Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Lana01 said:

Det er også bra at de ikke gikk inn på nøyaktig på hva som ble gjort under inngrepet., og at evnt andre ting som ble gjort. der ,ikke  ble dokumentert. 

Det er ikke bra; det er fullstendig feil at man på denne måten bidrar til å støtte oppunder SEs usannferdige narrativ. Når diskusjonen handler om rosabloggeres uheldige påvirkning og kroppspress, er det ganske så relevant at det som ble presentert som en "korrigerende" operasjon i virkeligheten var å bytte ut en falsk rumpe med en annen som var litt mer trendy og i tillegg legge inn falske hofter. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Lana01 skrev:

Dette tenker jeg også, bra at den negative baksiden kommer frem. Forhåpentligvis kan det kan være med på å skremme noen  til å gjøre det samme, i alle fall hos  useriøse aktører i bransjen.  Isabell Raad sa jo også under debatten at hun nå  ble livredd for hva hun hadde puttet i sin kropp. Det er også bra at de ikke gikk inn på nøyaktig på hva som ble gjort under inngrepet., og at evnt andre ting som ble gjort. der ,ikke  ble dokumentert. 

Er akkurat det jeg tenker. Operasjonene er utført - det får man ikke forandret på. Men man kan opplyse folk om farene ved å velge dårlige klinikker slik at ikke flere går på den samme smellen. Mulig skremme noen fra å ta operasjonen i det store og det hele. 

Vil man operere seg så gjør man det uansett, men kanskje man tenker seg om tre ganger før man bestiller tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
4 timer siden, Sirah skrev:

Så verden er helt sort/hvitt mener du? Må man være 100% enig med noen for at meningene dine skal telle?

Nei, det tenker jeg ikke, men når man skal dele sine uenigheter bør veies opp mot hva man faktisk undergraver ved å gjøre det. For det man gjør ved å ta Kristin på «dobbeltmoral» er å undergrave henne og det gjør det lett for meningsmotstandere å avfeie henne i debatten og hva står vi igjen med da? 

Jeg synes forøvrig at supporterfrue beskriver det veldig godt i sitt innlegg.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/AdgO5E/takk-for-pekefingeren-kristin

Når man vet at en sjøl blir utsatt for graving, for å finne at man kan ta deg på med dobbeltmoral og at fokuset blir flyttet over på deg, da vegrer folk seg for å delta. Og da  gir du fritt spillerom for å fortsette med det du etter eget sigende er motstander av. 

Jeg har vært på Kvinneguiden i flere år, og lærte tidlig at er det noe motdebattanter alltid forsøker på, så er det å diskreditere deg. Det var også det som umiddelbart ble mottrekket fra de som støtter Sophie Elise. Før det var gått et halvt døgn hadde de gravd frem mikropenissaken og spotlighten ble flyttet fra Sophie Elise til Kristin. 

Som sagt, det handler om misforholdet mellom å si at man er enig, samtidig som man undergraver den som faktisk tør å fronte saken. Det henger ikke på greip. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, CecilieX skrev:

Nei, det tenker jeg ikke, men når man skal dele sine uenigheter bør veies opp mot hva man faktisk undergraver ved å gjøre det. For det man gjør ved å ta Kristin på «dobbeltmoral» er å undergrave henne og det gjør det lett for meningsmotstandere å avfeie henne i debatten og hva står vi igjen med da? 

Jeg synes gorøvrig at supporterfrue beskriver det veldig godt i sitt innlegg. Når man vet at en sjøl blir utsatt for graving, for å finne at man kan ta deg på med dobbeltmoral og at fokuset blir flyttet over på deg, da vegrer folk seg for å delta. Og da  gir du fritt spillerom for å fortsette med det du etter eget sigende er motstander av. 

Jeg har vært på Kvinneguiden i flere år, og lærte tidlig at er det noe motdebattanter alltid forsøker på, så er det å diskreditere deg. Det var også det som umiddelbart ble mottrekket fra de som støtter Sophie Elise. Før det var gått et halvt døgn hadde de gravd frem mikropenissaken og spotlighten ble flyttet fra Sophie Elise til Kristin. 

Som sagt, det handler om misforholdet mellom å si at man er enig, samtidig som man undergraver den som faktisk tør å fronte saken. Det henger ikke på greip. 

Man må kunne være enig i budskapet uten å nødvendigvis være enig i fremgangsmåten. Jeg ser ikke at det er noen dobbeltmoral i det. Nå snakker jeg for min egen del.

