunne ikke unngå å se det jeg.. :roll: Den svenske finalen var visst i går.

Skriver det ikke her, i tilfelle noen ønsker å beholde spenningen/ klarer å unngå å se det :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

frekke vg. på forsida har de bilde av halsen og haka og munnen til hun som vant, lett gjenkjennelig er hun likevel! frekt gjort ja men fortjent vinner!

Skrevet
Og i dag står det klart og tydelig i de fleste aviser hvem som vant, kunne ikke unngå å se det jeg..  :roll: Den svenske finalen var visst i går.

Man kunne jo nesten ikke regne med noe annet. Sverige lå to uker og Danmark en uke foran Norge i sendeplan. Kan noen forklare meg logikken bak at en skandinavisk samproduksjon ikke sendes synkronisert i alle land?

Skrevet
Kan noen forklare meg logikken bak at en skandinavisk samproduksjon ikke sendes synkronisert i alle land?

Den samme tanken slo meg..

Gjest gjest1
Skrevet

Hooooold kjeeeeeeft! Hadde vært bra om dere ikke snakket om vinneren....!

Dere er irritert på VG, men er dere klar over at DERE også forteller hvem som _ikke_ vant? :-?

Skrevet
Hooooold kjeeeeeeft! Hadde vært bra om dere ikke snakket om vinneren....!

Ehh.. Hva mener du når du skriver dere? Vennligst opplys meg hvis mitt innlegg på noen som helst måte avslører vinderen.. :-?

Skrevet

Forstår heller ikke hvem du sikter til :-? Som jeg skrev:

Skriver det ikke her, i tilfelle noen ønsker å beholde spenningen/ klarer å unngå å se det :wink:

Skrevet

Eh, hvor i VG ser dere dette, egentlig? Eller er det jeg som er blind?

Skrevet
Eh' date=' hvor i VG ser dere dette, egentlig? Eller er det jeg som er blind?[/quote']

Jeg så det i en annen, løssalgsavis :wink:

Skrevet

Okei, da så. Jeg bare så denne, jeg:

frekke vg. på forsida har de bilde av halsen og haka og munnen til hun som vant, lett gjenkjennelig er hun likevel! frekt gjort ja men fortjent vinner!

.. men så kunne jeg ikke skjønne hvor på førstesiden det var... ;)

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Helt enig - ble kjempesinna da jeg leste avisene i Bergen i dag... Kjipt å avsløre spenningen for oss i Norge da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...