Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, Marioposa said:

Hvor gammel var hun? Trodde det ikke var 6-7 år siden? 

Her er et innlegg fra den første rumpeoperasjonen. Februar 2016. Altså 21 år.

https://sophieelise.blogg.no/1456580175_dag_1__istanbul.html

Irriterende nok skrev hun DETTE innlegget to dager senere. Altså mens hun fortsatt var i Tyrkia:

https://sophieelise.blogg.no/1456761341_du_som_leser_har_makt.html

Et par sitater:

Quote

 

"Jeg vet ikke om de sterke smertestillende, min egen dårlige dømmekraft eller det faktum at jeg var 18 år som gjorde at jeg valgte å åpne meg. Var det oppmerksomhet? Ja. Men jeg skulle ønske jeg kunne tatt alt tilbake.

Jeg er for ærlighet. Men det er en ting å være ærlig, noe annet er å bruke plastisk kirurgi som en måte å få oppmerksomhet. Jeg gjorde det for min egen del, ja. Men jeg kunne ha holdt kjeft. Jeg kunne ha svart i en kort setning om noen spurte, ikke dedikere det til en haug av lesere. Det er tanker man burde ta med en psykolog, ikke en fanskare av jenter som er lett påvirkelige. Mener jeg. Men det er tre år siden nå, og som 18 år gammel var jeg ikke moden nok til å hverken fikse på utseendet mitt (ser jeg i ettertid) eller til å kunne ta avgjørelser om hva som burde være på nett og ikke. 

Det eneste jeg kan si er, at selv om mange i bloggnorge legger seg under kniven, så er det ikke normalt. Jeg kan forstå at man gjør det, men jeg kan ikke forstå at jenter på min egen alder og oppover bruker dette for å få oppmerksomhet. Da er du i mitt hode et ganske grunt menneske. Da er du i mitt hode ikke en person jeg har mye til felles med, for du er 20 + og klarer ikke skape overskrifter over noe annet enn ditt eget utseende." ...

"Og hør på meg igjen – jeg har aldri slitt så mye med min egen selvtilitt som fra da jeg var 18-20 år gammel. Selv med store pupper og en litt mindre nese. ALDRI. Det fikset ikke på en dritt. Ikke et sekund ble det bedre for meg. Det var en forferdelig psykisk smell, og jeg måtte jobbe med meg selv fra innsiden. Det er ingen rask løsning på det, men du trenger rett mennesker rundt deg, gode hobbyer, en lidenskap og kjærlighet. Så funker det.

Og dere skal vite at jeg har en ENORM respekt for dere lesere."

 

Det er ikke så mye det at det er halvsannheter og unnvikelser, som at det er ren og skjær LØGN på et så sjokkerende nivå at det nesten virker patologisk. Og så avslutter hun med at hun har respekt for leserne?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, DianaV skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/11186976/

HERREGUD. Hvorfor i helvete publiserer tv2 dette! Den danske influenceren som loddet ut plastiske operasjoner Burda da VIRKELIG ikke få sin mening om dette plasteret opp i norske aviser! Blir gal av Tv 2 om dagen! 

Enig.  Men kunne vært interessant å sett på en debatt mellom kristin og Fie.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
38 minutter siden, Sirah skrev:

Da tolker vi det på to forskjellige måter noe som i og for seg egentlig er ganske interessant :)

Hva hun har valgt å gjøre i ettertid skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke ønsker å gi henne klikk ved å følge henne. Mitt innlegg handler KUNN om akkurat denne episoden og min tolkning av den. ikke hva hun har valgt å gjøre i etterkant.

 

Så når hovedpersonen konkluderer i episoden med at dette vil hun gjøre 100 ganger til, så er det også avskrekkende? 

Jeg skjønner at du kommenterer enkeltepisoden, men dette er snakk om en påvirkning hun har bedrevet i mange år. Operasjon på operasjon. 

Ellers datt haka mi ned på knærne av @Bloggleseren sine sitater. Er det mulig å være så løgnaktig. SE taler virkelig med to tunger, og jeg skjønner godt at sikringen røyk for KristinG. SE sier det hun tror vil fremstå best i enhver anledning uten at det ligger et gram av dybde eller sannhet i det. Sier en ting når hun får kritikk og gjør noe annet. Og de som følger henne sluker det rått. Eller gjorde; kommentarfeltet hennes flommet på slutten over av skuffede lesere som påpekte dobbeltmoral og manglende etterlevelse av eget budskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, DianaV skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/11186976/

HERREGUD. Hvorfor i helvete publiserer tv2 dette! Den danske influenceren som loddet ut plastiske operasjoner Burda da VIRKELIG ikke få sin mening om dette plasteret opp i norske aviser! Blir gal av Tv 2 om dagen! 

Nei Fie Laursen burde ikke fått norsk spalteplass. Helt enig med Kristin i det hun sier i videoen. 

Problemet med denne delen av diskusjonen er at Fie er en dansk influenser som er underlagt danske regler. I Danmark er ikke markedsføringslovene like de vi har i Norge og der er det fult lovlig å reklamere for plastiske operasjoner og det er en helt annen kultur for det der. Om man følger litt danske influensene så vil man se dette. 

Det betyr IKKE at det er greit, men Fie gjør faktisk ikke noe "ulovlig". Vi kan mene at det er så etisk forkastelig vi bare vil, men så lenge hun bor i Danmark er det beste vi kan gjøre bare å ikke gi ho klikk. Ved at Kristin har gått så hardt ut mot Fie som hun har gjort har bare ført til at mange flere nordmenn har fått opp øynene for hvem Fie er og hun har fått et enda større norsk publikum. 

Fie er også åpen om å være psykisk syk og hun er åpen om at hun kun opererer for å dekke over et ødelagt selvbilde. Hun publiserte jo blant annet et selvmordsbrev på Instagram i sommer (var det vel?) og de fikk reddet henne på sykehuset i siste liten. Man kan se veldig tydelig på Fie sine videoer at hun er syk og "manisk" på flere av dem. 

Selv om jeg personlig syntes at det Fie gjør er fullstendig forkastelig så bør hun få cred for å være så åpen om psykiske lidelser og hvor mye dritt det følger med dem. Hun sier selv at alle hennes operasjoner er et resultat av mobbing i ungdomsårene og en voldelig eks. Operasjonene er hennes måte å få det bedre med seg selv på. Og ja, dette er så klart helt hull i hue - ikke misforstå meg. Det er ingen unnskyldning, men det er en forklaring. 

I tillegg er vel klinikken Fie promoterer den samme som "ødela" rompa og nesa til SE om ikke jeg har forstått det helt feil - noe som også gjør at jeg faktisk mener at TV2 gjorde rett i å vise denne episoden! Det at klinikken velger å bruke en frontfigur som Fie som er så åpen om at hun er psykisk syk burde også få det til å ringe i ALLE varsellamper ang seriøsiteten til klinikken! Om noen av dem som følger Fie og tenker at det er en super ide å bruke en av hennes rabattkoder for å fikse ræva ser episoden til SE ang rompeoperasjonen så kanskje de tar til vettet og skifter mening..... Det er iallfall lov å håpe!

Jeg skulle forferdelig gjerne sett en debatt mellom Kristin og Fie jeg også. Den tror jeg kunne blitt veldig interessant. Håper Kristin "manner seg opp" til å stille!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde gladelig sett en debatt mellom disse to jeg også, men syns det signalet tv2 sender ut med å ha det som hovedoppslag med den tittelen er ganske så unødvendig. Men de har åpenbart  bestemt seg for at Kristin er den store stygge ulven nå etter de fikk berettiget kritikk og de må jo passe på den stakkarslige melkekua si. Utrolig dårlig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg laglig til for hogg:

Jeg skjønner ingenting (men jeg er ingen sinnabloggleser, og har aldri vært opptatt av den verdenen, så det er kanskje derfor).

Hvordan kan man mene at Sophie Elise fronter usunne skjønnhetsidealer? Jeg ser på henne som et utmerket skrekkeksempel som vil bidra til at ungdom, i en tid påvirket av Kardashians, lar være å operere seg. Det hun holder på med er verken fint eller glamorøst. Hun oser usikkerhet. Fremfor alt synes jeg det ser ut som at hun trenger hjelp, og all denne negative oppmerksomheten rundt hennes person og utseende (jada, jeg leser at dere skriver BEDRIFT, men man kommer ikke unna at det er personen som er den usikre som har tatt disse operasjonene og vist sitt ytre i bedriften) hjelper nok overhodet ikke. Hun har sluttet å blogge. Hun har skrevet at hun har det jævlig. Kanskje hun bør få være i fred?

Jeg er selv fan av det naturlige, alltid, men jeg ser at det av en eller annen grunn alltid er greit å "ta" dem som tar kosmetiske operasjoner, og det synes jeg er ganske slemt når de åpenbart er blant de mest usikre (og ja, sårbare) blant oss. Det må være deilig og befriende å være så selvsikker og fortrolig med egen person som denne Kristin Gjelsvik er, og når man er så heldig, bør man holde seg for god til å tråkke på dem som ikke er det. Jeg leser at dere skriver at det ikke er mobbing, men kritikk av en millionbedrift, men til det vil jeg bare si: i hvilke andre situasjoner er det greit å si til en som føler seg mobbet at vedkommende ikke har rett til å føle det slik? Ingen. Mennesker eier følelsene sine, også mennesker som tjener penger på et AS.

Rabattkoder og slikt for kosmetisk kirurgi bør ikke være lov, og alle som deler ut slike bør rapporteres til en passende myndighet. Men hva man ellers velger å gjøre for å ødelegge kroppen sin på grunn av sin massive usikkerhet, bør tas opp med psykolog og eventuelt psykiater, og alle andre bør revurdere å være moralske voktere her. Hun har det ikke bra. Vær forsiktige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå må Kristin snart se hva hun gjør. Hvorfor nevner hun en blogger om gangen, drar dem opp flere ganger! Da blir det denne hakkinga frem og tilbake! Snakk om generelt press, skal du ha eksempler, kom med flere og litt mindre krass! 
Sier ikke Fie ikke fortjener det, men dette blir resultatet. En BLOGGKRANGEL

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CecilieX skrev:

Så når hovedpersonen konkluderer i episoden med at dette vil hun gjøre 100 ganger til, så er det også avskrekkende? 

Jeg skjønner at du kommenterer enkeltepisoden, men dette er snakk om en påvirkning hun har bedrevet i mange år. Operasjon på operasjon. 

Ellers datt haka mi ned på knærne av @Bloggleseren sine sitater. Er det mulig å være så løgnaktig. SE taler virkelig med to tunger, og jeg skjønner godt at sikringen røyk for KristinG. SE sier det hun tror vil fremstå best i enhver anledning uten at det ligger et gram av dybde eller sannhet i det. Sier en ting når hun får kritikk og gjør noe annet. Og de som følger henne sluker det rått. Eller gjorde; kommentarfeltet hennes flommet på slutten over av skuffede lesere som påpekte dobbeltmoral og manglende etterlevelse av eget budskap. 

Som jeg skrev: Hun kom med noen sleivete kommentarer hun godt kunne spart seg for - dette var et av dem jeg siktet til.

Angående resten av diskusjonen rundt operasjonene så er jeg 100% enig. Jeg mener bare at akkurat denne episoden faktisk fikk frem bakdelene ved plastisk kirurgi og ikke bare malte et bilde av at det var en walk in the park og løsningen på alle problemer. 

JEG var faktisk ikke klar over at det var SÅ smertefult og omstendelig og jeg er sikkert ikke alene om det. Det inntrykket jeg tidligere har fått via sosiale medier er et helt annet. Altså, misforstå meg riktig, men jeg ble faktisk skremt. Nå sto nok ikke jeg i "risikogruppen" for å ta meg en uke i Tyrkia uansett, men nå vet jeg i det minste med sikkerhet at dersom jeg noensinne skulle få lyst til å fikse på noe så blir det hos en flink kirurg og ikke på en "populær klinikk" som deler ut rabattkoder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at hun "lå utslått og griseruset" er fordi man ikke kan sitte på en nyoperert ræv.

Akkurat samme prinsipp som støttebh etter en boobjob..

Å smertene er jo direkte selvforskyldt,etter å ha tuklet på en helt frisk normal kropp i første omgang..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Her er et innlegg fra den første rumpeoperasjonen. Februar 2016. Altså 21 år.

https://sophieelise.blogg.no/1456580175_dag_1__istanbul.html

Irriterende nok skrev hun DETTE innlegget to dager senere. Altså mens hun fortsatt var i Tyrkia:

https://sophieelise.blogg.no/1456761341_du_som_leser_har_makt.html

Et par sitater:

Det er ikke så mye det at det er halvsannheter og unnvikelser, som at det er ren og skjær LØGN på et så sjokkerende nivå at det nesten virker patologisk. Og så avslutter hun med at hun har respekt for leserne?

Patologisk er nok et nøkkelord. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, J.. skrev:

Grunnen til at hun "lå utslått og griseruset" er fordi man ikke kan sitte på en nyoperert ræv.

Akkurat samme prinsipp som støttebh etter en boobjob..

Å smertene er jo direkte selvforskyldt,etter å ha tuklet på en helt frisk normal kropp i første omgang..

Nemlig. Ingen er uenig i det du skriver der.

Men disse tingene kommer ikke frem i de "vanlige innleggene". De får slike operasjoner til å fremstå som en omtrent dagligdags hendelse. Litt som en tur til frisøren. Dette viser hvor vondt og jævli det faktisk er. 

At de er selvforskyldte sier jo seg seg selv, men smertene er fremdeles reelle. Om dette kan få noen få usikre mennesker til å revurdere å operere fordi at det viser hvor lite glam det faktisk er så er det en god ting. Det er ikke så enkelt som at du tusler inn på klinikken en onsdag morgen og poster bilder av deg selv smilende ved bassenget onsdag kveld. Det viser blod, gørr og mye smerte. 

Om vi skal ha en reel endring så er det viktig at de negative sidene også kommer frem. De "positive" ligger allerede på nettet til evig tid. Ellers får det positive stå til fremtidig googling av unge og usikre mennesker, mens de negative blir tiet ihel "fordi vi ikke skal snakke om plastiske operasjoner".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
12 minutter siden, janeikanskje skrev:

Stiller meg laglig til for hogg:

Jeg skjønner ingenting (men jeg er ingen sinnabloggleser, og har aldri vært opptatt av den verdenen, så det er kanskje derfor).

Hvordan kan man mene at Sophie Elise fronter usunne skjønnhetsidealer? Jeg ser på henne som et utmerket skrekkeksempel som vil bidra til at ungdom, i en tid påvirket av Kardashians, lar være å operere seg. Det hun holder på med er verken fint eller glamorøst. Hun oser usikkerhet. Fremfor alt synes jeg det ser ut som at hun trenger hjelp, og all denne negative oppmerksomheten rundt hennes person og utseende (jada, jeg leser at dere skriver BEDRIFT, men man kommer ikke unna at det er personen som er den usikre som har tatt disse operasjonene og vist sitt ytre i bedriften) hjelper nok overhodet ikke. Hun har sluttet å blogge. Hun har skrevet at hun har det jævlig. Kanskje hun bør få være i fred?

Jeg er selv fan av det naturlige, alltid, men jeg ser at det av en eller annen grunn alltid er greit å "ta" dem som tar kosmetiske operasjoner, og det synes jeg er ganske slemt når de åpenbart er blant de mest usikre (og ja, sårbare) blant oss. Det må være deilig og befriende å være så selvsikker og fortrolig med egen person som denne Kristin Gjelsvik er, og når man er så heldig, bør man holde seg for god til å tråkke på dem som ikke er det. Jeg leser at dere skriver at det ikke er mobbing, men kritikk av en millionbedrift, men til det vil jeg bare si: i hvilke andre situasjoner er det greit å si til en som føler seg mobbet at vedkommende ikke har rett til å føle det slik? Ingen. Mennesker eier følelsene sine, også mennesker som tjener penger på et AS.

Rabattkoder og slikt for kosmetisk kirurgi bør ikke være lov, og alle som deler ut slike bør rapporteres til en passende myndighet. Men hva man ellers velger å gjøre for å ødelegge kroppen sin på grunn av sin massive usikkerhet, bør tas opp med psykolog og eventuelt psykiater, og alle andre bør revurdere å være moralske voktere her. Hun har det ikke bra. Vær forsiktige.

Den vurderingen må alle gjøre, og når man likevel velger å kritisere så handler det om at SE ikke lever i et vakum. Hun påvirker et stort antall sårbare mennesker negativt. Hvor er din omsorg for dem? I hennes kjølvann ligger det hundrevis av unge følgere som får dårlig selvbilde, som blir fortalt igjen og igjen at de bør føle seg like dårlige som forbildet sitt. Hun lanserer komplekser over en lav sko. Hun ser seg i speilet og påpeker feil og mangler ved alt. Og løsningen hun pusher på folk er enten å kjøpe produkter som skal avhjelpe problemet eller å operere. 

Og når kritikken rammer, roper hun på sympati, fordi det er synd på henne. 

Det kan synes som du har kjøpt narrativet med hud og hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, CecilieX said:

Så når hovedpersonen konkluderer i episoden med at dette vil hun gjøre 100 ganger til, så er det også avskrekkende? 

Jeg skjønner at du kommenterer enkeltepisoden, men dette er snakk om en påvirkning hun har bedrevet i mange år. Operasjon på operasjon. 

Ellers datt haka mi ned på knærne av @Bloggleseren sine sitater. Er det mulig å være så løgnaktig. SE taler virkelig med to tunger, og jeg skjønner godt at sikringen røyk for KristinG. SE sier det hun tror vil fremstå best i enhver anledning uten at det ligger et gram av dybde eller sannhet i det. Sier en ting når hun får kritikk og gjør noe annet. Og de som følger henne sluker det rått. Eller gjorde; kommentarfeltet hennes flommet på slutten over av skuffede lesere som påpekte dobbeltmoral og manglende etterlevelse av eget budskap. 

Dobbeltkommunikasjonen til SE er ganske ille, ja. Hun fikk veldig mye kred i media i 2016 for det siste innlegget jeg lenket til. Kommentatorer syntes det var flott at hun nå hadde blitt voksen og ta avstand fra plastisk kirurgi.

På samme tid fikk Isabel Raad mye negativ oppmerksomhet fordi hun var åpen om sin plastiske kirurgi; blant annet gikk Kristin Gjelsvik hardt ut mot henne for det.

Da SE publiserte dette innlegget rett etter at Kristin hadde kritisert Isabel Raad, ble SE på en måte en del av den politisk korrekte kritikken av Raad, som det florerte av på den tiden. Hele innlegget til SE kan leses som spark til Raad; det er hun som er "et grunt menneske", som SE ikke har mye til felles med. 

Kristin og SE var venner på denne tiden, og Kristin holdt derfor tett om at SE skrev dette fra rumpeklinikken i Tyrkia. Kristin har senere fortalt hvor ukomfortabel hun var over å være med å på å skjule dette, og jeg har lurt på om dette er noe av grunnen til at det virker som om Kristin tar dette med SE så personlig. Det at man blir "tvunget" til å gå på akkord med seg selv, kan gi seg sånne utslag.

SE visste selvsagt akkurat hva hun gjorde, og det mest frustrerende er det at hun aldri blir konfrontert med løgnene og dobbeltkommunikasjonen. Hun er jo et mediegeni, og det er mye ved henne jeg beundrer, men særlig etisk eller sympatisk er hun ikke, og som forbilde er hun farlig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må si noe.

Personlig har jeg ikke noe i mot menn med liten penis eller mikropenis. Samleie er ikke så viktig for meg. Uansett er det ikke en dealbreaker for meg. Jeg liker forskjellige menn.

Likevel forstår jeg ikke hvorfor er det verre når Kristin avviser en mann pga liten eller mikropenis enn når menn har avvist meg for ikke-medisinske eller ikke patologiske grunner. Som for eksempel at jeg er naturlig blond, brune øyne, ikke lav nok, ikke høy nok, ikke muskuløs nok, ikke operert osv. Stygge nesen min, hårtapet mitt og tennene mine. De to siste muligens patologisk.

Hun sa jo ikke noe mobbene. Bare forklarte situasjonen og forventningene. Gjorde hun ikke?

Hvor mange ganger ganger gjør ikke menn og kvinner dette med hverandre?

Han er ikke høy nok.

Hun er ikke lav nok.

Har dere hørt Howard Stern Show fra nittitallet tidlig 2000-tallet? 

Der ble kvinner dømt for den minste skavank. 

Butter Face Contest Las Vegas 2003.

Folk som sier hun mobber ham som ikke vil være med en sånn mann. 

Hva med menn som ikke vil være ned meg fordi jeg mest sannsynlig har vaginisme og eller skjedekrampe? 

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, J.. skrev:

Han har driti seg ut ca hver gang han har gått henne i forsvar offentlig,forventer det samme ikveld.

Ja var ikke akkurat imponert over innsatsen hans.

Han har ikke evnen til å skille mellom sin datter SE og bedriften SE AS.

