FruFiolett Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #801 Del Skrevet 16. februar 2019 11 minutter siden, Patriotpaula skrev: Alt håpet er ikke ute enda 🤞🏻 Du kjenner jo kroppen din best og mange kjenner vel langt på vei hva som er i vente ❤️ Tusen takk, du har så rett☺️ Håper det kan være symptomer denne gangen🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #802 Del Skrevet 16. februar 2019 5 minutter siden, Mirabella76 skrev: Spennande tider! Eg kryssar fingrane for deg, FruFiolett! Tusen takk😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #803 Del Skrevet 17. februar 2019 Herremalla, idag har jeg så vondt helt nederst i magen! Samme vondt som jeg hadde ved EL, og samme type vondt som ved mensen, men det er liksom bare i nederste delen av magen! Dette MÅ jo bety graviditet? Jeg tørr nesten ikke skrive det engang, i frykt for å gjøre skuffelsen enda større😳 Men hvis det ikke er graviditet så begynner jeg nesten å bli bekymra for hva det kan være - altså, kan man få menssmerter to døgn før mensen liksom? Jeg pleier jo aldri det! 🤔 Idag har det faktisk vært litt sånn «må-krumme-meg-litt-sammen»-vondt faktisk, og må si at det er ukjent fenomen for meg🤔 Men, puppene er like lite ømme som alltid, og det var sånn jeg kjente det sist, så jeg burde vel egentlig fått det nå også i så fall? 🤔 Tror nesten jeg må ta en test imorgen - hvis jeg tørr🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 17. februar 2019 #804 Del Skrevet 17. februar 2019 Test test test😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 17. februar 2019 #805 Del Skrevet 17. februar 2019 Enig med bondekone 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #806 Del Skrevet 17. februar 2019 Ååååh, jaaaa, men tenk om den er negativ da! Da kommer jeg til å være så i villrede før mensen kommer😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 17. februar 2019 #807 Del Skrevet 17. februar 2019 40 minutter siden, FruFiolett skrev: Ååååh, jaaaa, men tenk om den er negativ da! Da kommer jeg til å være så i villrede før mensen kommer😱 Da sier jeg: tenk om den er POSITIV ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #808 Del Skrevet 18. februar 2019 Herregud, jeg testa! Med tre forskjellige tester! Og alle tre testene kom ut forskjellig! 😱 Hjelp? Og se på den midterste (og nederste for så vidt da)! Er det seriøst? 😱 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 18. februar 2019 #809 Del Skrevet 18. februar 2019 1 time siden, FruFiolett skrev: Herregud, jeg testa! Med tre forskjellige tester! Og alle tre testene kom ut forskjellig! 😱 Hjelp? Og se på den midterste (og nederste for så vidt da)! Er det seriøst? 😱 Omg! Jeg ser strek på de to nederste ja! Tillater meg å si gratulerer😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 18. februar 2019 #810 Del Skrevet 18. februar 2019 Uten tvil❤ gratulerer så mye, dette var gøy å våkne opp til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 18. februar 2019 #811 Del Skrevet 18. februar 2019 Disse er positive!! Endelig!😍😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 18. februar 2019 #812 Del Skrevet 18. februar 2019 Positive 😍❤️ Gratulerer ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 18. februar 2019 #813 Del Skrevet 18. februar 2019 Så fantastisk! Endelig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #814 Del Skrevet 18. februar 2019 Tusen tusen takk dere, jeg kan seriøst ikke tro det er sant! Er det virkelig sant? Kan sånne tester bli falsk positive? 🤔 Skal sies at den øverste også fikk strek etter noen flere minutter, men jeg hadde ikke noe info om hvilket tidsrom den skulle leses av😅🙈 Sitter på jobb og det eneste jeg klarer å tenke på er at jeg må ta flere tester når jeg kommer hjem - og ikke minst imorgen tidlig😱🙈 Men altså, de syke stikningene nederst i magen er like intense idag, så jeg må jo bare tro at det stemmer! Fortsatt ikke en eneste antydning til vondt i puppene, men for all del, det er jo kjekt å slippe selvfølgelig😅 Nei, dette er faktisk litt uvirkelig akkurat nå, og jeg tørr liksom helt å tro det enda🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 18. februar 2019 #815 Del Skrevet 18. februar 2019 Hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 18. februar 2019 #816 Del Skrevet 18. februar 2019 Gratulerer!! 😁❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #817 Del Skrevet 18. februar 2019 Tusen takk! ☺️❤️ Måtte ta to nye tester når jeg kom hjem fra jobb, men de var enda svakere enn de jeg tok til morgen idag - meeeeen, jeg antar at det er fordi HCG-nivået er høyere på morgenen? Tar jo nye imorgen tidlig selvfølgelig, og håper alt jeg kan at de er tydelig positive! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 18. februar 2019 #818 Del Skrevet 18. februar 2019 Næ, så gøy! Juhu! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 18. februar 2019 #819 Del Skrevet 18. februar 2019 Så gøy, endelig! Gratulerer så mykje med positiv test, FruFiolett! Kryssar fingrane for at testane blir enda sterkare dei neste dagane, og at spiren klorar seg godt fast der inne, heilt fram til november! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 18. februar 2019 #820 Del Skrevet 18. februar 2019 Åå guuuri!! Gratulerer med positiv test ❤️ Nå er jeg sykt spent!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå