Gjest Mass Skrevet 27. juli 2018 #321 Del Skrevet 27. juli 2018 9 minutter siden, Kollontaj skrev: Hvordan vet du at usikkerhet er årsaken? Er det fordi bloggeren har uttalt det? Jeg tenker at profitt er årsaken til «resultatene». Klikk, omtale og inntekt. Bloggere skaper narrativ. Noen går på limpinnen. Profitt får dem til å drive bloggen, uten tvil, men å endre utseendet så drastisk og ha et så stort eksponeringsbehov (bekreftelsesbehov) tenker jeg går mer på usikkerhet. Kjenner også igjen den sterke selvsentrertheten igjen fra andre ikke-kjente mennesker som har ganske like bakgrunner. 8 minutter siden, Snuppah00 skrev: Trenger ikke å bli filmet da, men hun tør jo ikke å møte noen. Hadde faktisk møtt han, så vi kunne ordnet opp og lagt dramet bak oss, men det vil hun ikke. Verken med han eller Kristin. Men hun forutsetter dramet og melker det for alt det er verdt. Hun er tøff bak tastaturet, men for feig til å møte han Så enkelt hadde det nok ikke blitt. Den feigheten er jo ofte et resultat av usikkerhet da - er ikke sterk nok til å bli direkte konfrontert. Unnvikende. For all del, jeg deler de samme synspunktene vedrørende plastisk kirurgi og eksponering av barn - man kan jo overføre komplekser og usikkerhet over til barna ved å dele så mye om dem. Jeg synes bare at det har gått altfor langt nå. Det virker bare mot sin hensikt og man blir bare drittlei hele saken. For sakens kjerne fordufter jo vekk i alt dette rotet. Nå virker det bare som at alle, og tenker da spesielt på alle som blander seg inn, er mer opptatt av å håne og sverte. Nærmest en "krig" mellom to verdener. Bare så teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 27. juli 2018 #322 Del Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Snaskesnusken skrev: Jeg visste ikke at MH var gift og hadde barn en gang før i vår. Han har skjermet privatlivet sitt meget godt. Ikke jeg heller, så det er jo bare ekstremt tåpelig at hun mener han eksponerer sønnen sin. For et dårlig og mislykket tilbakesvar 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. juli 2018 #323 Del Skrevet 27. juli 2018 Jaja, Isabel skal anmelde Mads. En fan håper han får to år 😂😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 27. juli 2018 #324 Del Skrevet 27. juli 2018 Jeg gir min fulle støtte til Mads Hansen på VG. Håper flere viser at de støtter hans syn. Dette er temaer som det er skrevet side opp og side ned om her på KG. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 27. juli 2018 #325 Del Skrevet 27. juli 2018 12 minutter siden, Justlooking skrev: Jaja, Isabel skal anmelde Mads. En fan håper han får to år 😂😂 Altså.. jeg kjenner at jeg sliter litt med å forholde meg til at hun skriver at hun skal anmelde for å sette et godt eksempel for alle unge der ute, kombinert med de bildene. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 27. juli 2018 #326 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Jeg er 100% enig med Mads. De 2 bloggerne som nå hyler høyest, hører til dem Trine Grung stakkarsliggjør. La oss ta eksempelet Anna Rasmussen, som nå er presset opp i et hjørne. Hun startet med å filme seg selv gråtende og passe avkledd på vaskerommet som respons på MH’s kritikk. En svært så redigert og regissert video, sinnstilstanden tatt i betraktning. Fra hjørnet hun selv forlengst har malt seg inn i for eget grep, spyr hun nå ut sitt hat (ja, Anna...bruker det ordet du bruker; du vet jo ikke hva kritikk betyr) mot MH. MH har vært så klok at han har svart i kommentarfeltet på Annas FB. Dette tør hun ikke slette, og hun svarer så dårlig at hun bør krympe seg. Imidlertid sletter hun i kjent stil alle kommentarer som er negative for henne, og lar de positive stå. Anna er slettes ikke stakkarslig. Det er mange som har hatt en vanskelig oppvekst, men det rettferdiggjør ikke å gjøre eksponering av sine mindreårige til en vesentlig del av sitt levebrød. I kombinasjon med konfliktstoff og sexfokuserte bilder, blir det ekstra