Populært innlegg SøtMelon Skrevet 21. april 2018 Populært innlegg #1 Del Skrevet 21. april 2018 Hun har fra fra ung alder vist seg som ressurssterk og hardtarbeidende. Bygget seg en karriære helt fra bunnen, og snudd hver ei krone. Så slo hun omsider igjennom, og skulle senere møte på en spesiell mann som hun nå gifter seg med. Den allerede så kjente og pengesterke skuespilleren, blir nå enda mer berømt. Og så snart hun inntar kongehuset, våkner hennes ukjente halvsøsken fra mørket. De skriker etter oppmerksomhet, samtidig som de kaster dritt etter Meghan. De vil ha en bit av kaken som Meghan selv har laget.. Altså, seriøst... Hva faen er det som feiler slike?? Det levner ingen tvil om at de er bitre skapninger, som ikke er i stand til å få til noe stort selv.. Hva mener dere? 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 22. april 2018 #2 Del Skrevet 22. april 2018 Virker bitter og sjalue 🙄 Vil de ha mye penger, så må de jobbe for det. Ikke bare sitte med gjeipen i fanget og sutre. Er ikke bra å ha slike mennesker i livet sitt. Meghan er veldig pen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 22. april 2018 #3 Del Skrevet 22. april 2018 Ja, i følge mediene er det akkurat som du skriver, men den fulle sannheten kjenner bare de det angår. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtMelon Skrevet 22. april 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 22. april 2018 4 timer siden, Pås skrev: Ja, i følge mediene er det akkurat som du skriver, men den fulle sannheten kjenner bare de det angår. Meghan skal ha hatt lite kontakt med sine halvsøsken i oppveksten, i følge henne selv. Nå der i mot dukker de opp, og gjør nærmest krav på det hun selv har bygget opp😊 De gjør alt for å sverte henne nå, og innser ikke at hun faktisk hadde et liv og en karriære før kongehusets inntog.. Misunnelige mennesker er noe av det styggeste som finnes, og skjønner godt at Meghan og Harry skjermer seg fra dem.. Håper de sitter fint i sin egenkomponerte gjørme, mens Meghan følger hjertet sitt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 22. april 2018 #5 Del Skrevet 22. april 2018 Noen av oss husker nok far til Mette Marit. Han var seg selv, men han ble også (mis)brukt av mediene. Hadde ingen kommunisert han videre, hadde veldig få visst hvem han var. En plante vokser bare frem om noen gir den næring. Det sitter folk og tjener penger på disse familiemdlemmene mer drama gir mer penger... 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. april 2018 #6 Del Skrevet 22. april 2018 Det er slike i hver familie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 22. april 2018 #7 Del Skrevet 22. april 2018 18 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er slike i hver familie Ikke i min familie heldigvis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. april 2018 #8 Del Skrevet 22. april 2018 3 timer siden, SøtMelon skrev: Meghan skal ha hatt lite kontakt med sine halvsøsken i oppveksten, i følge henne selv. Nå der i mot dukker de opp, og gjør nærmest krav på det hun selv har bygget opp😊 De gjør alt for å sverte henne nå, og innser ikke at hun faktisk hadde et liv og en karriære før kongehusets inntog.. Misunnelige mennesker er noe av det styggeste som finnes, og skjønner godt at Meghan og Harry skjermer seg fra dem.. Håper de sitter fint i sin egenkomponerte gjørme, mens Meghan følger hjertet sitt Jeg liker også Meghan Markle. Men der synes jeg du var hard. Er det slike holdninger du har til syke og fattige generelt? Jeg er enig med Pås, her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 22. april 2018 #9 Del Skrevet 22. april 2018 Begynner nå å skjønne hvorfor Harry sa at hans familie var en familie som Meghan aldri hadde. Den første kommentaren familien reagerte på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. april 2018 #10 Del Skrevet 22. april 2018 Gjør ikke meg noe. Yrkesgruppen skuespillere liker jeg ikke på generelt grunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtMelon Skrevet 23. april 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 23. april 2018 16 timer siden, Pås skrev: Ja, i følge mediene er det akkurat som du skriver, men den fulle sannheten kjenner bare de det angår. Synes de skal la henne være i fred jeg. Hun plager ingen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. april 2018 #12 Del Skrevet 23. april 2018 11 timer siden, sonush skrev: Begynner nå å skjønne hvorfor Harry sa at hans familie var en familie som Meghan aldri hadde. Den første kommentaren familien reagerte på. Familien på morsiden virker som en fin og trivelig gjeng, Meghan har ikke kontakt med dem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 24. april 2018 #13 Del Skrevet 24. april 2018 Syns det er mer trist at mediene publiserer det halvsøsteren sier. Det er jo kjent at halvsøsteren har MS, og personlighetsforandringer er et vanlig symptom på MS. Får og inntrykk av at hun har kommet langt i sykdommen siden hun sitter i rullestol. Etter flere av utsagnene til halvsøsteren overrasker det meg ikke at det kan være situasjonen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. april 2018 #14 Del Skrevet 24. april 2018 8 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Syns det er mer trist at mediene publiserer det halvsøsteren sier. Det er jo kjent at halvsøsteren har MS, og personlighetsforandringer er et vanlig symptom på MS. Får og inntrykk av at hun har kommet langt i sykdommen siden hun sitter i rullestol. Etter flere av utsagnene til halvsøsteren overrasker det meg ikke at det kan være situasjonen her. Jeg har tenkt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 24. april 2018 #15 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Syns det er mer trist at mediene publiserer det halvsøsteren sier. Det er jo kjent at halvsøsteren har MS, og personlighetsforandringer er et vanlig symptom på MS. Får og inntrykk av at hun har kommet langt i sykdommen siden hun sitter i rullestol. Etter flere av utsagnene til halvsøsteren overrasker det meg ikke at det kan være situasjonen her. Broren har også 'stått frem', han og konen er kjent av politiet for husbråk, virker helt klart ikke helt god i toppen han heller! (Ok, jeg sladrer...) jeg har troverdig informasjon herfra... 😉https://www.thesun.co.uk/news/2623248/thomas-markle-jr-meghan-markle-brother-prince-harry-engaged-family-wedding-invite/ Endret 24. april 2018 av Pås 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. april 2018 #16 Del Skrevet 24. april 2018 Er familien hennes på begge sider dysfunksjonell, så er det stor sjanse for at også Rachel Meghan Engelsson er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 24. april 2018 #17 Del Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, O.G. skrev: Er familien hennes på begge sider dysfunksjonell, så er det stor sjanse for at også Rachel Meghan Engelsson er det. Nei, broren og søsteren er begge fra faren sin side! Nei, gir meg nå, pinlig å vite så mye om Meghan Markle...😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 25. april 2018 #18 Del Skrevet 25. april 2018 21 timer siden, Pås skrev: Nei, broren og søsteren er begge fra faren sin side! Nei, gir meg nå, pinlig å vite så mye om Meghan Markle...😂 Hehe. Samme her. Visste ikke om showet suits engang, før november. Så alle sesongene på to uker. Sjekker inn fra tid til annen og får med meg nye ting fra bryllupsplanlegging. Syns det er dumt at jeg har arbeidshelg 19.mai. Og jeg er ikke spesielt opptatt av britiske kongelige engang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. april 2018 #19 Del Skrevet 25. april 2018 Meghan og prinsen ligner på hverandre, eller hva? Akkurat som kronprinsen vår og fruen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 25. april 2018 #20 Del Skrevet 25. april 2018 27 minutter siden, T-Rex skrev: Meghan og prinsen ligner på hverandre, eller hva? Akkurat som kronprinsen vår og fruen. Ja, selv om de har helt ulike farger. De har samme form på nesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg