Gå til innhold

Forferdelige tinderbioer (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjermbilde 2020-09-28 kl. 01.08.45.png

Anonymkode: 172f3...74c

😂😂😂 den var morsom og søt! Lett høyre for min del dersom han var like søt 😍

Anonymkode: ccc6d...660

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så slank, har helfigursbilder og jeg så ikke bioen hans før etter match. Så jeg spurte (på engelsk) hvorfor han hadde matchet med meg som er slank og driver med trening, når det er no-go. Han svarte bare noe tull og at han var norsk og at jeg kunne skrive på norsk. Han selv så ut som en fyr som trener over gjennomsnittet mye 🙄 Jeg sa at han ikke bør like normalvektige/tynne/slanke jenter når han har en sånn bio. Mange med spiseforstyrrelse der ute som kan ta det ganske hardt. Kjente nestem litt på det selv. 

20200928_152140.jpg

Anonymkode: cc21a...5cc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske så slank, har helfigursbilder og jeg så ikke bioen hans før etter match. Så jeg spurte (på engelsk) hvorfor han hadde matchet med meg som er slank og driver med trening, når det er no-go. Han svarte bare noe tull og at han var norsk og at jeg kunne skrive på norsk. Han selv så ut som en fyr som trener over gjennomsnittet mye 🙄 Jeg sa at han ikke bør like normalvektige/tynne/slanke jenter når han har en sånn bio. Mange med spiseforstyrrelse der ute som kan ta det ganske hardt. Kjente nestem litt på det selv. 

20200928_152140.jpg

Anonymkode: cc21a...5cc

Men det er jo mange som sveiper høyre på ALT og ikke bryr seg om hva som står i bioen eller ser på bildene. De sorterer når de har fått matchene.

Anonymkode: 7249c...7ca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fra Tinder, men fra Gaysir.  Profilen til en lesbisk dame som søker kjæreste. Dette var det eneste som sto som profiltekst. 

Jeg liker KUN maskuline damer. Er du feminin, så kom deg vekk fra profilen min!! 

Syns hun kunne ordlagt seg litt smidigere😂

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hannah80 skrev:

Ikke fra Tinder, men fra Gaysir.  Profilen til en lesbisk dame som søker kjæreste. Dette var det eneste som sto som profiltekst. 

Jeg liker KUN maskuline damer. Er du feminin, så kom deg vekk fra profilen min!! 

Syns hun kunne ordlagt seg litt smidigere😂

Høres ut som bitch søker butch..

 Bare kødder, Beklager måtte bare!

Anonymkode: 1ea6e...844

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut som bitch søker butch..

 Bare kødder, Beklager måtte bare!

Anonymkode: 1ea6e...844

Haha😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 8/24/2020 at 8:30 PM, AnonymBruker said:

Denne mannen skriver ingenting om seg selv i bioen, kun hva han ser etter hos en partner. Ganske spesifikke krav 😂

_20200824_071339.JPG

Anonymkode: ffb66...61d

Må si at Polen/Romania er en pussig mix. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2018 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Bittert? Nei, straight forward. Jeg hadde sveipet til høyre.

Anonymkode: b43df...0a2

Jeg og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Så det er vanskelig å fremstille seg selv som normal? Det jeg leser utifra tråden som en kvinne er at det er for mye rart på Tinder at man burde droppe det..det er jo normen dette her tydeligvis..Kan man ikke skrive normalt om seg selv uten å være passiv-agressiv eller fremstille seg som en helgen?(aka "jeg er snill og grei jeg,velg meg)altså så og si alle menn snakker seg selv veldig opp og tenker sikkert at de er fantastiske, men det er liksom ikke han som avgjør det.

Anonymkode: b5bf6...755

 

Jeg vil jo ikke påstå at man ikke fremstiller seg som normal, hvis man åpner en samtale ved å si "hei". Like vell er man så godt som garantert å ikke få noe svar, om man gjør det sånn...

Dama har allerede likt profilen, på det tidspunktet, så hu syns jo den ser grei ut, men like vell fungerer det omtrent aldri å si "Hei"... Dermed har det jo ingen ting å gjøre med å bare fremstille seg som normal.

Det står ganske nøye forklart i innlegget jeg skrev så det kan jo være en tanke å faktisk lese det man svarer på 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/28/2020 at 11:20 AM, AnonymBruker said:

😂😂😂 den var morsom og søt! Lett høyre for min del dersom han var like søt 😍

Anonymkode: ccc6d...660

Helt enig. Var veldig sjarmerende og fin tekst. Fikk meg til å smile iallfall. 😄 Får inntrykk av at dette er en person som er litt leken, med humor og glimt i øyet. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2020 den 11.20, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen rolle hva en mann setter i teksten på tinder.

Er han kjekk, kan han skrive "elsker å lure kvinner til sengs ved å få dem til å tro at jeg er ute etter et forhold" og likevel dra tusen matcher.

Er man ikke kjekk, er det bare penger som funker. Lurt å oppgi det i teksten.

Personlighet på oss menn har NULL å si. Det er utseende, status og penger som trumfer alt. Ikke gidd å motsi det engang.

Anonymkode: 1ac48...d18

Vet du hva? Sånne som deg er evig ufrivillig single nettopp pga dårlig og fiendtlig kvinnesyn. Tipper du er han egoistiske som krever at dama skal suge deg uten at du gir noe tilbake og forlater klosettet uten å dra ned eller vaske etter du har rygget en snikkers. Hva har sånne menn som deg å tilby en dame? Gå inn i deg selv først og gjør en innsats før du klager på ting som ikke har rot i virkeligheten og legger skyld på resten av verden. 
 

DE fleste damer er ute etter en oppegående, sosialt intelligent, renslig, trygg og kjærlig mann som klarer å vaske etter seg og som kan gi barn og ekteskap og et hjem.

de damene du går etter er sånne overflatiske instababes som lever av å vise musa si til hele verden. Men sånn er ikke alle damer, de fleste av oss er fantastiske. Men ikke disse fjolle damene dere går etter! Ikke vår skyld at dere også er overflatiske og velger dame kun utifra om hun har stor ræv, store pupper, smal midje, masse sminke og dyre klær. Som man reder ligger man.

Anonymkode: 7f2e7...95c

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite sjarmerende når de nevner «knulle» og «sønn» i samme åndedrag🤨

image.png.69a9c9d0e6b965ed5f64c8446d959b11.png

Anonymkode: 69b98...bb7

  • Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28.9.2020 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske så slank, har helfigursbilder og jeg så ikke bioen hans før etter match. Så jeg spurte (på engelsk) hvorfor han hadde matchet med meg som er slank og driver med trening, når det er no-go. Han svarte bare noe tull og at han var norsk og at jeg kunne skrive på norsk. Han selv så ut som en fyr som trener over gjennomsnittet mye 🙄 Jeg sa at han ikke bør like normalvektige/tynne/slanke jenter når han har en sånn bio. Mange med spiseforstyrrelse der ute som kan ta det ganske hardt. Kjente nestem litt på det selv. 

20200928_152140.jpg

Anonymkode: cc21a...5cc

Matchet med samme fyren, og så det samme. Er langt fra curvy😅

Anonymkode: a1cfe...d43

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2020 den 20.28, I'm just a girl skrev:

Mye sjarmerende som dukker opp🤣

CBDBB8B6-0076-46CD-AFFC-342BACE7BF1C.jpeg

HÆ?? Hva betyr "trenger et par timer å dele tiden din med?" ????? En travel dame. Som trenger et par timer.... å...dele tiden med. What????

Anonymkode: 74af9...7f5

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Matchet med samme fyren, og så det samme. Er langt fra curvy😅

Anonymkode: a1cfe...d43

Han høres ut som den typen som liker bilder av operert bleierumpe og facetune på insta dagen lang, kanskje like greit 😁

Anonymkode: fe0ea...12a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2020 den 17.58, Snøfnugg_ skrev:

Ler meg i hel her jeg sitter. 

Er dette en mann? Lol, har sett ham mange før jeg ble utestengt for å si at jeg ikke er ute etter "queer"

Anonymkode: b4d50...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Jeg har laget en profil med helsvart bilde før. Meningen da var å snoke rundt på tinder uten at andre kunne se meg. Da sveipet jeg ingen til høyre heller, for målet var ikke å prate med noen. Men du verden så fort jeg var oppe i 99+ likes uansett 😳

Anonymkode: 98156...45b

Hahahaha. 

Anonymkode: 73fba...208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2020 den 20.28, I'm just a girl skrev:

Mye sjarmerende som dukker opp🤣

CBDBB8B6-0076-46CD-AFFC-342BACE7BF1C.jpeg

Skulle gjerne hatt dem til å ta julerengjøringen. 😅

De skriver jo ingen grenser...

Anonymkode: 7249c...7ca

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...