forsterket hvor uetisk hun driver sin forretning. Anna Rasmussen AS er en bedrift. Ikke er vernet bedrift. Hun er oppført som daglig leder, og styreleder. I Lumiwi AS er hun styremedlem. Andre bloggere som eksponerer sine mindreårige, og som MH har pirket borti, lar være å svare. Dette er nok et kortsiktig klokt valg. Men de bør etterhvert kunne stå fram med sine reflekterte standpunkt, og dele sine vurderinger. De må tåle at det settes lys på deres etikk og moral. Selv om det påvirker lommeboken. Endret 27. juli 2018 av Friluftsdame 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 27. juli 2018 #327 Del Skrevet 27. juli 2018 Interessant å se at 12 av 12 i kommentarfeltet til artikkelen på VG+ støtter MH. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 27. juli 2018 #328 Del Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Scorpion57 skrev: Jeg gir min fulle støtte til Mads Hansen på VG. Håper flere viser at de støtter hans syn. Dette er temaer som det er skrevet side opp og side ned om her på KG. Får ikke lest saken eller kommentert siden jeg ikke er medlem 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 27. juli 2018 #329 Del Skrevet 27. juli 2018 Isabel skal anmelde Mads? Hahaha, må le. Hva forventer hun at politiet skal gjøre? Dette blir for dumt. Nå må Anna og Isabel ktangle om førsteplassen Hvem tror dere er på førsteplass i morgen? Gud, for et sirkus! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 27. juli 2018 #330 Del Skrevet 27. juli 2018 3 timer siden, Trulteskogen skrev: Åjoda https://www.nettavisen.no/video/her-blir-isabel-raad-latterliggjort-av-mads-hansen-pa-instagram/3423433781.html Det er ikke utseendet til Isabel, det er noe dritt hun har kjøpt og planta inn. Det et som å kritisere stygge klær og stygg sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. juli 2018 #331 Del Skrevet 27. juli 2018 18 minutter siden, Aurora** skrev: Isabel skal anmelde Mads? Hahaha, må le. Hva forventer hun at politiet skal gjøre? Dette blir for dumt. Nå må Anna og Isabel ktangle om førsteplassen Hvem tror dere er på førsteplass i morgen? Gud, for et sirkus! Tipper en overlegen seier til Isabel om ikke Anna også skal anmelde 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. juli 2018 #332 Del Skrevet 27. juli 2018 26 minutter siden, Marixxx skrev: Interessant å se at 12 av 12 i kommentarfeltet til artikkelen på VG+ støtter MH. Vi får bare vente på MH tilsvar til anmeldelsen 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 27. juli 2018 #333 Del Skrevet 27. juli 2018 Jeg har likt den mannen i flere år. Han er intelligent, og det er utrolig sexy. De siste dagers håndtering av det hele gjør at jeg anser han som marriage material. Han er ikke billedskjønn i det hele tatt, og ikke sykelig opptatt av å ta seg bra ut. Det gjør han bare enda mer perfekt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 27. juli 2018 #334 Del Skrevet 27. juli 2018 Tidligere i tråden problematiserte jeg hvordan MH forholdt seg til IR, med vekt på mengde og form. Når det gjelder hans post om AR så er det forbi patetisk å kalle det mobbing. Han problematiserer hennes eksponering av barn på blogg, verken mer eller mindre. Det han påpeker er spot on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjolleriet Skrevet 27. juli 2018 #335 Del Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Friluftsdame skrev: Jeg er 100% enig med Mads. De 2 bloggerne som nå hyler høyest, hører til dem Trine Grung stakkarsliggjør. La oss ta eksempelet Anna Rasmussen, som nå er presset opp i et hjørne. Hun startet med å filme seg selv gråtende og passe avkledd på vaskerommet som respons på MH’s kritikk. En svært så redigert og regissert video, sinnstilstanden tatt i betraktning. Fra hjørnet hun selv forlengst har malt seg inn i for eget grep, spyr hun nå ut sitt hat (ja, Anna...bruker det ordet du bruker; du vet jo ikke hva kritikk betyr) mot MH. MH har vært så klok at han har svart i kommentarfeltet på Annas FB. Dette tør hun ikke slette, og hun svarer så dårlig at hun bør krympe seg. Imidlertid sletter hun i kjent stil alle kommentarer som er negative for henne, og lar de positive stå. Anna er slettes ikke stakkarslig. Det er mange som har hatt en vanskelig oppvekst, men det rettferdiggjør ikke å gjøre eksponering av sine mindreårige til en vesentlig del av sitt levebrød. I kombinasjon med konfliktstoff og sexfokuserte bilder, blir det ekstra forsterket hvor uetisk hun driver sin forretning. Anna Rasmussen AS er en bedrift. Ikke er vernet bedrift. Hun er oppført som daglig leder, og styreleder. I Lumiwi AS er hun styremedlem. Andre bloggere som eksponerer sine mindreårige, og som MH har pirket borti, lar være å svare. Dette er nok et kortsiktig klokt valg. Men de bør etterhvert kunne stå fram med sine reflekterte standpunkt, og dele sine vurderinger. De må tåle at det settes lys på deres etikk og moral. Selv om det påvirker lommeboken. Jeg fikk sjokk (!) når jeg fikk se MtM sin «gråte-video»! (Har utsatt det, har ikkje klart se den før nå; var redd for hva som ventet). Altså? HVEM spiller inn video når man har det som verst? Eller, hvem filmer i det hele tatt at de gråter og deler det videre etterpå? Det må da jaggu meg være få?!? De gangene jeg har det jævlig, gråter og har det vondt, faller det meg ALDRI inn at: «NÅ!!! NÅ skal jeg fange tungsinnet mitt på video og dele det på sosiale medier!». HæsjtaggWHAT!?!?!?!?! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. juli 2018 #336 Del Skrevet 27. juli 2018 Ryddet for latterliggjøring, innhold med opphavsrett, hetsende innlegg og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 27. juli 2018 #337 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) 1 time siden, Sandin skrev: Jeg har likt den mannen i flere år. Han er intelligent, og det er utrolig sexy. De siste dagers håndtering av det hele gjør at jeg anser han som marriage material. Han er ikke billedskjønn i det hele tatt, og ikke sykelig opptatt av å ta seg bra ut. Det gjør han bare enda mer perfekt. Kjempesexy med en voksen mann som bruker all tiden sin på å trakassere folk på nettet. Kjempesexy du. Ryddet for krenkende utsagn. Edie, adm. Endret 27. juli 2018 av Edie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. juli 2018 #338 Del Skrevet 27. juli 2018 Ryddet for krenkende utsagn. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 27. juli 2018 #339 Del Skrevet 27. juli 2018 21 minutter siden, Fjolleriet skrev: Jeg fikk sjokk (!) når jeg fikk se MtM sin «gråte-video»! (Har utsatt det, har ikkje klart se den før nå; var redd for hva som ventet). Altså? HVEM spiller inn video når man har det som verst? Eller, hvem filmer i det hele tatt at de gråter og deler det videre etterpå? Det må da jaggu meg være få?!? De gangene jeg har det jævlig, gråter og har det vondt, faller det meg ALDRI inn at: «NÅ!!! NÅ skal jeg fange tungsinnet mitt på video og dele det på sosiale medier!». HæsjtaggWHAT!?!?!?!?! Jeg synes både AR og IR har noen merkelige innlegg om dette. I den ene enden av skalaen har man en gråtefilm, og jeg er helt enig, det kunne ikke ramlet meg inn å legge ut noe slikt. Og i den andre enden av skalaen har man jeg er lei meg innlegg med posering, hårflipp, masse sminke og stæsj. Jeg opplever begge deler som overdrevent, oppkonstruert og stivt? Og det rett ut irriterer meg at unge jenter ser opp til dette. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BordetErSnudd Skrevet 27. juli 2018 #340 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) 23 minutter siden, Trulteskogen skrev: Kjempesexy med en voksen mann som bruker all tiden sin på å trakassere folk på nettet. Kjempesexy du. Ryddet for krenkende utsagn. Edie, adm. Nor av det som er sexy er at Mads foretrekker naturlige kvinner fremfor opererte, og at han bryr seg om barns rettigheter på internett 🤗👍👌 Endret 27. juli 2018 av BordetErSnudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg