Gå til innhold

Han inviterer med hjem, men prøver seg ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, litt ute av dating gamet merker jeg! Etter å ha lest her så er jo invitasjon hjem = ha sex.

Jeg var på en Tinderdate på fredag. Vi avtalte å gå en tur og etter turen spurte han om jeg ville bli med han hjem så kunne han lage noe mat til oss. Koselig det, tenkte jeg, hadde jo til og med tatt på en pen truse jeg...

Vi kom hjem til han, han laget mat, vi spiste og pratet i flere timer, før jeg måtte gå. Gav han en klem når jeg gikk.

Altså, han prøvde seg ikke! Men han er interessert virker det som, for til uka skal vi ha ny date, bare middag hjemme hos meg... Han virket ivrig på hjemmedate, men når han ikke prøver seg så blir jeg nesten forvirret :P

Har jeg blitt litt miljøskadet av KG? :P 

Anonymkode: 5e4e1...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...hmm, også var de damene som jodlet om at samtlige gutter på Tinder er ute etter kun én ting:ac:..Søker du en fuckboy, så finner du han nok meget snart skal du se.

Anonymkode: c5a94...d38

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har selvsagt blitt miljøskadet av KG når du tror det ikke finnes skikkelige menn som ikke kan invitere en kvinne hjem uten at det ligger sex i kortene. 

Anonymkode: 4b3a3...4c9

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hjemme hos hverandre 4-5 ganger før vi prøvde oss. ;)

Anonymkode: e8eb6...88a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens samfunn er det tryggest at man ikke prøver  seg på kvinner.

Anonymkode: 4cd22...807

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Du kunne prøvd deg på ham, så hadde saken vært løst. Gitt den fine trusen er det det minste du kunne gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du har funnet deg en mann som faktisk har noe mellom ørene virker det som. :) Noen ganger er det greit at sex ikke blir tema på første date. Noen av oss foretrekker faktisk å bli kjent med dama før vi går til neste steg. Kan dog bli et tema på 2. date om man forteller hva man føler. Bør ikke utsettes for lenge heller, seksuell kjemi er like viktig som personlig kjemi.

Ingen regel om at mannen skal ta første steget heller. På neste date kan du spørre ham hvordan ting er. Kanskje det ender med overnatting. ;)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, litt ute av dating gamet merker jeg! Etter å ha lest her så er jo invitasjon hjem = ha sex.

Jeg var på en Tinderdate på fredag. Vi avtalte å gå en tur og etter turen spurte han om jeg ville bli med han hjem så kunne han lage noe mat til oss. Koselig det, tenkte jeg, hadde jo til og med tatt på en pen truse jeg...

Vi kom hjem til han, han laget mat, vi spiste og pratet i flere timer, før jeg måtte gå. Gav han en klem når jeg gikk.

Altså, han prøvde seg ikke! Men han er interessert virker det som, for til uka skal vi ha ny date, bare middag hjemme hos meg... Han virket ivrig på hjemmedate, men når han ikke prøver seg så blir jeg nesten forvirret :P

Har jeg blitt litt miljøskadet av KG? :P 

Anonymkode: 5e4e1...a47

Er ikke det positivt da? At han vil annet enn bare sex. Jeg er i motsatt tilfelle med en. Vil ikke annet bare sex. 

Anonymkode: 77ae0...2c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, takk for svar alle!

Haha, ja, tenk, kanskje jeg har truffet en allright fyr?

To år siden jeg var på Tinder, og da var det vel ofte forventninger forbundet med hjemmedate, og stemningen her har også sagt det.

Jeg har nettopp kommet ut av et forhold, og har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil ha, derav pen truse :fnise: Men hvis han her viser seg å være så allright som han til nå virker, så skal jeg ikke virkelig ikke kaste han bort :P

Anonymkode: 5e4e1...a47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var sånn: viste seg at det skyldtes at han var langt mer opptatt av mat, enn kroppskontakt. Tjukk ble han også.

Anonymkode: a410c...38e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte med min date!! Begynner navnet hans tilfeldigvis på S? For han du beskriver minner meg om min!!!!!! 

Anonymkode: 87c1a...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, litt ute av dating gamet merker jeg! Etter å ha lest her så er jo invitasjon hjem = ha sex.

Jeg var på en Tinderdate på fredag. Vi avtalte å gå en tur og etter turen spurte han om jeg ville bli med han hjem så kunne han lage noe mat til oss. Koselig det, tenkte jeg, hadde jo til og med tatt på en pen truse jeg...

Vi kom hjem til han, han laget mat, vi spiste og pratet i flere timer, før jeg måtte gå. Gav han en klem når jeg gikk.

Altså, han prøvde seg ikke! Men han er interessert virker det som, for til uka skal vi ha ny date, bare middag hjemme hos meg... Han virket ivrig på hjemmedate, men når han ikke prøver seg så blir jeg nesten forvirret :P

Har jeg blitt litt miljøskadet av KG? :P 

Anonymkode: 5e4e1...a47

Er ganske normalt, han er redd du skal avvise han.

De fleste prøver seg aldri først, utrulig kjedeli. Har kun opplevd 1 gang at jeg ikke mått ta intiativet. 

Du får ta det du vil ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måte med min date!! Begynner navnet hans tilfeldigvis på S? For han du beskriver minner meg om min!!!!!! 

Anonymkode: 87c1a...c2d

Nei :P 

TS

 

Anonymkode: 5e4e1...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pul han! Hvis det er det du vil ha😉

 

Han ville nok ikke sagt nei til sex, men er en sunn og normal mann. Som respekterer deg. Du må nok gi han noen små Signaler at det er greit å prøve seg. Enten via chat eller under daten.

Anonymkode: 9f5a8...a2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Det som skremmer meg mest er at du tok på en fin truse fordi du trodde du skulle ha sex med en fremmed fra Tinder.

Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Neinøff skrev:

Det som skremmer meg mest er at du tok på en fin truse fordi du trodde du skulle ha sex med en fremmed fra Tinder.

Uff!

Jeg liker å skrive grøssere :ac:

TS

Anonymkode: 5e4e1...a47

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt sjeleglad om jeg slapp sex på første date, så for meg høres det veldig positivt ut! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...