Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 3/9/2020 at 10:00 AM, Clara80 said:

Ekstremt stygg sveis!! Hvorfor har hun gjort dette?  Ser jo skamklipt ut.

Den klippen skjedde da hun var i Paris, så det er nok modellbyrået som står bak.  Hun har den klippen på alle bildene i katalogen. Ikke min smak, men det ser mer high fashion ut, I guess. 

Er mer bekymret for det store vekttapet og at hun plutselig ble borte fra alle sosiale medier med litt varierende forklaringer. Samtidig slettet hun alle gamle poster på Instagram og blogg. For noen måneder var hun jo et oppkomme av skrivetrang. Synes det virker rart om modellbyrået skulle blande seg borti gamle norske tekster? 🤔

Edit: Men hvem vet? Hos modellbyrået presenteres hun som Kris Bo, så det er tydeligvis de som står bak navneendringen. Det kan jo også være dem som har gitt beskjed om å gå ned i vekt og slette alle spor av den gamle Kristine?

Endret av Bloggleseren
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Bloggleseren skrev:

Den klippen skjedde da hun var i Paris, så det er nok modellbyrået som står bak.  Hun har den klippen på alle bildene i katalogen. Ikke min smak, men det ser mer high fashion ut, I guess. 

Er mer bekymret for det store vekttapet og at hun plutselig ble borte fra alle sosiale medier med litt varierende forklaringer. Samtidig slettet hun alle gamle poster på Instagram og blogg. For noen måneder var hun jo et oppkomme av skrivetrang. Synes det virker rart om modellbyrået skulle blande seg borti gamle norske tekster? 🤔

Edit: Men hvem vet? Hos modellbyrået presenteres hun som Kris Bo, så det er tydeligvis de som står bak navneendringen. Det kan jo også være dem som har gitt beskjed om å gå ned i vekt og slette alle spor av den gamle Kristine?

Du har et poeng.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2020 den 10.00, Clara80 skrev:

Ekstremt stygg sveis!! Hvorfor har hun gjort dette?  Ser jo skamklipt ut.

Fordi det er jobben hennes. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Kristine det siste året har vist at hun har hodet på riktig plass. Hun er kanskje litt spontan men ellers syns jeg hun virker virkelig smart, dette med at hun åpenbart vil satse på modellkarriere har hun sikkert tenkt lenge på. Heier på henne, selvom jeg savner bloggingen, hun var en deilig motvekt mot mange andre blogger.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lirah
1 time siden, jabx skrev:

Hva skjer med å vise melkekjertlene for hele verden da?

Hæ? Er det pupper du snakker om? 

Ser ut som hun satser helt og holdent på å bli modell. Bra for henne om det er det hun ønsker, håper hun har helsa i god behold. Jeg syns porteføljen hennes er tøff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Men nå begynner hun vel å bli litt gammel? De fleste slår vel igjennom lenge før de fyller 20. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clara80 skrev:

Men nå begynner hun vel å bli litt gammel? De fleste slår vel igjennom lenge før de fyller 20. 

Nja, kanskje litt, men hu er bare 22 da. Så kan fortsatt få en grei karriere 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Gull vaffel skrev:

Nja, kanskje litt, men hu er bare 22 da. Så kan fortsatt få en grei karriere 

Hun er 23 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Rake said:

Hva lever hun av egentlig?

Lurer jeg også på. Lite blogging og få innlegg på insta. Går ikke opp!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, Finlay said:

Modellkarrieren?

Det tror jeg også. Ser at hun gikk for Team Models i Paris under fremvisningen av FW 20/21-kolleksjonen. Ser også ut som om hun er i porteføljene til Team Models hhv. Premium Models. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...