Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den Thursday, June 02, 2016 at 12.23, Gjest Endaen skrev:

Jeg ser ikke helt et khempemodelltalent ger. Hun er så "død" i blikket og har det samme uttrykket på alle bildene. det kan man kanskje lære seg, men it-faktoren mangler her. hun har kroppen osv, men ikke utstrålingen, rett og slett. modellyrket handler heller ikke om penhet per se.. 

Veldig enig. På bildene i den modellporteføljen hadde hun det samme døde blikket på alle bildene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, jabx skrev:

Hvor gammel er hun egentlig?

Akkurat ferdig med videregående

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Kroppsdebattering? Det var vel heller snakk om kameraobjektivdebattering. Herregud, man må få lov til å diskutere åpenbart manipulerte bilder som er manipulert til det komiske.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hennes nyeste innlegg er reklame for Klinikk Oslo, hvor hun tar restylane. Var det dette som ikke var lov eller tar jeg feil nå?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Llise skrev:

Hennes nyeste innlegg er reklame for Klinikk Oslo, hvor hun tar restylane. Var det dette som ikke var lov eller tar jeg feil nå?

Det er botox det ikke er lov å reklamere for, da dette er et reseptbelagt legemiddel. Restylane er ikke et legemiddel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, diel skrev:

Det er botox det ikke er lov å reklamere for, da dette er et reseptbelagt legemiddel. Restylane er ikke et legemiddel. 

Jeg tenkte på reklame for slike klinikker generelt, ikke akkurat for restylane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde søren meg ikke være lov for rosabloggere å drive reklame for "skjønnhetsklinikker". Hun får jo sprøytet inn kjemikalier i ansiktet, jo! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Wow, kan virkelig ikke tro at hun nettopp skrev et innlegg på bokmål, der hun tar for seg at hun aldri skal legge om fra nynorsk til bokmål, fordi hun elsker dialekta si. Hun som tross alt er fra et sted som har nynorsk som hovedskriftspråk burde virkelig vite at nynorsk er et skriftspråk og ikke ei dialekt.

Videre skjønner jeg ikke helt hvorfor hun skulle endre dialekta si etter å ha bodd et par måneder i Oslo, og at hun føler seg spesiell som har en annen dialekt enn den de prater på østlandet. Tror det er på tide å utvide horisonten litt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2017 den 11.18, PatrickBateman_ skrev:

Wow, kan virkelig ikke tro at hun nettopp skrev et innlegg på bokmål, der hun tar for seg at hun aldri skal legge om fra nynorsk til bokmål, fordi hun elsker dialekta si. Hun som tross alt er fra et sted som har nynorsk som hovedskriftspråk burde virkelig vite at nynorsk er et skriftspråk og ikke ei dialekt.

Hun skrev ikke at nynorsk er ei dialekt. Hun skrev at hun skriver på nynorsk fordi hun elsker dialekta si, altså at hun velger den målforma som ligger nærmest dialekta hennes, fordi hun elsker dialekta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Testosteron skrev:

Hun skrev ikke at nynorsk er ei dialekt. Hun skrev at hun skriver på nynorsk fordi hun elsker dialekta si, altså at hun velger den målforma som ligger nærmest dialekta hennes, fordi hun elsker dialekta.

Inlegget hennes hadde gitt veldig mye mer mening hvis hun faktisk hadde skrevet nynorsk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...