Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Tockit skrev:

Jeg syns det er utrolig bra at overvektige hylles mer nå til dags. Skulle bare ønske at alle kroppstyper ble mer normalisert, ikke bare enten eller. Dette hadde jeg ikke trengt å gjenta hvis du faktisk hadde lest det jeg skrev.

Da har jeg veldig lyst til at du kan finne noe som bekrefter det du skriver. jeg ser på insta, og alle andre kanaler. På forhånd takk 🙂

Endret av lille humla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, lille humla skrev:

Da har jeg veldig lyst til at du kan finne noe som bekrefter det du skriver. jeg ser på innta, og alle andre kanaler. På forhånd takk 🙂

Det kan du gjøre selv. Jeg trenger ikke å bevise noe som du kan finne selv. Du har ikke noe bedre å gjøre enn å kverulere på KG, så jeg anbefaler at du gjør litt research om dette før du uttaler deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverulere? DU  snakker ned om kroppsformer. om at det er så trist at slanke mennesker ikke kan være seg selv, snakk om å bagatellisere fordommer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tockit skrev:

Det kan du gjøre selv. Jeg trenger ikke å bevise noe som du kan finne selv. Du har ikke noe bedre å gjøre enn å kverulere på KG, så jeg anbefaler at du gjør litt research om dette før du uttaler deg.

Jeg er kanskje litt hatsk nå det er ikke meningen. Jeg har ev venn som har veldig problemer med å være seg selv pga vekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lille humla skrev:

Kverulere? DU  snakker ned om kroppsformer. om at det er så trist at slanke mennesker ikke kan være seg selv, snakk om å bagatellisere fordommer. 

Virkelig? Har aldri sagt at det er trist at slanke folk ikke kan være seg selv. Jeg syns det er synd at alle slags kroppsfasonger og vekt bør bli akseptert og normalisert uten at folk skal være så fordomsfulle. Du kverker meg på grunn av den meningen, hvordan har det seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tockit skrev:

Virkelig? Har aldri sagt at det er trist at slanke folk ikke kan være seg selv. Jeg syns det er synd at alle slags kroppsfasonger og vekt bør bli akseptert og normalisert uten at folk skal være så fordomsfulle. Du kverker meg på grunn av den meningen, hvordan har det seg?

Enig med deg. Peace?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.tv2.no/a/9925513

"Det er så irriterende. Puppene mine ble plutselig bare store, men jeg gikk opp i vekt og kom i puberteten litt senere. Så jeg forstår at folk lurer, men når man avkrefter det mange ganger, så er det litt kjipt å ikke bli trodd, sier hun".

Altså, man er ikke i puberteten når man er 20-.21

Endret av Miranda16
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Miranda16 skrev:

https://www.tv2.no/a/9925513

"Det er så irriterende. Puppene mine ble plutselig bare store, men jeg gikk opp i vekt og kom i puberteten litt senere. Så jeg forstår at folk lurer, men når man avkrefter det mange ganger, så er det litt kjipt å ikke bli trodd, sier hun".

Altså, man er ikke i puberteten når man er 20-.21

Det skjer faktisk folk at puppene blir større senere enn andre.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Miranda16 skrev:

https://www.tv2.no/a/9925513

"Det er så irriterende. Puppene mine ble plutselig bare store, men jeg gikk opp i vekt og kom i puberteten litt senere. Så jeg forstår at folk lurer, men når man avkrefter det mange ganger, så er det litt kjipt å ikke bli trodd, sier hun".

Altså, man er ikke i puberteten når man er 20-.21

Helt normalt at puppene vokser og endrer seg selv om en har passert tjue år. Særlig i forbindelse med vektøkning. Tilsvarende vil de jo endre fasong eller krympe dersom en trener nye og hardt eller går ned i vekt. Hormoner ol påvirker også

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Lill3My said:

Helt normalt at puppene vokser og endrer seg selv om en har passert tjue år. Særlig i forbindelse med vektøkning. Tilsvarende vil de jo endre fasong eller krympe dersom en trener nye og hardt eller går ned i vekt. Hormoner ol påvirker også

Riktig det. 

