FruFiolett Skrevet 19. februar 2019 Forfatter #821 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Tusen takk søte dere! Nye tester idag, og vet liksom jeg syns de har blitt så mye sterkere siden igår da🤔 Men tydelige streker på alle tre, så det må vel telle? IKM idag, så nå skal de vel bare bli sterkere og sterkere fremover🤔 Like spennende å se imorgen da😅 Men nå anser jeg meg selv som gravid altså, og DET er ganske sykt! 😱 Endret 19. februar 2019 av FruFiolett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavterskel Skrevet 19. februar 2019 #822 Del Skrevet 19. februar 2019 Ingen tvil om at de er positive i hvertfall😍Gratulerer!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. februar 2019 #823 Del Skrevet 19. februar 2019 Gratulerer så mye med positive tester! Så gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 19. februar 2019 #824 Del Skrevet 19. februar 2019 Så fantastisk. Blir faktisk rørt på dine vegne 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 19. februar 2019 #825 Del Skrevet 19. februar 2019 Herregud, FruFiolett! Ble så sykt overraska på side 41 når jeg scrollet meg nedover og plutselig så bilder av positiv test, gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. februar 2019 #826 Del Skrevet 19. februar 2019 Ingen tvil 😍👶🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 19. februar 2019 Forfatter #827 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Tusen takk dere, så søte dere er! Så koselig å dele dette med noen allerede nå, foreløpig er det jo bare mannen og jeg som vet☺️ Jeg kommer til å ringe Queen B veldig snart altså, jeg klarer jo ikke å holde dette hemmelig😅 Men føler for å ta en digital test først og ikke bare sånne strimler, føler det blir litt mer ekte da😅 Har selvfølgelig allerede brukt en terminkalkulator for å regne med frem til termin, og foreløpig blir den 1.november☺️ Nå gjelder det igrunn bare å ikke bekymre seg FOR mye for SA/MA, og bare krysse fingrene for at det er dette bittelille frøet som skal bli babyen vår🤞🏼❤️ Endret 19. februar 2019 av FruFiolett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. februar 2019 #828 Del Skrevet 19. februar 2019 Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 19. februar 2019 #829 Del Skrevet 19. februar 2019 Gratulerer!! 👶🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira07 Skrevet 19. februar 2019 #830 Del Skrevet 19. februar 2019 Gratulerer så mye!☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 19. februar 2019 #831 Del Skrevet 19. februar 2019 Å herlighet så fantastisk!! Gratulerer så mye ❤❤❤ gleder meg på dine vegne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 19. februar 2019 Forfatter #832 Del Skrevet 19. februar 2019 Jeg er helt overveldet over alle dere altså, tusen takk for at dere er så snille og engasjerte! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 19. februar 2019 #833 Del Skrevet 19. februar 2019 Gratulerer så mye!!! ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 20. februar 2019 Forfatter #834 Del Skrevet 20. februar 2019 Idag har det vel egentlig gått litt mer opp for meg at jeg faktisk er gravid, og at vi faktisk har store reelle sjanser for å få en baby i november. Det er så fantastisk! ❤️ Selvfølgelig kommer jeg til å gå i konstant beredskap i frykt for å miste, men sånn er det vel mange som har det vil jeg tro. Jeg kjente ikke så mye på den frykten sist, da gikk det så fort å bli gravid og det føltes så naturlig. Nå har jo dette virkelig vært en kamp, så jeg føler det er mye som står på spill denne gangen. Men, det er jo ingen ting å få gjort fra eller til, annet enn å håpe at det skal gå bra! ❤️ Er selvfølelig spent på symptomene fremover, sist var jeg sengeliggende kvalm og sykemeldt fra uke 7-14, så det skal bli spennende å se om det blir det samme denne gangen🤔 Krysser jo fingrene for at jeg slipper, men, jeg skal ta hver enn utfordring dette svangerskapet eventuelt kommer med så lenge frøet holder seg fast! ❤️ Må bare legge ved bildet av dagens digitale test jeg altså - lover at det skal bli siste graviditetstestbilde😅🙈 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 20. februar 2019 #835 Del Skrevet 20. februar 2019 Så herlig å få det bekreftet! 😍 Gratulerer! Bare stas om du legger ut bilde av 3+ også hvis du har tenkt å teste om en ukes tid 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixeli Skrevet 20. februar 2019 #836 Del Skrevet 20. februar 2019 Åååå gratulerer😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 20. februar 2019 #837 Del Skrevet 20. februar 2019 Her har det skjedd ting! Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 20. februar 2019 #838 Del Skrevet 20. februar 2019 Gratulerer så mye! Gleder meg til å følge ferden videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. februar 2019 #839 Del Skrevet 21. februar 2019 Så gøy med positiv digitaltest, FruFiolett! No er det iallfall ingen tvil om at du er gravid på ordentlig. Eg vil og gjerne sjå bilde av ny test, når den viser 3+. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #840 Del Skrevet 22. februar 2019 Igjen tusen takk for alt engasjementet dere, dere er fine! 😘 Idag viser altså svangerskapsappen min (som jeg selvfølgelig har lastet ned allerede😅🙈) at jeg er 4 + 3, og det føles umenneskelig lenge til jeg kan være åpen om graviditeten, haha😅 Det er jo tidenes største hemmelighet liksom, og det er neimen ikke så lett å holde for seg selv! Vi kommer til å fortelle det til mine foreldre imorgen da, da skal vi nemlig til dem på middag, og da er det helt umulig å takke nei til vin uten en forklaring. Men det er helt greit, det er hyggelig å kunne ha litt støtte om dette ikke går bra også. Og så kommer jeg selvfølgelig til å fortelle Queen B det rett etterpå det, sånn at noen få mennesker er inkludert i denne lille hemmelige bobla❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå