Lita84 Skrevet 15. april 2005 Forfatter #101 Del Skrevet 15. april 2005 Er det SÅ lenge siden jeg skrev i min egen dagbok? Huff og huff, jeg er meg treg. Ja, jeg og sambo går nesten i samme klasse. Vi studerer ved Universitetet i Trondheim, han går Bioteknologi, og jeg Biologi. Har en del fag felles - det er koselig av og til.. Jeg har vært litt lat med å skrive, skjer så mye liksom..Og har ikke så mye overskudd til å skrive. Tiden går fort, helga kom så plutselig! Innfløttningsfest imorgen, noen månder på etterskudd - men bedre sent, enn aldri? Skrive mere imorgen, trøtt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #102 Del Skrevet 16. april 2005 Hei vennen Takk for koselig hilsen i boka mi. Kos deg masse på fest i kveld. Gleder meg til å høre hvordan det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 16. april 2005 #103 Del Skrevet 16. april 2005 Hei, hei Lita -takk for hilsen og omtanke :klem2: Håper innflytningsfesten i kveld blir vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. april 2005 #104 Del Skrevet 19. april 2005 Bare innom for å si hei Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 19. april 2005 Forfatter #105 Del Skrevet 19. april 2005 Glemmer helt å skrive i min egen dagbok, prioriterer andre sine, og når tiden kommer til min har jeg ikke tid til mer Eller mer energi..tusen ting å gjøre mens jeg orker. Skjer lite her..Fikk akkurat vite at svulstene til mammaen til sambo har blitt større..Tør ikke si noe til han (fikk høre det av broren hans), han vil nok vite mere hva det betyr, og det vet jeg ikke. Jeg tror ikke dem har så lyst å snakke om det heller, siden dem selv akkurat fikk vite det. La han være i godt humør mens han kan... Uff, ting er så vanskelig..Spesielt når man ikke veit.. Fikk inbydelse til konfirmasjon da (broren hans sin) er glad vi besteme oss for å dra. Vi har jo eksamen Mandagen etter (konfirmasjon på Søndagen), så det blir lesing på nattoget nedover før eksamen dagen etter. Men, vi setter eksamen til siden for å få være med på eksamen. Slik situasjonen har vært skal vi være glad mammaen hans fortsatt får oppleve den.. Nei, skal gå å gjøre litt andre ting. Masse som må gjøres.. Takk for at dere stikker innom ,koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. april 2005 #106 Del Skrevet 19. april 2005 Uff,så trist med sambo's mamma Håper det går bra med dere :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #107 Del Skrevet 21. april 2005 Hei vennen Hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 21. april 2005 #108 Del Skrevet 21. april 2005 Bare en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #109 Del Skrevet 25. april 2005 *lurer på hvordan du har det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 26. april 2005 Forfatter #110 Del Skrevet 26. april 2005 ÅÅh, så mange søte hilsener..Takk skal dere ha som bryr dere. Dagene går nå, ikke alltid humøret er på topp til å skrive i dagboka. Greiest å lese om andres liv - glemme mitt litt... I dag har jeg friii..godt, resten av uka er det fult kjør. Siste uka med forelesinger denne uka..Merkelig. Gruer meg på en måte, er jo eksamen neste nesten. Vertfall lesinga, det som er verst Prøvd å vært husmor i dag, fått passet ei lita tulle for ei venninne, vært ute med pusen (må passes litt på siden hun ikke har ppiller eller er sterilisert enda), vasket kattedoen, støvsuga leiligheta, skifta på senga, rydda generelt..Skiftet duker og slikt..Kose meg litt, kose meg i den forstand at det blir ryddig og rent, synes det er godt å se Ja, og laget pannekake til sambo Til han kommer hjem, røra vertfall.. Nei, får komme meg rundt og fortsette Masse som må gjøres.. Takk igjen for at dere stikker innom dagboka mi! Kjempe koselig å komme hit å se at dere har vært her.. Skal bli flinkere å skrive i min egen *nikke* Håper dagen er like varm og fin der dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #111 Del Skrevet 29. april 2005 Heisann Ønsker deg en god helg vennen Takk for koselig hilsen i boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 30. april 2005 Forfatter #112 Del Skrevet 30. april 2005 Så koselig med hilsen i dagboka mi, Meja Her skjer ikke så mye. Slitsomme dager, men likevel ikke så mye som