Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57 minutter siden, XaoS skrev:

Jeg tror det er nettkrigere som legger ut sånne innlegg som en reaksjon på han selv skriver injurierende innlegg på bloggen sin. Feks kommunikasjon med offentlige etater, navngiving av alle han har "beef" med, psykotiske hatinnlegg mm. De slutter ikke før han slutter, er vel greia. 

Akkurat.. Hørtes ut som en lost case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fin podcast med Ida Fladen i dag 😊 Kjenner meg igjen i mye av det hun snakker om. Merker hun har begynt å få inn litt Oslo dialekt innimellom 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, TulleJenny skrev:

Fin podcast med Ida Fladen i dag 😊 Kjenner meg igjen i mye av det hun snakker om. Merker hun har begynt å få inn litt Oslo dialekt innimellom 😊

Ja, hun har fått et helt annet tonefall! Høres veldig rart ut, men er vel sånn det blir når man bor i Oslo 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og veldig fin podcast. Så glad hun klarte å komme seg bort. Veldig overrasket over at hun allerede på tredje date merket at det var noe som skurret. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var veldig godt å høre på henne, flott innsikt og refleksjon hun har over det som skjedde.... merker hun har funnet seg selv å er trygg og god igjen. Det fortjener hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, BethD skrev:

Ja var veldig godt å høre på henne, flott innsikt og refleksjon hun har over det som skjedde.... merker hun har funnet seg selv å er trygg og god igjen. Det fortjener hun!

Ja helt enig. Hun er reflektert, en god motvekt til resten av bloggnorge. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, TulleJenny skrev:

Ja helt enig. Hun er reflektert, en god motvekt til resten av bloggnorge. 

Absolutt! En fantastisk god jente! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La også merke til at hun har blitt påvirket av å bo i Oslo, tonefallet er forandret! Merket det også på Tone Damli forrige uke, men i litt mindre grad.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, bilder med opphavsrett og svar til dette.

Kragebein, adm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Trist å se hvor mye hun har skrantet i det siste. Helt illevarslende å se de siste bildene på IG og bloggen!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, miramis skrev:

Trist å se hvor mye hun har skrantet i det siste. Helt illevarslende å se de siste bildene på IG og bloggen!

Jeg følger henne ikke på Instagram og gikk innpå bloggen hennes for første gang på ca et halvår nå. Ble satt ut av hvor tynn hun har blitt! Vet at hun alltid har vært veldig slank, men nå synes jeg det så ut som hun er syk... Håper det går bra med henne.  

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt overrasket over karrierepodden 😊 Hun er flink i samtale og stiller gode spørsmål.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.6.2019 den 9.35, Hello95 skrev:

Jeg følger henne ikke på Instagram og gikk innpå bloggen hennes for første gang på ca et halvår nå. Ble satt ut av hvor tynn hun har blitt! Vet at hun alltid har vært veldig slank, men nå synes jeg det så ut som hun er syk... Håper det går bra med henne.  

Det er et mimre innlegg med bilder fra 2013.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ampersand skrev:

Det er et mimre innlegg med bilder fra 2013.

Jeg snakket om innlegget som heter LØRDAG 18:30 og de under :)  Synes forsåvidt hun ser like tynn ut på bildene i mimreinnlegget du snakker om og de nyere bildene. 

Endret av Hello95
skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 19.45, Hello95 skrev:

Jeg snakket om innlegget som heter LØRDAG 18:30 og de under :)  Synes forsåvidt hun ser like tynn ut på bildene i mimreinnlegget du snakker om og de nyere bildene. 

Ja, synes eg og...

Har hun fått kjæreste forresten?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anneonym
På 25.9.2018 den 18.58, Klementine skrev:

Synes hun er tøff, som både tør å stille til debatt, men også trekke seg fra blogg-boblen. Det krever guts! 

Enig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2019 den 9.35, Hello95 skrev:

Mener du at det er okei å skrive om en blogger «herregud så feit hun har blitt»? Det er akkurat det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...