Gå til innhold

Lita`s Dagbok

Lita84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny dag, nye muligheter...

I dag har jeg og sambo hatt nytt forsøk, så nå har jeg enda en lab rapport å skrive. Men dette er heldigvis siste før Påske.. :hoppe: Men så var det den teite teori oppgaven da.. :-(

Jeg ble inspirert av Meja så nå har jeg gjort masse husarbeid jeg og :D Nå er jeg fornøyd. Tror jeg venter med brødbakinga til imorgen. Må ha noe "morsomt" til da og :ler: Har fått vasket 2 maskiner klær, vasket opp alle kasserollene og steikeplatene som har stått..nesten en uke :oops: Og masse sånt. Vasket alle benker og bord med Jif, så nå ser det fint ut :) Og Støvsuget..Bare opp på loftet å finne fram alle permene som forsvant når vi flyttet, så det blir orden i alle papira! :tunge1:

Ellers har det skjedd lite. Gleder meg til helg, og Påske. En skole uke nærmere Påskeferien, og avslappning..Det gleder jeg meg til gitt! :Nikke: Synd sambo drar fra meg og pus midt i Påska (og like før det aller "helligste") for å dra på The Gathering. Datasamling.. :roll::frustrert: Irriterende..Menmen..Alt for at han skal få være lykkelig!

Ååh, nå fikk vi en kik på en gammel barndomsvenninnes :babygutt: Han var jo så søøøt..! Koselig..Menmen...nok babyprat for tiden synes nok sambo :ler:

Nei, må vel fortsette rydding og slikt, så jeg kan sette meg fortjent ned til Hotel Cæsar!

Ha en god dag!! :kose:

Sangen som beskriver dagen

Blurry (Puddle of Mudd)

"Everyone is changing

There's no one left that's real

So make up your own ending

And let me know just how you feel

'Cause I am lost without you

I cannot live at all

My whole world surrounds you

I stumble then I crawl"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så fint at jeg kunne inspirere litt :-)

Ha en fin-fin kveld vennen :klem: Jepp, snart helg :-D, OG påske :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny daaag, nye muligheter.

Vært utrolig motivert..denne uka kanskje, men vertfall siden Onsdag. Hehe, nesten ny rekord :ler: Kunne gjerne sittet lengre på skolen og sett på skjell (!?). Menmen..Er man ferdig, så er man ferdig. Er så spennende og interessant :D Blir vel verre etter Påske, er den som driver meg nå :wink:

Midt i den bedre middagen vi laget i dag (laks som sambo er såå glad i, men jeg nesten hater) kom det besøk. Typpisk ;) Men det var kjempe koselig, og få hilse på enda en :babyjente: Mange av vennene mine har fått barn nå gitt.. :( Heldige dem..Men jeg har pusi da, er vel bra nok for noen år.. :wink:

Nå er nettopp besøket dratt, og sambo har plantet seg forann PC`n, jeg og for den saks skyld, men skal gå å gjøre noe fornuftig. Må vel bake brød i dag, som er litt koselig, er jeg rar eller rar? :ler: Morsomt å bake brød, gitt..

Ojj, sen Postmann, NÅ først kom posten :sjokk: Ikke at jeg venter på noe, bare la merke til det. Nei, nå skriver jeg bare vas, så nå skal jeg gå å gjøre noe foruftig. Hører at oppvaskmaskinen roper på meg :tunge1:

Ha en fin Fredag, og husk at Hotel Cæsar er kl.19 idag :wink: ( :ler: )

Sangen som beskriver dagen

Somewhere Out There (Our Lady Peace)

"You're falling back to me,

the star that I can see

I know you're out there, somewhere out there

You're falling out of reach

Defying gravity

I know you're out there, somewhere out there"

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Lenge siden jeg har vært innom deg!

Håper du har det bra og får en god helg!

...godt med hjembakt brød :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei!

Stikker innom og hilser på jeg. Høres ut som om du har et bedagelig studentliv for tiden du og! :wink: Nyter å ha midtsemester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Takker for hilsener i dagboken min. Jeg så at du spurte om noe, at du synes det er vanskelig å snakke med samboeren din om mammaen hans og sykdommen hennes. Jeg har forstått det sånn at hun har leverkreft? Stemmer det? Det har ikke jeg, skjønner du. Jeg har brystkreft, jeg. Med spredning til leveren. Så jeg kan ikke uttale meg om hennes sykdom, egentlig. Jeg kan ikke noe om leverkreft.

Min sykdom kan det ikke gjøres noe med. Det er ikke forventet at svulstene mine skal forsvinne, men legene håper å holde dem i sjakk. Så lenge som mulig....

Det er mye bra informasjon å finne på nettsiden til kreftforeningen, www.kreft.no Der kan du også finne et telefonnummer du kan ringe. Det er for både syke og pårørende, og jeg har hørt at det er mye god hjelp og støtte å få. Jeg vil anbefale deg å ringe der og snakke med dem, for å høre hvordan du kan hjelpe og støtte samboeren din.

Dersom du har noe mer du har lyst til å spørre meg om også, så er det bare å spørre. Jeg svarer villig, så sant jeg er i form til det. Det KAN ta litt tid. Det er slitsomt med cellegift. Ha en fin natt...

Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine meldinger i gjesteboka!! Nesten litt skummelt å sitte her, fikk et ark i posten bl.a. om at det er en "kikker" i området, og det var masse rare lyder utenfor vinduet nå, tør jo ikke røre meg.. :sjokk: Uff, er vel overtrøtt jeg :roll: Tror jeg løper til sambo snart jeg :ler: (skummelt,skummelt!!)

I dag har det bare skjedd masse tullete ting, menmen..Får ta det en annen gang.

Har vært barnevakt i dag, det var koselig, så fikk jeg og sambo gjøre noe sammens :) Spilt litt spill og sett GrandPrix ( :sjenert::sjokk::ler: ) Det var en opplevelse i seg selv - MÅ jo bare se finalen nå, dette blir morro..Harry vertfall :hoho:

Nei, tør ikke sitte her all by myself!! Ha en fortsatt fin natt og Søndag! :D

Sangen som beskriver øyeblikket

All by myself (Celine Dion)

" All By Myself

Don't Wanna Be

All By Myself

Anymore" :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for fine meldinger i dagboka. Urk, dagene er jo såå kjedelige, vært litt gretten og sur i det siste, og det har liksom ikke vært så lett å skulle sette seg ned å gjennfortelle alt det kjedelige som har skjedd. Så, "skydd" dagboka litt. Er vel på "bedringens vei" nå kanskje..

Driver å steker pannekaker til sambo, til han er ferdig på skolen. Tidlig middag, men har mye å gjøre..Ny innlevering av rapport imorgen. Så, den må gjøres ferdig. Så skal vi begynne p teori oppgaven imorgen (etter utallige utsettelser fra vår sammarbeidspartner). Så det blir greit å få snakket sammen, så vi kan fordele og slippe å gjøre så mye sammen. Passer aldri for henne å møtes så..Kanskje ikke verdens beste innstilling fra min side, menmen.. :roll:

Nei, ikke skjedd noe spennende, heller sjekke andres sine dagbøker nå.

Ha en flott dag videre alle sammen :-?

Sangen som beskriver dagen så langt

Aerials (System of a down)

"Life is a waterfall

we're one in the river

and one again after the fall

swimming through the void

we hear the word

we lose ourselves

but we find it all...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Håper det gikk bra med rapporten. Kjipt når det føles som verden går i mot deg, og man ikke har overskudd/lyst/moivasjon til å gjøre det man vet man må. Håper dagen i morgen blir bedre vennen :trøste:

Natta :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer som sagt lite her, som jeg sa i dagboka. Har startet min egen slankedagbok (høres så ille ut, er jo ikke sånn..super-slanker, skal bare se om jeg får bort 5 kg..) :roll:

Menmen..Håper det kan hjelpe litt på livslyst, og motivasjon..Synd Påska er snart. Umulig å holde diett da.. :roll:

Linken funker vel ikke (prøve) http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4166

Ellers er det ikke så mye å si enda, håper mine snille venner her har en fin Fredag imorra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...