skjer... Snart drar vi Nordover og tilbringer sommeren (vertfall en liten del av den) der. Bor hos sambos foreldre, og jeg fåt litt jobbing og slikt. Eksamenslesing, ikke minst! Så drar vi tilbake til Trondheim og tar eksamener, så reiser sambo tilbake. Jeg har masse skole i sommer, så.. Er så godt med helg, og ikke minst fiiint vær! Ha en god helg alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #113 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, imorgen setter vi nesen hjemover for noen uker. Lese til eksamen, og jeg skal jobbe litt - siden jeg ikke får gjort det i sommer pga. skola. Innimellom får jeg jo, men.. Det blir nok en hektisk tid, med lite tid til KG, et er nemlig 3 dataavhengige som skal krangle om en PC. Og sambos bror på 15 år ommentrent SITTER på PC`n fra morra til kveld, og er akkurat i rette alderen til å være ganske så frekk og ikke-medgjørlig Ikke så enkelt å få være i fred - og får dermed ikke skrevet så mye her. Nå har jeg jo ikke vært så aktiv her i det siste - desverre, men er litt stress her. Må nesten prioritere det viktigste først..Og da kommer KG litt bakom akkurat nå. Men lover å komme sterkt tilbake! Har lest noen kapittiler til eksamen, det får skuldrene litt opp. Godt..Så, det har jeg brukt denne uka så langt til Ha en flott periode fremover, om jeg ikke stikker innom den første uka..Så..Ha en kjempe fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #114 Del Skrevet 4. mai 2005 Heisann Takk for koselig hilsen i boka mi. Skjønner at du har det travelt for tiden, med eksamenslesing og jobbing. Men må ikke slite deg ut helt. God tur oppover. Og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. mai 2005 #115 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei Mye som skjer for tiden ja,med eksamen rett rundt hjørnet og greier. Håper du får tid til å slappe av litt også oppi alt stresset. God tur! ! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 5. mai 2005 #116 Del Skrevet 5. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #117 Del Skrevet 10. mai 2005 Håper du har det bra vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. mai 2005 #118 Del Skrevet 11. mai 2005 God morgen! Håper du får en kjempefin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #119 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei igjen! Så koselig å se at det har vært folk her selv om jeg har vært fraværende. Ja, nå har vi vært i Bodø i en uke. Ting går greit, har en fast jobbhelg, samt en vakt midt i uka igjen av jobbinga jeg har blitt jobba, og ellers har jeg ikke fått lest en støyt til eksamen. Veeldig plagsomt..menmen. Vært masse besøk og slikt denne uka..Samt jobbing i helga. Så..Menmen..Sånn går det nå. Ellers går vel ting ikke så bra..Svigermor har fått så vondt i ryggen, ligger sikkert masse psykiskt i det og..Så hun ble kjørt på sykehuset ikveld mens jeg var på jobb. Åssen det går der veit ingen, hun ble vertfall "dopa ned" med morfin for å prøve å døyve smerteanfallene..cellegift har hun jo ikke fått på månder pga. immunforsvaret, og dette lover egentlig ikke godt. Håpet begynner å bli borte..vertfall slik som vi kan merke. Dumme kommentarer som man helst ikke vil høre.. Men skjønner jo at det ikke er noe liv å ligge på en sofa resten av livet - for det er det hun har gjort det siste året. Kommer seg bare opp på do..Klarer nesten ikke spise osv..Huff, ting er litt vanskelige.. Skulle ønske jeg bare hadde positive ting å oppdatere om, ikke meningen å bruke dagboken bare som en klagemur..men nå ble det nå bare slik.. Skal stikke innom flere ganger, det lover jeg. Får stikke rundt å se hva som har skjedd mens jeg har vært borte! til dere alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. mai 2005 #120 Del Skrevet 12. mai 2005 :trøste: Du skriver om akkurat det du vil i dagboken din! Hvis du er trist og lei en periode,så skriv det ned. Det hjelper for meg iallefall. Så kommer det bedre tider igjen,og da er det kjekt å lese at du har det bra. Utrolig trist å lese om svigermoren din. Møter endel unge mennesker med kreft o.l gjennom jobben,og jeg blir aldri helt vant til det. Det er en så grusom sykdom. Håper det går greit med dere,Lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå