Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, fitnessjenta said:

Enig, syns også hun skriver veldig bra. Mye av det treffer rett i hjertet.

KU skriver mye vakkert. Hun er en søt, og oppegående jente som holder på å finne seg selv. Bruddet med F er tøft, men det er så godt å se at hun forstår at det er riktig selv om smerten hun lever med er hjerteskjærende. Jeg heier på KU❤️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.7.2018 den 23.46, Speedmaster skrev:

KU skriver mye vakkert. Hun er en søt, og oppegående jente som holder på å finne seg selv. Bruddet med F er tøft, men det er så godt å se at hun forstår at det er riktig selv om smerten hun lever med er hjerteskjærende. Jeg heier på KU❤️

Jeg heier også på henne. Men leste i kommentarfeltet på BOTB at hun har rotet seg borti eksen igjen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde konkurranse på bloggen om Guns and roses konsertbilletter, men tok heller med seg Fabian (har sett bilde av de i mengden, og de hadde klint)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miramis skrev:

Hun hadde konkurranse på bloggen om Guns and roses konsertbilletter, men tok heller med seg Fabian (har sett bilde av de i mengden, og de hadde klint)

Nå nylig? Åh hun må ikke rote seg bort i han igjen  :( Han er no god!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, miramis skrev:

Hun hadde konkurranse på bloggen om Guns and roses konsertbilletter, men tok heller med seg Fabian (har sett bilde av de i mengden, og de hadde klint)

Har du bevis? 🙃

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cocogirl skrev:

Har du bevis? 🙃

Det med Fabian har hun innrømmet på bloggen. De var sammen på konsert med er ikke sammen igjen. Det var en glipp og skal ikke skje igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Justlooking skrev:

Det med Fabian har hun innrømmet på bloggen. De var sammen på konsert med er ikke sammen igjen. Det var en glipp og skal ikke skje igjen.

Ah leste det nå... uff 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om hun har hatt fyll i leppene? Så hun hadde lagt ut ´´throwback´´bilder av en yngre Kristine, og hun hadde ikke så fyldige lepper som hun har nå. Isåfall må jeg ha nummeret til noen som klarer å få leppene så fine og så ´´naturlige´´!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Skilpadden said:

Er det noen som vet om hun har hatt fyll i leppene? Så hun hadde lagt ut ´´throwback´´bilder av en yngre Kristine, og hun hadde ikke så fyldige lepper som hun har nå. Isåfall må jeg ha nummeret til noen som klarer å få leppene så fine og så ´´naturlige´´!

Ja - hun nevnte det i et innlegg and photoshoot. “Unnskyldning for å fylle på Restylane»

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Justlooking skrev:

Det med Fabian har hun innrømmet på bloggen. De var sammen på konsert med er ikke sammen igjen. Det var en glipp og skal ikke skje igjen.

Veldig dumt å møte eksen når man prøver å komme over han, for da kan gamle følelser blusse opp igjen og man vil gi han en ny sjanse. Håper dette var siste gang. Hun fortjener bedre 

Endret av smalls
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls said:

Veldig dumt å møte eksen når man prøver å komme over han, for da kan gamle følelser blusse opp igjen og man vil gi han en ny sjanse. Håper dette var siste gang. Hun fortjener bedre 

Gjør hun egentlig det da,? Hun har da fri vilje. Hennes valg er vel et resulatat av hennes personlighet. Jeg synes at de fortjener hverandre 100%...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, filifjonka skrev:

Gjør hun egentlig det da,? Hun har da fri vilje. Hennes valg er vel et resulatat av hennes personlighet. Jeg synes at de fortjener hverandre 100%...

Nei. Ingen, og da mener jeg absolutt ingen, fortjener å bli behandlet på den måten. Fabian virket veldig manipulerende og styrende. Og det hang ved han enormt mange utroskapsepisoder. Han har nok blitt betatt av henne og tenkt at han kom til å bli kjendis om han solte seg i hennes glans. Kristine fortjener en som er oppriktig glad i henne og som oppfører seg og behandler henne deretter. Å ha en kjæreste som kontrollerer livet ditt i så stor grad at man ikke vet hvem man er eller hva man står for er ikke et sunt forhold. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Viking-girl said:

Nei. Ingen, og da mener jeg absolutt ingen, fortjener å bli behandlet på den måten. Fabian virket veldig manipulerende og styrende. Og det hang ved han enormt mange utroskapsepisoder. Han har nok blitt betatt av henne og tenkt at han kom til å bli kjendis om han solte seg i hennes glans. Kristine fortjener en som er oppriktig glad i henne og som oppfører seg og behandler henne deretter. Å ha en kjæreste som kontrollerer livet ditt i så stor grad at man ikke vet hvem man er eller hva man står for er ikke et sunt forhold. 

Javel, det er jo hva både du og jeg synes, men tydeligvis ikke Kristine selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.7.2018 den 9.22, miramis skrev:

Hun hadde konkurranse på bloggen om Guns and roses konsertbilletter, men tok heller med seg Fabian (har sett bilde av de i mengden, og de hadde klint)

Håper dette bare er rykter og ikke sant. Begynte virkelig å tro på at det faktisk var over nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Håper dette bare er rykter og ikke sant. Begynte virkelig å tro på at det faktisk var over nå...

Hun har jo bekreftet det selv på bloggen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J.. said:

Hun har jo bekreftet det selv på bloggen.

Dette er bare trist 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mange kan med hånden på hjerte si at de aldri har møtt/rotet med sin ex etter det var slutt. Er jo hennes første kjæreste oå synes Kristine har klart og holde seg unna veldig bra sammenlignet med andre jenter jeg kjenner på hennes alder som gjerne løper til exen bare han vinker. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Hvor mange kan med hånden på hjerte si at de aldri har møtt/rotet med sin ex etter det var slutt. Er jo hennes første kjæreste oå synes Kristine har klart og holde seg unna veldig bra sammenlignet med andre jenter jeg kjenner på hennes alder som gjerne løper til exen bare han vinker. 

Jeg har aldri gjort det 😄 Skjønner ikke hvorfor hun gjør det heller, hun har jo ikke skrevet så mye fint om han etter bruddet

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Lerke987 skrev:

Jeg har aldri gjort det 😄 Skjønner ikke hvorfor hun gjør det heller, hun har jo ikke skrevet så mye fint om han etter bruddet

Jeg har heller ikke gjort det.  En eks er en eks liksom. Har aldri hatt interesse av å hooke opp med eksen igjen. Hvertfall ikke om han behandlet meg dårlig, men alle er forskjellige 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...