Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Justlooking skrev (5 timer siden):

Hvor jobber hun?

Er hun ikke modell, skuespiller, blogger osv? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Har egentlig bare lest bloggen hennes, men den har jo ikke vært oppdatert på en god stund. Fikk sjokk når jeg så instaen hennes nå. Shitt, hva har skjedd? Hun kan jo umulig ha det bra. Hva driver hun med for tiden?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HarlemsNocturne skrev (På 15.2.2022 den 16.51):

Har egentlig bare lest bloggen hennes, men den har jo ikke vært oppdatert på en god stund. Fikk sjokk når jeg så instaen hennes nå. Shitt, hva har skjedd? Hun kan jo umulig ha det bra. Hva driver hun med for tiden?

hva heter hun på insta nå da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 måneder senere...

Hvor ble det av Kristine Ullebø? Husker henne fra «Bloggerne», synes hun var et friskt pust der. Jobber hun som modell? 

Endret av missLynch
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (12 minutter siden):

Hvor ble det av Kristine Ullebø? Husker henne fra «Bloggerne», synes hun var et friskt pust der. Jobber hun som modell? 

Tror hun jobber som modell, men har så og si sluttet å være blogger/influencer. Noe som jeg tror var et smart valg både karrieremessig og på det personlige plan 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste jeg har hørt fra henne var da hun snakket i Podcasten til Ida Fladen, både litt etter bruddet og i fjor sommer? (2021). Da hørtes det ut som hun hadde det fint og veldig bra og virket veldig reflektert. Men hun har jo omtrent ikke lagt igjen noe spor etter seg på 1 år i sosiale medier, så man begynner jo å lure hvordan hun har det når man ikke ser noe til henne. Siden hennes på bloggen er jo ute av drift også. Savner nå å høre om livet hennes, og håper hun har det bra!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
missmcbeal skrev (På 11.9.2022 den 16.20):

Siste jeg har hørt fra henne var da hun snakket i Podcasten til Ida Fladen, både litt etter bruddet og i fjor sommer? (2021). Da hørtes det ut som hun hadde det fint og veldig bra og virket veldig reflektert. Men hun har jo omtrent ikke lagt igjen noe spor etter seg på 1 år i sosiale medier, så man begynner jo å lure hvordan hun har det når man ikke ser noe til henne. Siden hennes på bloggen er jo ute av drift også. Savner nå å høre om livet hennes, og håper hun har det bra!

Jeg lurer også på hvor hun ble av. Hun levde jo bloggen og sosiale medier. Hva gjør hun egentlig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.10.2014 den 21.30):

Gjess har ikke pels...

 

Anonymous poster hash: 2ddbf...c15

Den har dun :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (5 timer siden):

Jeg lurer også på hvor hun ble av. Hun levde jo bloggen og sosiale medier. Hva gjør hun egentlig nå?

Jeg trodde hun fortsatt er modell, men har liksom ikke sett hun i noe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tough cookie skrev (4 timer siden):

Tror hun ønsket å studere medisin

Tja, hun kom inn på profesjonsstudiet psykologi for noen år siden, men valgte å ikke begynne den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkedyne skrev (59 minutter siden):

Apropo Kristine Ullebø som forsvant, noen som vet hva som skjedde med Marie Amanda? 

Hun flyttet til Danmark, fikk seg mann og barn, og driver med yoga. Hadde henne på insta en stund, men nå finner jeg henne ikke igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Turkis Sau skrev (54 minutter siden):

Hun flyttet til Danmark, fikk seg mann og barn, og driver med yoga. Hadde henne på insta en stund, men nå finner jeg henne ikke igjen.

Slettet

Endret av jentekvinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...