Å dra inn micropeniskortet er jeg enig med deg at egentlig ikke hører hjemme i denne debatten. Sophie Elise har sine svin på skogen og det har Kristin også - det er helt menneskelig. Budskapet til Kristin blir ikke mindre viktig eller riktig av at hun har sleivet rundt seg med dårlige uttalelser. De fleste av oss har vel på ett eller annet tidspunkt kommet med uttalelser vi angrer på. 

Personlig syntes jeg at Kristin har en million gode poenger, men jeg syntes det drukner i måten hun fremlegger det på. Det vi sitter igjen med er en rasende bergenser som banner fra en scene. I stede for å gå så hardt ut mot SE burde hun angrepet høyere opp i systemet. Jeg sier ikke at SE skal fritaes fra kritikk, men når man roper og skriker og annethvert ord man spyr ut er et banneord så undergraves budskapet i det som blir oppfattet som mobbing og personangrep. Personlig ble jeg helt satt ut når jeg hørte den talen - voksne mennesker snakker ikke slik til andre. Det er faktisk ikke greit.

Det finnes alltid tre sider av en sak - din, min og sannheten. Man må kunne være såpass åpen og reflektert at man ikke sluker absolutt alt den ene parten sier, men se at det er flere sider uten at man da automatisk er en motstander. Det er trist når denne diskusjonen blir "oss mot dem" for da forsvinner muligheten til gode debatter og mulighet for læring. 

Kristin skal ha all respekt for å kjempe denne kampen - men det må gå ann å ikke være enig i absolutt alt hun gjør uten at det skal tolkes som om man "er på det andre laget". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
3 minutter siden, Sirah skrev:

Man må kunne være enig i budskapet uten å nødvendigvis være enig i fremgangsmåten. Jeg ser ikke at det er noen dobbeltmoral i det. Nå snakker jeg for min egen del.

Å dra inn micropeniskortet er jeg enig med deg at egentlig ikke hører hjemme i denne debatten. Sophie Elise har sine svin på skogen og det har Kristin også - det er helt menneskelig. Budskapet til Kristin blir ikke mindre viktig eller riktig av at hun har sleivet rundt seg med dårlige uttalelser. De fleste av oss har vel på ett eller annet tidspunkt kommet med uttalelser vi angrer på. 

Personlig syntes jeg at Kristin har en million gode poenger, men jeg syntes det drukner i måten hun fremlegger det på. Det vi sitter igjen med er en rasende bergenser som banner fra en scene. I stede for å gå så hardt ut mot SE burde hun angrepet høyere opp i systemet. Jeg sier ikke at SE skal fritaes fra kritikk, men når man roper og skriker og annethvert ord man spyr ut er et banneord så undergraves budskapet i det som blir oppfattet som mobbing og personangrep. Personlig ble jeg helt satt ut når jeg hørte den talen - voksne mennesker snakker ikke slik til andre. Det er faktisk ikke greit.

Det finnes alltid tre sider av en sak - din, min og sannheten. Man må kunne være såpass åpen og reflektert at man ikke sluker absolutt alt den ene parten sier, men se at det er flere sider uten at man da automatisk er en motstander. Det er trist når denne diskusjonen blir "oss mot dem" for da forsvinner muligheten til gode debatter og mulighet for læring. 

Kristin skal ha all respekt for å kjempe denne kampen - men det må gå ann å ikke være enig i absolutt alt hun gjør uten at det skal tolkes som om man "er på det andre laget". 

Jeg har vært svært kritisk til KristinG i denne tråden (dog i stort mindretall) så dette handler ikke om å ukritisk svelge alt eller å være blodfan. Jeg et på laget for de som ønsker å minske kroppspress i sosiale medier. Denne gangen frontet av KristinG på en måte som virkelig satte det på agendaen. Ringvirkningene er store, denne gangen, og mange har kommet på banen. I mitt hode helliger da målet middelet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bloggleseren skrev:

Det er ikke bra; det er fullstendig feil at man på denne måten bidrar til å støtte oppunder SEs usannferdige narrativ. Når diskusjonen handler om rosabloggeres uheldige påvirkning og kroppspress, er det ganske så relevant at det som ble presentert som en "korrigerende" operasjon i virkeligheten var å bytte ut en falsk rumpe med en annen som var litt mer trendy og i tillegg legge inn falske hofter. 

Jeg ser poenget ditt, men jeg mener  det hadde vært feil å fokuserer på den korrigeringen som ble gjort . Ved å vise den negative siden av det kan det forhåpentligvis  skremme noen fra å gjøre det samme. Hadde fokuset vært den "den nye rumpa"  og falske hofter er jeg redd, det var dette som ble sittende igjen oss de som blir påvirket av dette.  ( Nå har ikke jeg sett programmet. men  forstått at det er sånn det har blitt fremstilt) .  at SE  kommer "bedre ut av det "  for så være hvis dette kan bidra til at noen blir skremt fra å gjøre det samme. 

og som @Sirah skriver over  

Men man kan opplyse folk om farene ved å velge dårlige klinikker slik at ikke flere går på den samme smellen. Mulig skremme noen fra å ta operasjonen i det store og det hele. 

Vil man operere seg så gjør man det uansett, men kanskje man tenker seg om tre ganger før man bestiller tid.

Endret av Lana01
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg har vært svært kritisk til KristinG i denne tråden (dog i stort mindretall) så dette handler ikke om å ukritisk svelge alt eller å være blodfan. Jeg et på laget for de som ønsker å minske kroppspress i sosiale medier. Denne gangen frontet av KristinG på en måte som virkelig satte det på agendaen. Ringvirkningene er store, denne gangen, og mange har kommet på banen. I mitt hode helliger da målet middelet. 

 

Jeg tror egentlig at vi i bunn og grunn er enige på de fleste områder, vi snakker bare litt forbi hverandre. Noe jeg på mange måter syntes er bra, for sånne innlegg som du kommer med får meg til å måtte tenke gjennom mine egne meninger. Jeg syntes det er bra og lærerikt at (noen av oss) kan ha en debatt uten at vi hudfletter hverandre :P Jeg vet at jeg kan bli i overkant engasjert selv og det er ikke alltid jeg klarer å tenke klart før jeg trykker på send 😂 Ikke bare i denne debatten men i mange andre også. Jeg tar selvkritikk for mange innlegg jeg har skrevet hvor jeg i ettertid ser at jeg har gått for hardt ut. Men uten en god og fornuftig debatt ville jeg jo ikke hatt mulighet til å se saken fra flere sider - jeg ville bare låst meg fast i tidligere meninger. 

Jeg har mer enn en gang i denne debatten blitt beskyldt for å være hjernevasket av propagandaen og løgnene til SE og det syntes jeg at er trist. Dersom folk leser innleggene mine med åpne øyne og ikke bare det de selv vil så vil de se at jeg ikke er det. Mulig jeg er ekstremt dårlig til å formulere meg, men det tror jeg egentlig ikke at jeg er. Ofte ja, men ikke alltid. Jeg mener bare at det alltid finnes flere sider av en sak.

Jeg syntes det er flott at Kristin står i denne stormen. Det er en ekstremt viktig debatt og det er godt at noen tør å stikke nesa frem. Jeg er bare uenig i måten hun har valgt å gjøre det på. Selv om jeg er mye mer fan av meningene til Kristin enn jeg er av SE så tror jeg ikke SE er et utelukkende dårlig menneske som bør forsvinne fra jordens overflate slik som mange virker til å mene. SE bør få ros for å ha satt psykisk helse på dagsordenen på den måten hun har gjort - selv om jeg er uenig i fremgangsmåten der også og den tror jeg ikke jeg behøver å utdype nærmere 🙈 

Huff dette ble rotete, men jeg tror du skjønner hvor jeg vil. Jeg syntes det er trist at diskusjonen blir så svart/hvitt og at man er enten/eller. Det må gå ann å ha tunga rett i munnen og se at verden også består av gråsoner og fine farger 🌈 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lana01 skrev:

Jeg ser poenget ditt, men jeg mener  det hadde vært feil å fokuserer på den korrigeringen som ble gjort . Ved å vise den negative siden av det kan det forhåpentligvis  skremme noen fra å gjøre det samme. Hadde fokuset vært den "den nye rumpa"  og falske hofter er jeg redd, det var dette som ble sittende igjen oss de som blir påvirket av dette.  ( Nå har ikke jeg sett programmet. men  forstått at det er sånn det har blitt fremstilt) .  at SE  kommer "bedre ut av det "  for så være hvis dette kan bidra til at noen blir skremt fra å gjøre det samme. 

og som @Sirah skriver over  

Men man kan opplyse folk om farene ved å velge dårlige klinikker slik at ikke flere går på den samme smellen. Mulig skremme noen fra å ta operasjonen i det store og det hele. 

