Gjest BethD Skrevet 13. september 2021 #1061 Del Skrevet 13. september 2021 Kanutten_ skrev (8 timer siden): Kyrre har en så behagelig stemme , samme hva han jabber om ,jeg blir så beroliget av at han summer i øret mitt i sine egen podder 😂🤩 Ja, kunne sovnet til stemmen hans🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 13. september 2021 #1062 Del Skrevet 13. september 2021 BethD skrev (14 timer siden): Ja, kunne sovnet til stemmen hans🥰 Jeg sovner ofte når jeg hører på podcastene hans. 😂 ❤️ må høre dem på nytt dagen etter. Veldig behagelig stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #1063 Del Skrevet 14. september 2021 Så bra at Kyrre er tilbake som gjest☕ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. september 2021 #1064 Del Skrevet 14. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (58 minutter siden): Så bra at Kyrre er tilbake som gjest☕ Ja😎 selv om jeg ble skuffa, ville ha Sigrid tilbake nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #1065 Del Skrevet 14. september 2021 BethD skrev (1 minutt siden): Ja😎 selv om jeg ble skuffa, ville ha Sigrid tilbake nå! Hun kommer tilbake. Vi får være tålmodige av oss angående situasjonen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. september 2021 #1066 Del Skrevet 14. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (9 minutter siden): Hun kommer tilbake. Vi får være tålmodige av oss angående situasjonen hennes. Joda, for all del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 14. september 2021 #1067 Del Skrevet 14. september 2021 Synes Kyrre har sexy stemme 😍😍😍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 14. september 2021 #1068 Del Skrevet 14. september 2021 On 9/11/2021 at 7:06 PM, *Emma* said: Likte Lisa sammen m Morten jeg. Syns det blir litt too much noenganger både m Lisa/Sigrid og Morten/Vegard- så jeg lite både Morten og Lisa bedre når de to var sammen. Skriver under på dette - syntes Lisa og Morten var riktig så hyggelige sammen! Jeg vil egentlig høre på Harm og Hegseth også, men synes det er så irriterende at Harm hele tiden snakker engelsk!! Han er ikke amerikansk, hvorfor er han så opptatt av å snakke engelsk?? (Beklager hvis dette er avsporing men ble revet med hehe.) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. september 2021 #1069 Del Skrevet 14. september 2021 Kristine79 skrev (1 time siden): Synes Kyrre har sexy stemme 😍😍😍 Enig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #1070 Del Skrevet 14. september 2021 Aranciata skrev (3 minutter siden): Skriver under på dette - syntes Lisa og Morten var riktig så hyggelige sammen! Jeg vil egentlig høre på Harm og Hegseth også, men synes det er så irriterende at Harm hele tiden snakker engelsk!! Han er ikke amerikansk, hvorfor er han så opptatt av å snakke engelsk?? (Beklager hvis dette er avsporing men ble revet med hehe.) Lisa og sigrid tar også inn noen engelske ord men på en mer passende sammenheng og blanding, men ikke så mye som Harm. Det har blitt en del av personligheten hans som mange andre podcaster har lagt fra seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 14. september 2021 #1071 Del Skrevet 14. september 2021 3 minutter siden, L'Eau D'Issey said: Lisa og sigrid tar også inn noen engelske ord men på en mer passende sammenheng og blanding, men ikke så mye som Harm. Det har blitt en del av personligheten hans som mange andre podcaster har lagt fra seg. Godt poeng! Kevin Vågenes er også glad i å snakke litt engelsk innimellom, men han er jo faktisk halvt amerikansk, og har bodd i USA en periode også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #1072 Del Skrevet 14. september 2021 Aranciata skrev (6 minutter siden): Godt poeng! Kevin Vågenes er også glad i å snakke litt engelsk innimellom, men han er jo faktisk halvt amerikansk, og har bodd i USA en periode også. For han så ligger det mer i sin natur og bruke engelsk enn det er med Harm. Det blir akkurat på samme måten som at Sigrid skal snakke dialekten til Lisa som er trøndersk. Men hun gjør det på en humoristisk måte og ikke for bli hørt og sett av media. Noen vet å balansere dialekter og språk bedre enn andre. Det er grunne til at jeg ikke høre på podcasten til Morten og Harm. Det blir for mye ''diva'' nykke av engelske slang for min smak. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 14. september 2021 #1073 Del Skrevet 14. september 2021 Noen som har hørt siste podcasten med Lisa og Kyrre? Jeg gidder ikke høre den, men lurte på om de sier noe om Sigrid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 14. september 2021 #1074 Del Skrevet 14. september 2021 Warum skrev (4 minutter siden): Noen som har hørt siste podcasten med Lisa og Kyrre? Jeg gidder ikke høre den, men lurte på om de sier noe om Sigrid? De sa ingenting om Sigrid. Men Kyrre og Lisa er satt i karantene, for en av ungene har fått corona :(( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. september 2021 #1075 Del Skrevet 14. september 2021 Warum skrev (8 minutter siden): Noen som har hørt siste podcasten med Lisa og Kyrre? Jeg gidder ikke høre den, men lurte på om de sier noe om Sigrid? Det hadde vært rævva gjort av Lisa å snakke om Sigrid på den måten. For alle nysgjerrige får man vente til hun er tilbake selv,og evt sier noe om det selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 14. september 2021 #1076 Del Skrevet 14. september 2021 J.. skrev (1 minutt siden): Det hadde vært rævva gjort av Lisa å snakke om Sigrid på den måten. For alle nysgjerrige får man vente til hun er tilbake selv,og evt sier noe om det selv. Mente jo ikke baksnakking da selvfølgelig. Men noen hint om når hun er tilbake, om det går bra med henne eller noe fakta liksom🤷🏻♀️ Syns ikke det hadde vært å rart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. september 2021 #1077 Del Skrevet 14. september 2021 Warum skrev (Akkurat nå): Mente jo ikke baksnakking da selvfølgelig. Men noen hint om når hun er tilbake, om det går bra med henne eller noe fakta liksom🤷🏻♀️ Syns ikke det hadde vært å rart. Nei hun kunne jo ha nevnt om det går bra med henne, eventuelt når hun er tilbake etc. men det er ikke sikkert Sigrid ønsker å bli nevnt i podden før hun er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #1078 Del Skrevet 14. september 2021 J.. skrev (4 minutter siden): Det hadde vært rævva gjort av Lisa å snakke om Sigrid på den måten. For alle nysgjerrige får man vente til hun er tilbake selv,og evt sier noe om det selv. Enig.. Burde ikke vært en tanke på om det.. Vi får vite når tiden er moden for det. Warum skrev (2 minutter siden): Mente jo ikke baksnakking da selvfølgelig. Men noen hint om når hun er tilbake, om det går bra med henne eller noe fakta liksom🤷🏻♀️ Syns ikke det hadde vært å rart. Hint hadde kun ført til spekulajsoner og ryktespredinger. Godt mulig Lisa har tatt valget selv om ikke si noe som helst av hensyn og respekt. Hun av alle vet utrolig godt hva Sigrid går gjennom nå. Da tenker jeg at spilet blir litt annerledes enn generelt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. september 2021 #1079 Del Skrevet 14. september 2021 (endret) Warum skrev (5 minutter siden): Mente jo ikke baksnakking da selvfølgelig. Men noen hint om når hun er tilbake, om det går bra med henne eller noe fakta liksom🤷🏻♀️ Syns ikke det hadde vært å rart. De tar det vel litt fra uke til uke virker det som,når hun er tilbake. Dumt av L å si S er tilbake neste uke også blir det ikke slik alikevel. Syns det er fint de venter å lar S ta dette selv når hun er klar for det. Synes Kyrre fyller ut plassen på en grei måte også,sånn på sparket til ting er normalt. Endret 14. september 2021 av J.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #1080 Del Skrevet 14. september 2021 J.. skrev (3 minutter siden): De tar det vel litt fra uke til uke virker det som,når hun er tilbake. Dumt av L å si S er tilbake neste uke også blir det ikke slik alikevel. Syns det er fint de venter å lar S ta dette selv når hun er klar for det. Synes Kyrre fyller ut plassen på en grei måte også,sånn på sparket til ting er normalt. Så lenge Kyrre gjør gjesterollen bra nok så burde ikke Lisa stress Sigrid for å komme tilbake. Jeg var så spent på hvem som skulle gjeste i dag at jeg satt på varsel på podcasten deres😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå