Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2005 #161 Del Skrevet 13. august 2005 Hei Hva gjør du i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #162 Del Skrevet 16. august 2005 Hei, var innom den andre dagboken. Leit å høre om din svigermor. Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. august 2005 #163 Del Skrevet 16. august 2005 Så utrolig trist med svigermoren din. Kondolerer. Håper det går greit med dere : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 21. august 2005 #164 Del Skrevet 21. august 2005 Kjære Lita. Trist å lese om din svigermor. Tenkter på deg, håper dere kommer dere gjennom denne tunge tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2005 #165 Del Skrevet 11. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. september 2005 #166 Del Skrevet 14. september 2005 Innom med en Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #167 Del Skrevet 25. september 2005 Gratulerer med dagen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. september 2005 #168 Del Skrevet 25. september 2005 Noen minutter for sent men..... Gratulerer med dagen! Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. november 2005 #169 Del Skrevet 24. november 2005 Lenge siden du har vært her nå... Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #170 Del Skrevet 7. januar 2006 Takk for alle som har vært innom, skal titte innom dere og. Sikkert skjedd en hel del siden sist jeg var på. Jeg har ikke vært her på lenge, tida har gått så foooort..Og etter at svigermor døde var liksom ikke lysten helt til stede til å skrive.. Det har vært et hektisk skoleår, har skjedd masse..Det beste som har skjedd er vel at vi skal gifte oss , blir ikke før i 2009 tidligst, men vi er på tur! Og jeg planlegger som smått.. Ellers venter jeg på eksamens resultater, føler at nå er det enten eller, siden jeg ikke har gjort det så alt for bra tidligere, og jeg føler også at jeg lærte massemasse i året som var, og fikk til mye på eksamen, og satt igjen med mer enn jeg noen gang har gjort. Om jeg da ENDA ikke klarer å stå på eksamene, da må det være noe annet jeg gjør galt. Men den tid, den sorg. Bare en liten tur innom nå, håper jeg klarer å kare meg tilbake igjen. Veldig koselig her så :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #171 Del Skrevet 7. januar 2006 du er tilbake igjen Godt å se at dere har fine ting å glede dere over nå, som bryllup (selvom det er en stund til). Mye å planlegge, og glede seg over. Håper det har gått bra med eksamenene, og at ting ordner seg rundt studiesituasjonen din. God lørdagskveld meja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 8. januar 2006 #172 Del Skrevet 8. januar 2006 Har savnet deg!! Så herlig med bryllup da! Du har mye å glede deg til. Utrolig kjekt at du er tilbake iallefall..Håper du ikke forsvinner igjen med det første. Ha en god natt og en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #173 Del Skrevet 9. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2006 #174 Del Skrevet 13. januar 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #175 Del Skrevet 17. januar 2006 Og jeg har som vanlig problemer med å oppdatere min egen dagbok Mye mer morro å lese om andre Skjer så lite her, dagene er lange nå om vinteren - til tross for at det ikke er så mørkt i Trondheim som der jeg er fra. Skolen er ikke ordentlig igang, så det blir mye død tid fram til i slutten av Januar. Sitter å ser en ganske så gripende serie på Tv3 som heter Human Trafficking som omhandler menneske salg - uff av meg tenk at slike ting faktisk kan skje. Mamma kommer snart på besøk da, eller, første helga i Februar Enda en stund til, men det ser jeg fram til! Hatt vaskedag i dag, fikk et lite kick, og vasket både her og der. Godt å få det gjort! Nå er det bare å vaske kjøleskap igjen..og så har jeg (faktisk) julegaver jeg må få avgårde snakko m å være treig. Unnskyldninga er at jeg klarte å glemme dem når jeg skulle Nordover. Velvel! Nei, bare innom med en liten oppdatering, skjer så innmari lite spennende i livet mitt for tida, så det er ikke så mye å si (og dermed mye mer morsomt å lese hva andre gjør ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #176 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Takk for det Meja, har hatt en merkelig dag. Men fin dog, så takk. jeg og sambo har vært i byen i dag, koselig! Eller skjedd lite..jeg skal bli super-student..ehm..vertfall så fort jeg får alle bøkene i hus Men det ER ikke bare min feil, for en av bøkene har dem ikke fått inn en gang Nei, skal gå å sette meg i sofaen og kose meg med et glass saft - ser spennende serie igjen (samme som i går, del 2). Endret 18. januar 2006 av Lita84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. januar 2006 #178 Del Skrevet 19. januar 2006 Sitter å ser en ganske så gripende serie på Tv3 som heter Human Trafficking som omhandler menneske salg - uff av meg tenk at slike ting faktisk kan skje. ← Uff ja,det er helt grusomt! Jeg og sambo så på den i kveld,og jeg ble så sint og lei meg og kvalm og alt sammen på en gang. :icon_frown: Mange syke folk rundt om i verden altså! Ha en god natt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. januar 2006 #179 Del Skrevet 20. januar 2006 Innom med en fredags ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 20. januar 2006 #180 Del Skrevet 20. januar 2006 Heisann.... Håper du får ei fin helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå