Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.7.2019 den 18.55, Flisespikker skrev:

Synes hun later til å være en ålreit jente. Veldig pen (uten "drahjelp" slik som mange andre influensere. Oppegående og jordnær.

Enig. Synes hun også har mange fine innlegg. Dype, men ikke av den liksomdype som enkelte bloggere driver med. Flink på karrierepodden og kommer også snart i en film. Tror hun kommer til å klare seg fint om hun begynner å studere etterhvert eller gjør andre ting 😊

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Gjest Keikolina
På 22.8.2019 den 19.40, Luppa skrev:

Ble litt overrasket over å se at Kristine skal være med i denne filmen!

Så ei som ligna veldig i trailern, så da hadde jeg rett. Var lettest å lese det på kvinneguiden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hun har slettet nesten alle bilder på Instagram og har ikke blogget siden 26.desember. Noen som vet hva som skjer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Llise skrev:

Hun har slettet nesten alle bilder på Instagram og har ikke blogget siden 26.desember. Noen som vet hva som skjer?

Hva er IG kontoen hennes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hva er IG kontoen hennes?

Det glemte jeg å nevne, hun har byttet navn på Insta. Nå er det kris.bo 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Llise skrev:

Det glemte jeg å nevne, hun har byttet navn på Insta. Nå er det kris.bo 🤔

Takk! Fant ingenting på nett og hun har "1000 kontoer" registrert på IG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Llise skrev:

Hun har slettet nesten alle bilder på Instagram og har ikke blogget siden 26.desember. Noen som vet hva som skjer?

Tenkte på henne her en dag selv. Håper hun har det bra og er opptatt med morsomme ting eller jobb. Karrierepodden kommer vel snart igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer også på hvorfor hun har slettet mye bilder, nesten ikke blogger og relativt borte fra some. Ny type? Er hun i en slags fase? Dette er ikke likt henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt merke til det jeg også. Eneste nye på en stund er at hun har klippet håret. Hun har posta lite/ingen bilder i story og på insta etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lirah skrev:

Lagt merke til det jeg også. Eneste nye på en stund er at hun har klippet håret. Hun har posta lite/ingen bilder i story og på insta etter det. 

Hun har lagt ut mange stories på instagram? Senest i går tror jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Katten skrev:

Hun har lagt ut mange stories på instagram? Senest i går tror jeg :)

Ja men er lite/ingenting av seg selv i forhold til tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
På 13.1.2020 den 22.23, queensnella skrev:

Jeg undrer også på hvorfor hun har slettet mye bilder, nesten ikke blogger og relativt borte fra some. Ny type? Er hun i en slags fase? Dette er ikke likt henne.

Jeg har egentlig vært ganske bekymra for henne den siste tiden. Hun er ok aktiv på sosiale medier nå men det er langt ifra like mye som før. I tillegg syns jeg hun blir tynnere og tynnere (jeg hater å kommentere kropp, ingenting vondt med å være tynn men jeg tror dere skjønner hva jeg mener). Håper hun tar godt vare på seg selv. Liker så godt å følge henne og jeg er veldig fan av karrierepoden, syns hun gjør en fantastisk jobb med den podcasten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, Lirah skrev:

Jeg har egentlig vært ganske bekymra for henne den siste tiden. Hun er ok aktiv på sosiale medier nå men det er langt ifra like mye som før. I tillegg syns jeg hun blir tynnere og tynnere (jeg hater å kommentere kropp, ingenting vondt med å være tynn men jeg tror dere skjønner hva jeg mener). Håper hun tar godt vare på seg selv. Liker så godt å følge henne og jeg er veldig fan av karrierepoden, syns hun gjør en fantastisk jobb med den podcasten. 

Oj, sjekket ut bloggen nå og ser hun har blitt tynn. Hun har jo gått mye opp og ned i vekt gjennom årene, men håper hun er ved god helse. Den nye sveisen minnet meg litt om en rusmisbruker, håper hun lår det vokse ut igjen. Hun er en veldig vakker jente 

Endret av Castor Troy
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Castor Troy skrev:

Oj, sjekket ut bloggen nå og ser hun har blitt tynn. Hun har jo gått mye opp og ned i vekt gjennom årene, men håper hun er ved god helse. Den nye sveisen minnet meg litt om en rusmisbruker, håper hun lår det vokse ut igjen. Hun er en veldig vakker jente 

Hun er nydelig. I tillegg er hun svært klok og en flott person - håper hun ikke er syk. Hun har jo alltid vært tynn men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er bra med deg Kristine - regner med at du er innom her og kikker en gang i blant!

Podcasten din danker ut de fleste andre karriere og arbeidsliv podder jeg følger og jeg (som mellomleder i en stor bedrift) følger mange! Heier på deg:kghjerte:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med begge dere to over. Kristine er ei fantastisk jente - intelligent, varm og følsom. Og noe så sjeldent som en original tenker. Krysser fingrer og tær for at alt står bra til og at hun kommer sterkere tilbake ❤️

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...