Vil man operere seg så gjør man det uansett, men kanskje man tenker seg om tre ganger før man bestiller tid.

Jeg ser også absolutt poenget til @Bloggleseren og på mange områder er jeg helt enig i innlegget. Jeg var ikke klar over at SE i tillegg til å bytte ut "ræva" hadde operert inn falske hofter i tillegg før jeg leste det i denne tråden. Det var heldigvis ikke dette som var fokuset i episoden.

Nei, dette burde kanskje ikke vært vist på TV. Nei SE burde ikke operert inn ny ræv og nye hofter. Nå er det nå en gang sånn at episoden HAR gått på TV og da er jeg i det minste glad for at den er vinklet slik som den er. Jeg tror og håper at noen kanskje vil kunne la seg skremme vekk fra å gjøre det samme.

Det hadde vært interessant om du faktisk hadde satt deg ned og sett episoden @Lana01 og sett om du fremdeles var enig med meg :) Det kan jo være at jeg har misforstått episoden fullstendig.

Jeg vil bare nevne en ting til angående innlegget til Bloggleseren: Jeg var ikke klar over veldig mange av de tingene blant annet du har skrevet i dette innlegget som at hun fikk fikset hoftene. Kanskje VI også faktisk skal ta ansvaret litt innover oss? Dette er ikke rettet personlig mot deg så ikke ta det ille opp. Kvinneguiden har ekstremt mange lesere og det finnes garantert flere som meg der ute som har fått veldig mange nye opplysninger fra blant annet denne tråden. Er vi ikke på mange måter med på å opprettholde kroppspresset ved å snakke så mye om den nye ræva og de nye hoftene til SE? 

Vi kan faktisk ikke hindre SE i å operere seg, MEN vi kan la være å prate om det. Om ikke jeg hadde lært i denne tråden at hun også har fikset hoftene hadde dette gått meg hus forbi. Hun har vel ikke snakket noe særlig om dette selv? Jeg gikk iallfall rett inn på siden hennes for å kikke og hadde jeg vært en ung jente med dårlig selvtillit kunne jeg nok glatt tenkt at nye hofter kanskje ikke hadde vært så dumt.

Bare en tanke.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg vil bare nevne en ting til angående innlegget til Bloggleseren: Jeg var ikke klar over veldig mange av de tingene blant annet du har skrevet i dette innlegget som at hun fikk fikset hoftene. Kanskje VI også faktisk skal ta ansvaret litt innover oss? Dette er ikke rettet personlig mot deg så ikke ta det ille opp. Kvinneguiden har ekstremt mange lesere og det finnes garantert flere som meg der ute som har fått veldig mange nye opplysninger fra blant annet denne tråden. Er vi ikke på mange måter med på å opprettholde kroppspresset ved å snakke så mye om den nye ræva og de nye hoftene til SE? 

Vi kan faktisk ikke hindre SE i å operere seg, MEN vi kan la være å prate om det. Om ikke jeg hadde lært i denne tråden at hun også har fikset hoftene hadde dette gått meg hus forbi. Hun har vel ikke snakket noe særlig om dette selv? Jeg gikk iallfall rett inn på siden hennes for å kikke og hadde jeg vært en ung jente med dårlig selvtillit kunne jeg nok glatt tenkt at nye hofter kanskje ikke hadde vært så dumt.

Bare en tanke.

 

Jeg tror at de som følger Sophie Elise på sosiale medier lett kan se at hun har gjort noe med hoftene. De vet også at hun har sagt i podcast og i intervju at hun skulle fjerne implantatene, fordi hun var lei av å ha unaturlig rumpe, og ville se mer naturlig ut. Dette blir det selvfølgelig overskrifter om i media, og SE kan nå høste ros og hyll fra alle fordi hun endelig har "blitt voksen" og innser at plastikk-kroppsdeler ikke er nødvendig for å være fin og alt det der - for så å komme hjem med nye hofter og like stor rumpe (bare finere form) og holde helt kjeft. Etter dette har hennes instagram vært stappfull av rumper og hofter og lange filmsnutter hvor hun filmer seg selv i speilet og ser nyforelsket ut. Hjelper ikke å si at operasjoner ikke gjør en lykkelig, når hun så stolt viser frem at hun er storfornøyd med nyoppusset kropp. 

For min del kan hu operere hva pokker hun vil, det er ikke det at hun opererer som er problemet - det er hvordan hun viser seg frem etterpå. Jenta er bare helt sykt kropps og utseendefiksert, og derfor blir hennes kanaler skadelige for unge jenter, operert, eller ikke operert. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg ser også absolutt poenget til @Bloggleseren og på mange områder er jeg helt enig i innlegget. Jeg var ikke klar over at SE i tillegg til å bytte ut "ræva" hadde operert inn falske hofter i tillegg før jeg leste det i denne tråden. Det var heldigvis ikke dette som var fokuset i episoden.

Nei, dette burde kanskje ikke vært vist på TV. Nei SE burde ikke operert inn ny ræv og nye hofter. Nå er det nå en gang sånn at episoden HAR gått på TV og da er jeg i det minste glad for at den er vinklet slik som den er. Jeg tror og håper at noen kanskje vil kunne la seg skremme vekk fra å gjøre det samme.

Det hadde vært interessant om du faktisk hadde satt deg ned og sett episoden @Lana01 og sett om du fremdeles var enig med meg :) Det kan jo være at jeg har misforstått episoden fullstendig.

Jeg vil bare nevne en ting til angående innlegget til Bloggleseren: Jeg var ikke klar over veldig mange av de tingene blant annet du har skrevet i dette innlegget som at hun fikk fikset hoftene. Kanskje VI også faktisk skal ta ansvaret litt innover oss? Dette er ikke rettet personlig mot deg så ikke ta det ille opp. Kvinneguiden har ekstremt mange lesere og det finnes garantert flere som meg der ute som har fått veldig mange nye opplysninger fra blant annet denne tråden. Er vi ikke på mange måter med på å opprettholde kroppspresset ved å snakke så mye om den nye ræva og de nye hoftene til SE? 

Vi kan faktisk ikke hindre SE i å operere seg, MEN vi kan la være å prate om det. Om ikke jeg hadde lært i denne tråden at hun også har fikset hoftene hadde dette gått meg hus forbi. Hun har vel ikke snakket noe særlig om dette selv? Jeg gikk iallfall rett inn på siden hennes for å kikke og hadde jeg vært en ung jente med dårlig selvtillit kunne jeg nok glatt tenkt at nye hofter kanskje ikke hadde vært så dumt.

Bare en tanke.

 

Ja kanskje jeg gjør det. kjenner jeg har blitt nysgjerrig på det, nå etter al omtalen om det. Jeg visste heller ikke at hun hadde gjort noe med hoftene , før jeg leste det her. 

Veldig bra det siste du skriver her også, noe å tenke over. For hun ser flott ut, og sikkert en drømmekropp for mange der ute, som lett lar seg påvirke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Caram skrev:

Budskapet til KG er bra, men synes Vixen var feil tid og sted å ta det opp.

Om Vixen er «det mest overflatiske eventest som finnes», så burde hun heller statuert et eksempel ved å boikotte det, ikke dolle seg opp og slenge dritt om andre i samme bransje. Blir litt som å slenge dritt til en kollega på julebordet... ikke rett tid og sted

Endret av Orly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
19 minutter siden, Lana01 skrev:

Ja kanskje jeg gjør det. kjenner jeg har blitt nysgjerrig på det, nå etter al omtalen om det. Jeg visste heller ikke at hun hadde gjort noe med hoftene , før jeg leste det her. 

Veldig bra det siste du skriver her også, noe å tenke over. For hun ser flott ut, og sikkert en drømmekropp for mange der ute, som lett lar seg påvirke. 

Ser flott ut? At man ikke skjønner at TV2 ikke trenger å vise hvor galt det kan gå, det skjønner jeg ikke. Det er jo bare å se på resultatet av alle operasjonene, det er ikke et flott resultat. Var det ikke du som mente at ikke man skulle diskutere SE i KG tråden? Eller gjelder det bare hvis man skriver negativt om henne?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, CecilieX skrev:

Nei, det tenker jeg ikke, men når man skal dele sine uenigheter bør veies opp mot hva man faktisk undergraver ved å gjøre det. For det man gjør ved å ta Kristin på «dobbeltmoral» er å undergrave henne og det gjør det lett for meningsmotstandere å avfeie henne i debatten og hva står vi igjen med da? 

Jeg synes forøvrig at supporterfrue beskriver det veldig godt i sitt innlegg.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/AdgO5E/takk-for-pekefingeren-kristin

Når man vet at en sjøl blir utsatt for graving, for å finne at man kan ta deg på med dobbeltmoral og at fokuset blir flyttet over på deg, da vegrer folk seg for å delta. Og da  gir du fritt spillerom for å fortsette med det du etter eget sigende er motstander av. 

Jeg har vært på Kvinneguiden i flere år, og lærte tidlig at er det noe motdebattanter alltid forsøker på, så er det å diskreditere deg. Det var også det som umiddelbart ble mottrekket fra de som støtter Sophie Elise. Før det var gått et halvt døgn hadde de gravd frem mikropenissaken og spotlighten ble flyttet fra Sophie Elise til Kristin. 

Som sagt, det handler om misforholdet mellom å si at man er enig, samtidig som man undergraver den som faktisk tør å fronte saken. Det henger ikke på greip. 

Takk for at du forklarer det på en så god måte 👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Ser flott ut? At man ikke skjønner at TV2 ikke trenger å vise hvor galt det kan gå, det skjønner jeg ikke. Det er jo bare å se på resultatet av alle operasjonene, det er ikke et flott resultat. Var det ikke du som mente at ikke man skulle diskutere SE i KG tråden? Eller gjelder det bare hvis man skriver negativt om henne?

Ja jeg synes hun ser bra ut, med eller uten operasjoner. Det betyr ikke at jeg synes det hun har gjort er positivt, og i alle fall ikke at det burde dokumenteres. Kommentaren om at hun ser flott ut var myntet på at folk lar seg påvirke av det- 

og hvor har jeg skrevet at man ikke kan diskutere SE? jeg skrev det er ikke så rart at KG  får mer oppmerksomhet her en SE  , da det er henne denne tråden handler om, på et spørsmål om noen som etterlyste mer fokus på SE- 

når det er sagt synes jeg de siste innleggende hører mer hjemme i tråden om SE  , en her

Endret av Lana01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2020 den 16.12, Ice_83 skrev:

Hun er jævlig slu til tider. Holde graviditeten hemmelig i sju mnd,nå huskjøpet en stund osv. Når ho gikk ut på YouTube med at de hadde bestemt seg for å ikke få barn,bare visste en at det ikke kom til å bli sånn.  Skal vi vedde på om hun er gravid igjen?Ser slik ut på bildene men hun kommer vel ikke ut med det før om en 4 mnd....*rolling eyes*

Dette er noe av det rareste jeg har lest på lenge 😂

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Metzili skrev:

Når var det podcasten om micropenis ble lagt ut? Var det en gammel episode? 

Den ble lagt ut få dager før Vixsen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
På 5.2.2020 den 18.51, AneKS skrev:

Dette er en tråd om KG ikke SE. ganske usaklig å snakke om hvem som er verst. SE har sin egen tråd😊

 

 

På 5.2.2020 den 18.37, Lana01 skrev:

Nå handler jo denne tråden  KG, og ikke  SE,.ikke så rat at hun får et oppmerksomhet her.  ellers er jeg enig om at budskapet til KG  er viktig Jeg tenker KG grep dette helt feil med tordentalen på Vixsen. Debatten på NRK dreide seg jo nesten mer om bloggkrigen dem i mellom, en selve budskapet Kristin ville frem med. Noe hun fint la opp til selv

Når det er sagt stiller jeg meg undrene til hvor viktig dette egentlig er for henne etter den   blemmen med podcasten. Hun tjener fett på dette, og unyttet nok talen på Vixsen for sin egen vinnings skyld. Smi med jernet er varmt. Synd for budskapet er veldig viktig. Synes heller ikke dette bør handle om enkelt personer som SE  men bransjen i  sin helhet. 

Til syvende og sist tror jeg KG  har tapt på dette. Først med tordentalen, og deretter podcasten  som kom frem i lyset. Troverdigheten hennes har nok fått en voldsom knekk. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

 

 

 

Det er vel grenser for hvor lenge KG kan gjøre business ut av å holde andre i øra og rakke ned på andres oppførsel. Da må man være rene mor Teresa og det er det vel ingen som er. Hun fremstår ganske hard og sjefete i tillegg, det er ikke lett å finne henne sympatisk og likandes.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Det er vel grenser for hvor lenge KG kan gjøre business ut av å holde andre i øra og rakke ned på andres oppførsel. Da må man være rene mor Teresa og det er det vel ingen som er. Hun fremstår ganske hard og sjefete i tillegg, det er ikke lett å finne henne sympatisk og likandes.  

Hun er absolutt et unik vesen i blogglandia, så jeg tror ikke hun blir arbeidsledig med det første. Jeg personlig hverken følger eller finner noe interesse i henne bortsett fra det som har med kroppspress delen å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...