Gå til innhold

Han inviterer med hjem, men prøver seg ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, GulSitron skrev:

Hadde blitt sjeleglad om jeg slapp sex på første date, så for meg høres det veldig positivt ut! 

Ehm, du bestemmer i grunn selv om du vil ha sex eller ikke? Det er ikke akkurat sånn at om mannen vil ha sex så MÅ du ha sex med han. 

Anonymkode: 4b3a3...4c9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Devilheart skrev:

På neste date kan du spørre ham hvordan ting er. Kanskje det ender med overnatting. ;)

Men nå ville vel TS ha sex da. Ikke sove.

Anonymkode: 4cbc5...dea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lært at damer som venter lenge er ute etter noe seriøst, dere damer skal være så innviklet, si hva du vil da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men nå ville vel TS ha sex da. Ikke sove.

Anonymkode: 4cbc5...dea

Overnatting = sex. Burde vel være åpenbart når jeg brukte " ;) " på slutten. Hint hint, if you know what i mean-typen. Du har et rent hjerte hvis du kun trodde overnatting betydde soving i dette tilfellet. Hehe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, litt ute av dating gamet merker jeg! Etter å ha lest her så er jo invitasjon hjem = ha sex.

Jeg var på en Tinderdate på fredag. Vi avtalte å gå en tur og etter turen spurte han om jeg ville bli med han hjem så kunne han lage noe mat til oss. Koselig det, tenkte jeg, hadde jo til og med tatt på en pen truse jeg...

Vi kom hjem til han, han laget mat, vi spiste og pratet i flere timer, før jeg måtte gå. Gav han en klem når jeg gikk.

Altså, han prøvde seg ikke! Men han er interessert virker det som, for til uka skal vi ha ny date, bare middag hjemme hos meg... Han virket ivrig på hjemmedate, men når han ikke prøver seg så blir jeg nesten forvirret :P

Har jeg blitt litt miljøskadet av KG? :P 

Anonymkode: 5e4e1...a47

Nei hvorfor skal du ta initiativ ? du er jo kvinnfolk så priviligert sånn sett ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Devilheart skrev:

Overnatting = sex. Burde vel være åpenbart når jeg brukte " ;) " på slutten. Hint hint, if you know what i mean-typen. Du har et rent hjerte hvis du kun trodde overnatting betydde soving i dette tilfellet. Hehe.

Høres ut som en voldtektsmann spør du meg... "du sa jo vi skulle overnatte så nå forventer jeg sex"

Anonymkode: 4cbc5...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han prøver å leke good guy, bare vent neste gang kommer han til å enten hoppe på deg og presse deg og gi deg skikkelig dårlig samvittighet om du backer ut, eller gå derfra uten å ha prøvd seg med et stikk å sier at han egentlig møter en annen så dette funker ikke lenger (fordi han ikke fikk sex og prøver å spille på din samvittighet og rakke ned på deg)

Anonymkode: 57a26...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehm, du bestemmer i grunn selv om du vil ha sex eller ikke? Det er ikke akkurat sånn at om mannen vil ha sex så MÅ du ha sex med han. 

Anonymkode: 4b3a3...4c9

Det var ikke sånn ment. Det var mer at daten ble gjennomført uten at det lå i kortene at en skulle ha sex. 

Jeg for min del kan fort bli revet med hvis stemningen er god også angre etterpå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha hatt flaks, og truffet en normal, høflig mann. Eller du kan ha truffet en som ikke tør å ta initiativ, noensinne.  

Anonymkode: ab5ee...49f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mest sannsynlig blitt litt miljøskadet av alle de ville historiene som kommer frem på dette forumet. :fnise:

Men ikke alle menn er interessert i å hoppe til køys på første date. Særlig om de er litt mer interesserte i mer enn bare et møte. Dessuten skader det heller ikke om kvinnen gir noen klare signal om at hun er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Rambo99 skrev:

ingen som leker good guy. De er det naturlig. Mange menn vil ikke ha sex på først date. mange menn har gode verdier og moral. De venter heller for å se om det blir noe seriøst

Jeg er ikke enig. For meg tar det ikke lang tid å finne ut hvem jeg ønsker å treffe på en seriøs måte, og hvem jeg velger å ha sex med og så stikke. Jeg tror de fleste tenker sånn (med mindre man er desperat etter en kjæreste og ikke setter høye standarder for seg selv). Jeg kan bruke en tindersveip til å finne ut om det er en jeg ønsker å møte for sex ellee for å bli kjent. Iblant venter jeg til 1.date med å ta den avgjørelsen, men de fleste gangene holder det med bare chatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Ikveld er date nr 2. Vi kommer til å ende opp hos meg (jeg skal lage mat). Håper på litt kroppskontakt i dag, skal være åpen, men håper han tar initiativ (hvis det lar vente på seg så får jeg gjøre et fremstøt :P ) Ønsk meg lykke til!:fnise:

Anonymkode: 5e4e1...a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er rare.. er det virkelig noen som ønsker seg sex på første date? Vil dere virkelig ligge med alle dere treffer?

Anonymkode: f805b...7e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært så vanskelig å date TS. Om du vil ha sex så bare spør selv. Mange menn ønsker faktisk å bli kjent med dama før de går frem. Det kalles å skape et fundament for videre forhold. Skulle han prøvd seg på deg uten at han kjenner deg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 9.53, meeeg9 skrev:

Jeg er ikke enig. For meg tar det ikke lang tid å finne ut hvem jeg ønsker å treffe på en seriøs måte, og hvem jeg velger å ha sex med og så stikke. Jeg tror de fleste tenker sånn (med mindre man er desperat etter en kjæreste og ikke setter høye standarder for seg selv). Jeg kan bruke en tindersveip til å finne ut om det er en jeg ønsker å møte for sex ellee for å bli kjent. Iblant venter jeg til 1.date med å ta den avgjørelsen, men de fleste gangene holder det med bare chatting.

Da er du ganske uerfaren vil jeg tro.Tar det flere møter og dater for å bli kjent med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.4.2018 den 11.43, AnonymBruker skrev:

Haha, litt ute av dating gamet merker jeg! Etter å ha lest her så er jo invitasjon hjem = ha sex.

Jeg var på en Tinderdate på fredag. Vi avtalte å gå en tur og etter turen spurte han om jeg ville bli med han hjem så kunne han lage noe mat til oss. Koselig det, tenkte jeg, hadde jo til og med tatt på en pen truse jeg...

Vi kom hjem til han, han laget mat, vi spiste og pratet i flere timer, før jeg måtte gå. Gav han en klem når jeg gikk.

Altså, han prøvde seg ikke! Men han er interessert virker det som, for til uka skal vi ha ny date, bare middag hjemme hos meg... Han virket ivrig på hjemmedate, men når han ikke prøver seg så blir jeg nesten forvirret :P

Har jeg blitt litt miljøskadet av KG? :P 

Anonymkode: 5e4e1...a47

Ja det har du... det er ikke vanlig å prøve seg på første date. Dere er jo fremmede... ONS skjer jo vanligvis i fylla, ikke etter en tur i parken. Sett heller pris på at han er oppriktig interessert i å bli kjent med deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinner er forskjellig, og ble noe overrasket at kvinnen i denne opprettelse av forum faktisk forventet sex. 

Her fantes det tydeligvis ikke rom for at sex kunne finne sted når kvinnen var date hjemme hos en mann med middag som sentral i praten.

Men her er helt klart tonen, kjemi, mennesketyper som hadde noe å si.

Anonymkode: 38703...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex er den største overtrampen man kan gjøre uten å vite om man skal være der for hverandre i fremtiden. Og når temaet handler fra ei kvinne stå sted med forventning om sex i første stevnemøte, så kan man stille seg spørsmål til norske kvinner og forventninger. 

Sex handler alltid om det er mennesker som ser at dem vil leve sammen, og fortsette å være glad i hverandre. 

Anonymkode: 38703...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2018 den 17.09, Rambo99 skrev:

først klager dere damer at menn er ekkle griser som kun er ute etter sex, så når dere treffer en ordentlig mann med verdier som venter med sex da skal dere klage også

nå må dere velge  damer...

og sex på første date ? har du ingen standard kvinne ? menn liker ikke billig kvinner , vist du vil ha noe seriøst må du vise at du er seriøs. kvinner som knuller på første date blir oftere et engangsknull enn en kjæreste

en stor undersøkelse viser at kun 2 av 10 menn mener det er greit å ha sex på første date. jeg anbefaler deg og heller ta det på 2 eller 3 date. vist du selv vil at det skal være seriøst.

jeg anbefaler deg og ha litt kroppskontakt på 2 date, så sex 3 date

Hvorfor må jeg velge fordi noen andre på et forum skriver noe som strider med din oppfatning av hva kvinner vil ha? 

På tide å skjønne at det ikke finnes noe "dere/vi kvinner", som i at alle kvinner ønsker det samme og mener det samme. Få det inn at kvinner er individer, og ta hvert utsagn som et utsagn en person kommer med, og ikke som et utsagn som representerer 50% av befolkninga! Argh... er så lei 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...