Skjønner at det kan være vanskelig til tider men kanskje hun burde ansatt en pr rådgiver, som hun ikke er i ætt med, som kunne stilt opp på slike saker for henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Den vurderingen må alle gjøre, og når man likevel velger å kritisere så handler det om at SE ikke lever i et vakum. Hun påvirker et stort antall sårbare mennesker negativt. Hvor er din omsorg for dem? I hennes kjølvann ligger det hundrevis av unge følgere som får dårlig selvbilde, som blir fortalt igjen og igjen at de bør føle seg like dårlige som forbildet sitt. Hun lanserer komplekser over en lav sko. Hun ser seg i speilet og påpeker feil og mangler ved alt. Og løsningen hun pusher på folk er enten å kjøpe produkter som skal avhjelpe problemet eller å operere. 

Og når kritikken rammer, roper hun på sympati, fordi det er synd på henne. 

Det kan synes som du har kjøpt narrativet med hud og hår. 

Jeg har aldri vært en som følger Sophie Elise (eller andre påvirkere, for den saks skyld), så jeg har ikke fått med meg hennes narrativ og således heller ikke kjøpt dette (nice try though), men det hender jeg kommer med den bekymrede mammatonen når det ser ut til at folk glemmer at det er mennesker de snakker om. Man trenger ikke lese mye i media eller i debattene her på Kvinneguiden før man kjenner igjen en svært usikker person i Sophie Elise (som motstanderne nekter å kalle for noe annet enn en bedrift), og før man kjenner igjen vaskeekte overmoral hos enkelte andre.

Du sier at hun påvirker sårbare mennesker negativt, og jeg skrev at jeg ikke tror hun gjør det, da det vel er åpenbart for de fleste at det hun driver med ikke er noe å trakte etter. Men om følgerne hennes så blir negativt påvirket av operasjonene hun allerede har tatt (som i så fall er veldig leit  jeg evner å ha omsorg for begge sider av saken), hva er det egentlig man ønsker at Sophie Elise skal gjøre med det?

Hun har sluttet å blogge. Hva mer? Skal hun oppløse AS-et? Forsvinne fra samtlige sosiale medier? Få bot? Komme i fengsel? Si meg gjerne hva som vil tilfredsstille de sultne ulver der ute.

(Jeg skrev ikke det forrige innlegget for å omvende noen. Det ble et litt langt innlegg som i bunn og grunn handlet om de to siste ordene; "Vær forsiktige", og det står jeg for.)

Endret av janeikanskje
leif
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Jeg må si noe.

Personlig har jeg ikke noe i mot menn med liten penis eller mikropenis. Samleie er ikke så viktig for meg. Uansett er det ikke en dealbreaker for meg. Jeg liker forskjellige menn.

Likevel forstår jeg ikke hvorfor er det verre når Kristin avviser en mann pga liten eller mikropenis enn når menn har avvist meg for ikke-medisinske eller ikke patologiske grunner. Som for eksempel at jeg er naturlig blond, brune øyne, ikke lav nok, ikke høy nok, ikke muskuløs nok, ikke operert osv. Stygge nesen min, hårtapet mitt og tennene mine. De to siste muligens patologisk.

Hun sa jo ikke noe mobbene. Bare forklarte situasjonen og forventningene. Gjorde hun ikke?

Hvor mange ganger ganger gjør ikke menn og kvinner dette med hverandre?

Han er ikke høy nok.

Hun er ikke lav nok.

Har dere hørt Howard Stern Show fra nittitallet tidlig 2000-tallet? 

Der ble kvinner dømt for den minste skavank. 

Butter Face Contest Las Vegas 2003.

Folk som sier hun mobber ham som ikke vil være med en sånn mann. 

Hva med menn som ikke vil være ned meg fordi jeg mest sannsynlig har vaginisme og eller skjedekrampe? 

Ingenting galt med preferanser. Man kan selvsagt avvise en person for hva det nå enn måtte være. Helt opp til deg selv. Det handler selvsagt om måten det blir gjort på. Det å kjøre en podcast der man fullstendig latterliggjør en person med noe som ligger utenfor ens egne preferanser bør man holde seg for god til. Uansett. Spesielt når man fungerer som en «påvirker». Som i tillegg sitter på sin høye hest og belærer andre «påvirkere». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...