Maydis8 Skrevet 14. september 2021 #1081 Del Skrevet 14. september 2021 Gleder meg til Sigrid er tilbake i podden. Det er liksom ikke helt det samme uten henne. Men, hun dukker nok opp igjen snart. Hun må bare ta den tiden hun trenger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. september 2021 #1082 Del Skrevet 15. september 2021 Lisa hintet på Instagram i går at Sigrid snart er tilbake. Gleder meg til å høre de sammen igjen om ikke så altfor lenge🙏🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. september 2021 #1083 Del Skrevet 15. september 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning. Husk å dokumentere dine påstander dersom det ikke er allmenn kjent fra før. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennyfromtheblock Skrevet 15. september 2021 #1084 Del Skrevet 15. september 2021 Maydis8 skrev (4 timer siden): Lisa hintet på Instagram i går at Sigrid snart er tilbake. Gleder meg til å høre de sammen igjen om ikke så altfor lenge🙏🏼 Hintet hvordan? 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. september 2021 #1085 Del Skrevet 15. september 2021 Jennyfromtheblock skrev (1 minutt siden): Hintet hvordan? 🤩 Gå inn på siste post som Lisa la ut og les kommentarene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15. september 2021 #1086 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) On 9/14/2021 at 3:25 PM, Warum said: Mente jo ikke baksnakking da selvfølgelig. Men noen hint om når hun er tilbake, om det går bra med henne eller noe fakta liksom🤷🏻♀️ Syns ikke det hadde vært å rart. Enig med deg . Det er unaturlig at de ikke nevner det med ett eneste ord. Phungfolket er jo vant til inkludering. Uten dèt, kunne de like gjerne droppet episoden på 2min, og heller skyldt på mye jobb. Mulig det er følelsen av å være samlet, som gjør at man savner litt naturlige innganger på temaet Savner Sigrid sååå! Endret 15. september 2021 av Tradegy 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. september 2021 #1087 Del Skrevet 15. september 2021 Tradegy skrev (22 minutter siden): Det er unaturlig at de ikke nevner det med ett eneste ord. Såvidt jeg vet,ble vel ikke Lisas sak pratet om heller,før hun selv ønsket det. Hvorfor skal ikke Sigrid få det samme? Her får man parkere egen nysgjerrighet av hensyn til henne og barna,inntil hun evt velger å snakke om det selv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. september 2021 #1088 Del Skrevet 15. september 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 16. september 2021 #1089 Del Skrevet 16. september 2021 J.. skrev (14 timer siden): Såvidt jeg vet,ble vel ikke Lisas sak pratet om heller,før hun selv ønsket det. Hvorfor skal ikke Sigrid få det samme? Her får man parkere egen nysgjerrighet av hensyn til henne og barna,inntil hun evt velger å snakke om det selv. Det stemmer. Ingen visste om det med Lisa før det ble lagt ut på podcasten. Er også enig med deg i det du sier. Denne nysgjerrigheten er skadelig for tråden når man ikke kan vise til kilde som kan bekrefte noe mer. Man burde klare å smøre seg med tålmodighet til Sigrid selv er klar for til å returnere tilbake til podcasten med Lisa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 16. september 2021 #1090 Del Skrevet 16. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (10 timer siden): Det stemmer. Ingen visste om det med Lisa før det ble lagt ut på podcasten. Er også enig med deg i det du sier. Denne nysgjerrigheten er skadelig for tråden når man ikke kan vise til kilde som kan bekrefte noe mer. Man burde klare å smøre seg med tålmodighet til Sigrid selv er klar for til å returnere tilbake til podcasten med Lisa. Håper hun er tilbake neste uke🙏🏼 Hvis ikke håper jeg det er en litt mer spennende gjest enn Hegseth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 16. september 2021 #1091 Del Skrevet 16. september 2021 Kyrre er en strålende gjest, da. Jeg lo høyt flere ganger da jeg hørte siste episode. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 16. september 2021 #1092 Del Skrevet 16. september 2021 Fabienne skrev (1 minutt siden): Kyrre er en strålende gjest, da. Jeg lo høyt flere ganger da jeg hørte siste episode. Synes han passer helt perfekt inn. Forstår ikke dette stresset og maset om at Sigrid må skynde seg tilbake i studioet. Det hun går gjennom nå er ikke noe som ordnes på en uke eller to. Dama treng tid til få hodet sitt på plass og tankene godt samlet. Det er tross alt 2 barn inni bildet som hun er mor til og må ta ekstra hensyn til. Så langt så har en god del av Phungfolket vist mye hensyn og respekt. "Tønne spør lytterne hvem de vil ha som programledervikar fremover, dersom Bonde Tusvik blir borte lenge" I fravær av Sigrid Bonde Tusvik hadde nemlig Lisa Tønne tatt med seg ektemannen 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 16. september 2021 #1093 Del Skrevet 16. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (2 timer siden): Synes han passer helt perfekt inn. Forstår ikke dette stresset og maset om at Sigrid må skynde seg tilbake i studioet. Det hun går gjennom nå er ikke noe som ordnes på en uke eller to. Dama treng tid til få hodet sitt på plass og tankene godt samlet. Det er tross alt 2 barn inni bildet som hun er mor til og må ta ekstra hensyn til. Så langt så har en god del av Phungfolket vist mye hensyn og respekt. "Tønne spør lytterne hvem de vil ha som programledervikar fremover, dersom Bonde Tusvik blir borte lenge" I fravær av Sigrid Bonde Tusvik hadde nemlig Lisa Tønne tatt med seg ektemannen Ingen som maser. Alle har full forståelse for fraværet hennes. Det betyr ikke at man ikke kan si at man savner henne i podden og håper vi hører henne snart. Verden er ikke så svart/hvit. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 16. september 2021 #1094 Del Skrevet 16. september 2021 Fabienne skrev (3 timer siden): Kyrre er en strålende gjest, da. Jeg lo høyt flere ganger da jeg hørte siste episode. Kyrre var veldig bra når han var med denne uka. Likte veldig godt det med gavene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 17. september 2021 #1095 Del Skrevet 17. september 2021 (endret) SLettet sitat fjernet. Sol, admin. Hvorfor sa ingen noe til Sigrid før…? Hvordan fant hun det ut? Endret 17. september 2021 av Sol Rampelyset 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. september 2021 #1096 Del Skrevet 17. september 2021 Frøken I skrev (1 time siden): Hvorfor sa ingen noe til Sigrid før…? Hvordan fant hun det ut? Det er det ingen som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 17. september 2021 #1097 Del Skrevet 17. september 2021 (endret) Frøken I skrev (11 timer siden): Hvorfor sa ingen noe til Sigrid før…? Hvordan fant hun det ut? Det vil vi få vite når hun er tilbake på podcasten. Huske at Lisa fikk vite om K's utroskap ved en tilfeldighet aka feiltakelse av han, når han sendte en melding som ikke skulle til henne med elskerinna. Generelt, Sigrid sier i denne lille poddsnutten at M har levd et dobbelt liv over flere år. Jeg trodde først at hun hadde hatt kreft for lenge siden med ser nå at det er kun 1år siden. Så da tenker jeg at kreften ikke er årsaken til M sitt egoistiske valg. Slettet sitat og svar fjernet. Sol, admin. Endret 17. september 2021 av Sol Rampelyset Skrivefeil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 17. september 2021 #1098 Del Skrevet 17. september 2021 2 hours ago, L'Eau D'Issey said: Sigrid sier i denne lille poddsnutten at M har levd et dobbelt liv over flere år. Jeg trodde først at hun hadde hatt kreft for lenge siden med ser nå at det er kun 1år siden. Så da utelukker jeg at kreften ikke er årsaken til M sitt egoistiske valg. Denne koblinga ble jeg nysgjerrig på, hvordan kunne Sigrids hudkreft (som heldigvis for henne var basalcellekreft), hatt noe med dette å gjøre? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. september 2021 #1099 Del Skrevet 17. september 2021 lurker skrev (1 time siden): Denne koblinga ble jeg nysgjerrig på, hvordan kunne Sigrids hudkreft (som heldigvis for henne var basalcellekreft), hatt noe med dette å gjøre? Kjente jeg trengte en forklaring her jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 17. september 2021 #1100 Del Skrevet 17. september 2021 lurker skrev (1 time siden): Så da utelukker jeg at kreften ikke er årsaken til M sitt egoistiske valg. Jeg ble mer nysgjerrig på denne formuleringen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå