Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, ABye skrev:

Litt sent ute denne gangen fordi jeg har hatt deadline på andre tegneoppdrag denne uken, men jeg er bare nødt til å kommentere dette også...

fb90.png

Spot on. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Emilie2019 skrev:

Både magen, og måten hun fremhevet den med belte på, på vixen. Klassisk gravide å ha et belte som går litt skrått oppover fra ryggen til under puppene 

Er det viktig for deg å vite om hun er gravid igjen?

Det er faktisk på mote og ha belte helt øverst på magen uten at man treng å være gravid for det.

Det er også et klassisk tegn på graviditet når mannen holder ene hånden på magen. Men dagens tid så har det ingen betydninger lengre.

Om hun er gravid igjen så har ingen betydninger for noen som helst; enn for henne, samboeren og deres lille sønn.

20200209_163411.jpg

Endret av Uglesjel
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, ABye skrev:

Litt sent ute denne gangen fordi jeg har hatt deadline på andre tegneoppdrag denne uken, men jeg er bare nødt til å kommentere dette også...

fb90.png

Jeg ELSKER den! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest Kristin Gjelsvik er litt falsk og er ute etter "likes"  er enig at det er for mye kroppspress, (likte henne før) heilt til jeg såg på debatten , der de viser ett lydklipp på podcasten hennes. Der hun rett og slett mobber en som har mikropenis. Her skal hun liksom stå opp mot kroppspress og alle skal like sin egen kropp osv, åsså legger hun ut om ett dårlig sexopplevelse offentlig. Nei der sa jeg takk for meg. Har ingenting til overs for hun etter dette. Usmakelig. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Madebyme94 skrev:

Synest Kristin Gjelsvik er litt falsk og er ute etter "likes"  er enig at det er for mye kroppspress, (likte henne før) heilt til jeg såg på debatten , der de viser ett lydklipp på podcasten hennes. Der hun rett og slett mobber en som har mikropenis. Her skal hun liksom stå opp mot kroppspress og alle skal like sin egen kropp osv, åsså legger hun ut om ett dårlig sexopplevelse offentlig. Nei der sa jeg takk for meg. Har ingenting til overs for hun etter dette. Usmakelig. 

Hørte du hva hun sa om det klippet også eller stoppet du å høre på henne? 

Hun sa jo selv, at fokuset var mer på at han var egoistisk i senga og at det var problemet med daten. Hun konkluderer det hele med at størrelsen ikke betyr noe og at alle menn skal eie penisen sin. 

Men, hun er hvert fall modig nok til å beklage når hun får kritikk på det, og hun fjernet episoden med en gang. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Birdo skrev:

Hørte du hva hun sa om det klippet også eller stoppet du å høre på henne? 

Hun sa jo selv, at fokuset var mer på at han var egoistisk i senga og at det var problemet med daten. Hun konkluderer det hele med at størrelsen ikke betyr noe og at alle menn skal eie penisen sin. 

Men, hun er hvert fall modig nok til å beklage når hun får kritikk på det, og hun fjernet episoden med en gang. 

Altså nå må du slutte å tulle. Jeg hørte godt hva hun sa, og hun prøvde å redde si eiga ræv fordi ho rett og slett hadde drete seg ut. Å sitte å si at det var det Værste hun hadde vært borti og le og baksnakke han. Null respekt fra min side. Så er ingen hensikt fra deg å prøve å fortelle meg din meining , for den drite jeg rett og slett opp i. Så enkelt er det. Ha en fin dag videre 😁

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Madebyme94 skrev:

Så er ingen hensikt fra deg å prøve å fortelle meg din meining , for den drite jeg rett og slett opp i. Så enkelt er det. Ha en fin dag videre 😁

Lige så.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Madebyme94 skrev:

Altså nå må du slutte å tulle. Jeg hørte godt hva hun sa, og hun prøvde å redde si eiga ræv fordi ho rett og slett hadde drete seg ut. Å sitte å si at det var det Værste hun hadde vært borti og le og baksnakke han. Null respekt fra min side. Så er ingen hensikt fra deg å prøve å fortelle meg din meining , for den drite jeg rett og slett opp i. Så enkelt er det. Ha en fin dag videre 😁

Jøssenavn.😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Birdo said:

Hørte du hva hun sa om det klippet også eller stoppet du å høre på henne? 

Hun sa jo selv, at fokuset var mer på at han var egoistisk i senga og at det var problemet med daten. Hun konkluderer det hele med at størrelsen ikke betyr noe og at alle menn skal eie penisen sin. 

Men, hun er hvert fall modig nok til å beklage når hun får kritikk på det, og hun fjernet episoden med en gang. 

"Og jeg bare Herregud! Hvor er penisen? Jeg bare VÆH! Hva er det som foregår her nå? Det er så krise! Det var som en bitte liten tommel. Det var HELT katastrofe!" Jada, konkluder med at størrelsen ikke spiller noe rolle etter å ha liret av seg de kommentarene på forhånd. Own your penis! (Selv om det er helt krise og katastrofe med små) er en fin oppsumering når man kanskje skjønner underveis at man har gått for langt.

Og selvsagt beklager hun seg for meningene hun hadde uka i forkant når hun har stått i en time og kritisert andre for å ikke ta ting til seg.

Enkelte er så naive 😏

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Luvinesta skrev:

"Og jeg bare Herregud! Hvor er penisen? Jeg bare VÆH! Hva er det som foregår her nå? Det er så krise! Det var som en bitte liten tommel. Det var HELT katastrofe!" Jada, konkluder med at størrelsen ikke spiller noe rolle etter å ha liret av seg de kommentarene på forhånd. Own your penis! (Selv om det er helt krise og katastrofe med små) er en fin oppsumering når man kanskje skjønner underveis at man har gått for langt.

Og selvsagt beklager hun seg for meningene hun hadde uka i forkant når hun har stått i en time og kritisert andre for å ikke ta ting til seg.

Enkelte er så naive 😏

 

Så du er tilhenger av det bibelske "den som er uten synd kan kaste den første steinen"?

 

Jeg synes IKKE det er greit å ironisere/tøyse/mobbe noens penis. Men jeg ser ikke at det gjør kritikken av SEs elleville operasjonsvirksomhet noe mindre gyldig. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Luvinesta skrev:

"Og jeg bare Herregud! Hvor er penisen? Jeg bare VÆH! Hva er det som foregår her nå? Det er så krise! Det var som en bitte liten tommel. Det var HELT katastrofe!" Jada, konkluder med at størrelsen ikke spiller noe rolle etter å ha liret av seg de kommentarene på forhånd. Own your penis! (Selv om det er helt krise og katastrofe med små) er en fin oppsumering når man kanskje skjønner underveis at man har gått for langt.

Og selvsagt beklager hun seg for meningene hun hadde uka i forkant når hun har stått i en time og kritisert andre for å ikke ta ting til seg.

Enkelte er så naive 😏

 

Pinlig og flaut. En bør holde sin sti ren før en kaster seg over andre. Men det passer nok ikke for de faste saklige og grundige brukerne her. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sandberg skrev:

Pinlig og flaut. En bør holde sin sti ren før en kaster seg over andre. Men det passer nok ikke for de faste saklige og grundige brukerne her. 

Jeg skjønner at du mener meg.  Jeg er forøvrig enig i at det ikke er greit å snakke stygt om noens penis - eller andre kroppsdeler. 

Men mener du at kritikken av SE er ugyldig fordi KG jhar snakket stygt om noens penis?

Endret av pøbelsara
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Luvinesta skrev:

"Og jeg bare Herregud! Hvor er penisen? Jeg bare VÆH! Hva er det som foregår her nå? Det er så krise! Det var som en bitte liten tommel. Det var HELT katastrofe!" Jada, konkluder med at størrelsen ikke spiller noe rolle etter å ha liret av seg de kommentarene på forhånd. Own your penis! (Selv om det er helt krise og katastrofe med små) er en fin oppsumering når man kanskje skjønner underveis at man har gått for langt.

Og selvsagt beklager hun seg for meningene hun hadde uka i forkant når hun har stått i en time og kritisert andre for å ikke ta ting til seg.

Enkelte er så naive 😏

 

Jeg har hørt den, og står for hva jeg skrev. Jeg er ikke naiv selv om jeg mener at Kristin tar til seg kritikk på en ordentlig måte og retter opp i det. Alle kan drite seg ut.

Hadde hun sendt moren sin for å snakke for henne derimot..😏

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Madebyme94 skrev:

Synest Kristin Gjelsvik er litt falsk og er ute etter "likes"  er enig at det er for mye kroppspress, (likte henne før) heilt til jeg såg på debatten , der de viser ett lydklipp på podcasten hennes. Der hun rett og slett mobber en som har mikropenis. Her skal hun liksom stå opp mot kroppspress og alle skal like sin egen kropp osv, åsså legger hun ut om ett dårlig sexopplevelse offentlig. Nei der sa jeg takk for meg. Har ingenting til overs for hun etter dette. Usmakelig. 

Hun er absolutt ikke falsk. Det er bare teit og tragisk av Nrk at dem klipper dette klippet om mikropenis om til å høres verre ut enn det egentlig var.  Hun angrer jo og har beklaget seg og tar fullstendig selvkritikk.  Veldig spesielt av deg at du slutter å like en person etter bare en debatt på Nrk ..  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen hørt den siste podcasten?? Noen skrev på Jodel at Belinda og Kristin snakket om at lange kjønnslepper er normalt men at man bør si i fra til eventuel partner!!?! Sa de virkelig dette? Om dette er sant, hva i alle dager er det som feiler dem?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
5 timer siden, Luvinesta skrev:

"Og jeg bare Herregud! Hvor er penisen? Jeg bare VÆH! Hva er det som foregår her nå? Det er så krise! Det var som en bitte liten tommel. Det var HELT katastrofe!" Jada, konkluder med at størrelsen ikke spiller noe rolle etter å ha liret av seg de kommentarene på forhånd. Own your penis! (Selv om det er helt krise og katastrofe med små) er en fin oppsumering når man kanskje skjønner underveis at man har gått for langt.

Og selvsagt beklager hun seg for meningene hun hadde uka i forkant når hun har stått i en time og kritisert andre for å ikke ta ting til seg.

Enkelte er så naive 😏

 

Hun legger seg ihvertfall  ikke i fosterstilling og gråter for å så kalle kritikken for hat og mobbing, mens det blir kringkastet på alle hennes sosiale medier. Også vips en uke etterpå er det i gang  med det samme våset, og slik går nå dagan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, solietta skrev:

Hun er absolutt ikke falsk. Det er bare teit og tragisk av Nrk at dem klipper dette klippet om mikropenis om til å høres verre ut enn det egentlig var.  Hun angrer jo og har beklaget seg og tar fullstendig selvkritikk.  Veldig spesielt av deg at du slutter å like en person etter bare en debatt på Nrk ..  

Naiv naiv naiv naiv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...