Gå til innhold

Han inviterer med hjem, men prøver seg ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.4.2018 den 16.03, Arktis skrev:

Det er så forventet at mannen er den som skal ta initiativ først, at når han ikke gjør det blir kvinnen sittende igjen som et spørsmålstegn. Kanskje du må være litt tydeligere med "hintene" dine? Skummelt ja, men kanskje han bare trenger et klarsignal fra deg. :) Hvordan er forresten tonen dere i mellom? Samtaler dere bare, eller flørter dere? 

Han hinter jo som bare det. Han inviterer hjem til seg, sender mld, lager mat, osv. Hun tar jo ikke hintene om ar han vil ha sex så han tenker vel at han er i vennefella.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.4.2018 den 11.13, Skriblerinna skrev:

Hvorfor må jeg velge fordi noen andre på et forum skriver noe som strider med din oppfatning av hva kvinner vil ha? 

På tide å skjønne at det ikke finnes noe "dere/vi kvinner", som i at alle kvinner ønsker det samme og mener det samme. Få det inn at kvinner er individer, og ta hvert utsagn som et utsagn en person kommer med, og ikke som et utsagn som representerer 50% av befolkninga! Argh... er så lei 

Om det var så enkelt å lese på ei kvinne. Manuset har vi fått servert igjennom media lenge nå. 

Anonymkode: 38703...776

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lee Jones skrev:

Han hinter jo som bare det. Han inviterer hjem til seg, sender mld, lager mat, osv. Hun tar jo ikke hintene om ar han vil ha sex så han tenker vel at han er i vennefella.

Koden kvinnen gjør for at nå er tiden inne for å slippe seg løs på hverandre? 

Anonymkode: 38703...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aka, du er løs, så derfor burde du finne en fuckboy som er ute etter sex før han hopper over til neste.

Anonymkode: c06d3...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

En av grunnene til at "skikkelige", og snille menn blir dumpet er jo på grunn av denne tafattheten som ts tar opp samt manglende evne til å skape gnister og en mer flørtende stemning. Sannheten er at i mange tilfeller vil det aldri skje noe seksuelt om mannen ikke eskalerer fysisk. Dette fordi kvinnene det gjelder ikke har ferdighetene og selvtillit til å eskalere selv, og eller at de bare blir turned off av menn som ikke klarer å eskalere. Pga av dette, og en god del andre faktorer stilles det høyere krav til menn sine sosiale ferdigheter når det kommer til dating. Menn som ikke klarer å eskalere, og som ikke klarer å få relasjonen til å gå fremover vil bli dumpet av en god % andel av damene de dater pga av manglende seksuell kjemi.

Jeg forstår deg litt ts, for jeg har datet en skikkelig dame i over en måned nå. Hun er ikke særlig flørtende av seg sammenlignet med andre damer jeg har vært med, og er av typen som heller vil snakke i virkeligheten enn på meldinger. Jeg savner litt den spenningen i hverdagen man får av å sende flørtende meldinger og snaps. Dette er uansett noe jeg velger å se forbi fordi det er sjeldent man møter en singel attraktiv dame som er så god og skikkelig. Selv om jeg savner flørten litt, så føler jeg meg veldig trygg på henne, og hun er flink til å vise at hun er interessert selv om hun ikke er den som sender mest meldinger. Jeg tar trade-offen mellom trygghet og spenning so to speak.

For din del ts, så kan det være at han blir mer på når han blir tryggere på deg. Hjelper du han over humpen med å ta det første steget, så senker han kanskje skuldrene. Jeg forstår uansett at du mister interessen når han virker tafatt, og ikke gjør noe for at relasjonen skal bli mer fysisk.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2018 den 14.04, AnonymBruker skrev:

TS her!

Vi hadde date nr 2 hjemme hos meg. Ble ikke noe kroppskontakt da heller egentlig. Prøvde å sette meg nærmere i sofaen og sånn, men nei...

Han er interessert, han sender mld først (jeg hadde tenk å sende jeg også, ble bare for sen) og har spurt om vi ikke skal treffes igjen.

Men jeg kjenner litt på det, at om han er så sjenert, så kommer jeg til å slite å forholde meg til han. Til nå hadde jeg håpt på at han initierte en klem og kyss liksom. På en annen side, det har kanskje ikke kommet naturlig setting for det? Usikker.

Anonymkode: 5e4e1...a47

Er dere jevn gamle? Hvilken parfyme hadde du den kvelden? 

Anonymkode: 38703...776

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koden kvinnen gjør for at nå er tiden inne for å slippe seg løs på hverandre? 

Anonymkode: 38703...776

Det er en krypto-kode ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Takk for et veldig reflektert og fint svar @Minesveiper, og mange av dere andre :) 

Ja, kanskje jeg skulle mannet meg opp, men jeg er 1) ganske bestemt og dominant i andre aspekter i livet og redd det blir slik her også om jeg tar styringen, 2) er ikke vant/ute av gamet med flørting og slik, enklere om han tar føringen og jeg spiller med.

Jeg skal være litt mer på i dag, men hvis det ikke kribler mer etter dagens date så er det bare slik det er.

Skal oppdatere :)

Anonymkode: 5e4e1...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes "alle" i tråden antar at han egentlig vil ha sex, men bare er tafatt og usikker el. Er det så utrolig dersom en mann trenger litt tid på seg for å bli bedre kjent før han deler noe veldig intimt med en annen, altså? Kan det ikke være greit dersom han ikke føler seg klar ennå? Det ville jo vært akseptabelt og naturlig å anta at det var grunnen dersom det var en kvinne.

Anonymkode: 43eed...8f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går også an å prate om disse tingene. En kvinne jeg har truffet var av den veldig forsiktige typen. Jeg er ikke redd for å eskalere, og gjorde det allerede i løpet av første date. Følte egentlig en slags avvisning og bremset derfor litt. På tredje date tok jeg dette opp og hun ville ikke innrømme at hun hadde avvist (reflektert mitt kyss til et kyss på kinnet), men bekreftet uansett samtidig at hun fortsatt var veldig interessert. Men hun hadde et par grunner til å ta det litt slow. Men da kom jeg litt videre og vi fikk kysset litt på den daten.

Poenget mitt er i hvertfall at selv om det virker litt kleint så kan det også være ganske gøy å snakke litt om det også før det evt skjer. Hvis det er spesielle grunner til at man holder tilbake så bør det jo komme fram. Hvis ikke så vet jo begge hvor man står så er det bare å la det stå til, uansett hvem som tar initiativet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^This. Vært litt nølende til å skrive noe mer i tråden, men vil supplere litt. Når man har overstått både 1. og 2. date med rimelig suksess (dvs. begge er fortsatt interessert i å møtes), kan man trygt gå inn på seksuelle temaer på 3. Trenger selvsagt ikke være direkte som "la oss hoppe i senga" (sikkert noen som foretrekker det òg), men utforske preferansene.

Skjønt, som oftest er naturlig utvikling best (ligger i armkroken mens man ser på film, stryker og tilnærmer), men i dette tilfellet må en av dere knekke isen. Eksempelvis "hvordan liker du å se film i romantisk setting?" kan være fint uskyldig åpningsspørsmål. Som regel fører naturen sin gang når man ligger helt inntil hverandre uansett. :P (hint hint, tenk koffert, ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minesveiper skrev:

En av grunnene til at "skikkelige", og snille menn blir dumpet er jo på grunn av denne tafattheten som ts tar opp samt manglende evne til å skape gnister og en mer flørtende stemning. Sannheten er at i mange tilfeller vil det aldri skje noe seksuelt om mannen ikke eskalerer fysisk. Dette fordi kvinnene det gjelder ikke har ferdighetene og selvtillit til å eskalere selv, og eller at de bare blir turned off av menn som ikke klarer å eskalere. Pga av dette, og en god del andre faktorer stilles det høyere krav til menn sine sosiale ferdigheter når det kommer til dating. Menn som ikke klarer å eskalere, og som ikke klarer å få relasjonen til å gå fremover vil bli dumpet av en god % andel av damene de dater pga av manglende seksuell kjemi.

Og blir det ikke tatt godt imot når han prøver å eskaleree så er han med en gang plutselig creepy og #MeToo

Anonymkode: 4cbc5...dea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Og blir det ikke tatt godt imot når han prøver å eskaleree så er han med en gang plutselig creepy og #MeToo

Anonymkode: 4cbc5...dea

Dere bare leter etter offerrollen. 