KU svaret litt klønete her, men man forstår hva hun mener, om man vil. Synes også det var godt at det kom frem i intervjuet at hun er over F. 

Virkelig godt å se den søre, oppegående KU igjen - hun har hatt noen tøffe år i et manipulerende forhold. Glad hun nå ser fremover. Noen som vet hva F gjør. Om dagen? Føler ham ikke på Snap. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Speedmaster skrev:

Riktig det. 

KU svaret litt klønete her, men man forstår hva hun mener, om man vil. Synes også det var godt at det kom frem i intervjuet at hun er over F. 

Virkelig godt å se den søre, oppegående KU igjen - hun har hatt noen tøffe år i et manipulerende forhold. Glad hun nå ser fremover. Noen som vet hva F gjør. Om dagen? Føler ham ikke på Snap. 

F får vel ikke så mye goder lenger og må vel klare seg på egenhånd nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes Kristine skriver så fint om ung forelskelse:

"jeg sverger, det vondeste er å dra fra en du elsker uten garanti for at noen skal elske deg på nytt."

Hun er så flink til å mane frem øyeblikksbilder av flyktige følelser.

http://krisssy.blogg.no/1531749111_skal_jeg_fortelle_deg_nr_du_er_sterkest.html

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Keikolina skrev:

Høres mest ut som en klisjé fra en ungdomsbok.

Enig.. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Keikolina said:

Høres mest ut som en klisjé fra en ungdomsbok.

Jeg vet den alltid kommer, men jeg synes ikke det, i alle fall ikke hvis man leser stykkene i sammenheng. Jeg synes det holder et helt annet nivå - i motsetning til hos de andre rosabloggerne, da.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Jeg vet den alltid kommer, men jeg synes ikke det, i alle fall ikke hvis man leser stykkene i sammenheng. Jeg synes det holder et helt annet nivå - i motsetning til hos de andre rosabloggerne, da.

Jeg er enig med deg @Bloggleseren Dessuten synes jeg bloggen har tatt seg opp. Det er blitt hyggelig å stikke innom og jeg gleder meg over kjøpet hennes av leiligheten. Kan styre meg over de havnakne bildene hennes- lett tilslørt av et eller annet hippie-sjal men må samtidig ta meg i å ikke bli helt kjerring. Jenta er 20, jeg må gi henne lov til å være 20. Poenget: jeg gleder meg på hennes vegne, og gudene må vite hvordan hun egentlig har det men bloggen er i hvertfall blitt bedre/mer intr. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
2 timer siden, Bloggleseren skrev:

Jeg vet den alltid kommer, men jeg synes ikke det, i alle fall ikke hvis man leser stykkene i sammenheng. Jeg synes det holder et helt annet nivå - i motsetning til hos de andre rosabloggerne, da.

Hun virker like grunn som alle de andre bloggerne tilogmed sophie elise kommer med noe småglupt en gang i blandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bloggleseren skrev:

Jeg synes Kristine skriver så fint om ung forelskelse:

"jeg sverger, det vondeste er å dra fra en du elsker uten garanti for at noen skal elske deg på nytt."

Hun er så flink til å mane frem øyeblikksbilder av flyktige følelser.

http://krisssy.blogg.no/1531749111_skal_jeg_fortelle_deg_nr_du_er_sterkest.html

Synes hun forklarer bra og fint. Og hun er sterk som ikke går tilbake. De hadde nok et lidenskapelig forhold, hvor hun hadde det veldig bra og veldig dårlig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bloggleseren skrev:

Jeg synes Kristine skriver så fint om ung forelskelse:

"jeg sverger, det vondeste er å dra fra en du elsker uten garanti for at noen skal elske deg på nytt."

Hun er så flink til å mane frem øyeblikksbilder av flyktige følelser.

http://krisssy.blogg.no/1531749111_skal_jeg_fortelle_deg_nr_du_er_sterkest.html

Enig, syns også hun skriver veldig bra. Mye av det treffer rett i hjertet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...