Anonymkode: 7626f...e81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det var så enkelt å lese på ei kvinne. Manuset har vi fått servert igjennom media lenge nå. 

Anonymkode: 38703...776

Lettere å forholde seg til denne endimensjonale kvinnefiguren kanskje, men se så mye frustrasjon det skaper når det ikke funker i virkeligheten. Vanskelig å ta innover seg at kvinner er forskjellige altså 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager når menn prøver seg, klager når menn ikke prøver seg.

Anonymkode: 4cd22...807

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klager når menn prøver seg, klager når menn ikke prøver seg.

Anonymkode: 4cd22...807

balansen er utfordrende å veie opp, men kvinnetypen er vel det jeg har kommet til en konklusjon. Kvinnetypen er det er det som il vise bryst, og vil oppleve nærhet og berøring. Andre kvinnetypen har varsellamper som gir signal motsatt effekt.

Anonymkode: 38703...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.4.2018 den 7.23, AnonymBruker skrev:

TS her

Ikveld er date nr 2. Vi kommer til å ende opp hos meg (jeg skal lage mat). Håper på litt kroppskontakt i dag, skal være åpen, men håper han tar initiativ (hvis det lar vente på seg så får jeg gjøre et fremstøt :P ) Ønsk meg lykke til!:fnise:

Anonymkode: 5e4e1...a47

Hvorfor haster det sånn med sex da

Anonymkode: d758a...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Ja, fortsatt ukysset:roll:

Jeg begynner å lure på om han egentlig lette etter venner på Tinder. Hadde liksom ingen muligheter til å være borti han. Han holder safe avstand på tur, tydelig for å ikke gjøre det kleint og rart, men det blir det. 

Vi stakk innom han og spiste litt mat. Han har ikke sofa, bare to lenestoler. Så ble jo sittende i hver sin og prate... Når jeg skulle til å gå holdt han sin vanlige avstand og jeg måtte gi han en klem. Det kom ingen passende tidspunkt å spørre «når har du egentlig tenkt å prøve deg på meg?». 

Han flørter ikke, jeg prøver men tror ikke det blir bra når han er så tilbakeholden. Jeg vet ikke jeg altså. Han virker snill og god, vi prater om mye forskjellig, ser for meg han blir bra å ha når man bare vil være nær noen og ikke prate også. Men jeg trenger jo mer enn turvenn jeg. Jeg trenger kyss og berøring og sex for å eventuelt bli forelsket i personen...

Anonymkode: 5e4e1...a47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her!

Ja, fortsatt ukysset:roll:

Jeg begynner å lure på om han egentlig lette etter venner på Tinder. Hadde liksom ingen muligheter til å være borti han. Han holder safe avstand på tur, tydelig for å ikke gjøre det kleint og rart, men det blir det. 

Vi stakk innom han og spiste litt mat. Han har ikke sofa, bare to lenestoler. Så ble jo sittende i hver sin og prate... Når jeg skulle til å gå holdt han sin vanlige avstand og jeg måtte gi han en klem. Det kom ingen passende tidspunkt å spørre «når har du egentlig tenkt å prøve deg på meg?». 

Han flørter ikke, jeg prøver men tror ikke det blir bra når han er så tilbakeholden. Jeg vet ikke jeg altså. Han virker snill og god, vi prater om mye forskjellig, ser for meg han blir bra å ha når man bare vil være nær noen og ikke prate også. Men jeg trenger jo mer enn turvenn jeg. Jeg trenger kyss og berøring og sex for å eventuelt bli forelsket i personen...

Anonymkode: 5e4e1...a47

har du badekar? forbered en date hjemme hos deg, og klargjør for at dere skal bruke badekar, badstue. Spis lett mat, kos dere rundt bordet, by deretter på tur til badekaret, der dere drikker vin, og nyter tiden sammen, der får du mulighet å ta av bikini overdelen, og la deg deg få kjenne på brystene  dine. :sexy:

Anonymkode: 38703...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
9 hours ago, AnonymBruker said:

Og blir det ikke tatt godt imot når han prøver å eskaleree så er han med en gang plutselig creepy og #MeToo

Anonymkode: 4cbc5...dea

Em nei, du tar et eller to steg tilbake for å vise at du har sosiale antenner. Damen får med seg det, og liker deg enda mer :) Så prøver man igjen på et senere tidspunkt. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...