Lunabelle Skrevet 18. mars 2024 #6721 Del Skrevet 18. mars 2024 Heartgirl skrev (8 timer siden): ... De er influencere de også men står alene uten en bedrift bak dem. Men da er de vel, i følge deg i tråden om Insta-Heidi, ikke influensere... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 19. mars 2024 #6722 Del Skrevet 19. mars 2024 Wald86 skrev (På 18.3.2024 den 9.02): Gjelsvik og hennes kollegaer er bare små brikker i en stor og kynisk industri. De må utlevere sitt "liv" nærmest døgnet rundt, i retningen sponsorer og management krever, og det er mentalt svært belastende. De driver rovdrift på seg selv mener jeg. Og vi vil se mange bukke under for problematikken dette skaper psykisk. Top reasons for creator burnout include: 72 percent cited constant platform changes; 64 percent said it was due to a lack of quality and creativity; 58 percent of respondents felt burnout due to always being on social media; 47 percent noted it was the pressure of losing followers; and 44 percent said it was the pressure of making money on the platforms. https://www.agilitypr.com/pr-news/public-relations/influencer-inhibitors-4-out-of-5-of-content-creators-are-burnt-out-struggle-with-mental-health/ Mulig at jeg misforstår innleggene dine litt, men for min blir det det litt vel enkelt å nærmest fremstille profesjonelle influencere som «offer» for industrien de er en del av. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 19. mars 2024 #6723 Del Skrevet 19. mars 2024 (endret) . Endret 24. mars 2024 av Wald86 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 19. mars 2024 #6724 Del Skrevet 19. mars 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymis1236 Skrevet 21. mars 2024 #6725 Del Skrevet 21. mars 2024 I dag hadde Kristin Gjelsvik en LANG rant om Nav. Nav sine sider er faktisk veldig bra. Det tok meg to sekunder å finne ut at man kan anke på vedtak/avslag om barnetrygd digitalt: «Hvis du logger deg inn kan du sende inn anken og vedlegg digitalt her. Du kan fortsette uten å logge deg inn, men husk at du da må skrive ut anken, signere den og sende den i posten.» Det står også godt forklart hvilken dokumentasjon som skal vedlegges ved søknad om utvidet barnetrygd: Dette må du dokumentere https://www.nav.no/utvidet-barnetrygd#soknad Hvis dere er skilt eller separert, må dere legge ved skilsmisse- eller separasjonsbevilling. Er du gift, men dere har bodd fra hverandre i minst seks måneder, må du dokumentere ved erklæring om samlivsbrudd. Er du gjenlevende ektefelle, samboer eller partner, må du dokumentere det. Har du avsluttet et samboerforhold med felles barn under 16 år, må du dokumentere ved meklingsattest. Har du avsluttet et samboerforhold med felles barn over 16, må du dokumentere ved erklæring om samlivsbrudd. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 21. mars 2024 #6726 Del Skrevet 21. mars 2024 Har hun blitt NAV ekspert nå? Eller er «navere» den nye målgruppa? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 21. mars 2024 #6727 Del Skrevet 21. mars 2024 Xmasclovn skrev (17 minutter siden): Har hun blitt NAV ekspert nå? Eller er «navere» den nye målgruppa? Hun har ikke sagt det heller. Å fortelle sin sak åpen er ikke å virke som ekspert på feltet. Å beskrive at dem som svare og deler sine historier tilbake som navere er slemt å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 21. mars 2024 #6728 Del Skrevet 21. mars 2024 Anonymis1236 skrev (18 minutter siden): I dag hadde Kristin Gjelsvik en LANG rant om Nav. Nav sine sider er faktisk veldig bra. Det tok meg to sekunder å finne ut at man kan anke på vedtak/avslag om barnetrygd digitalt: «Hvis du logger deg inn kan du sende inn anken og vedlegg digitalt her. Du kan fortsette uten å logge deg inn, men husk at du da må skrive ut anken, signere den og sende den i posten.» Det står også godt forklart hvilken dokumentasjon som skal vedlegges ved søknad om utvidet barnetrygd: Dette må du dokumentere https://www.nav.no/utvidet-barnetrygd#soknad Hvis dere er skilt eller separert, må dere legge ved skilsmisse- eller separasjonsbevilling. Er du gift, men dere har bodd fra hverandre i minst seks måneder, må du dokumentere ved erklæring om samlivsbrudd. Er du gjenlevende ektefelle, samboer eller partner, må du dokumentere det. Har du avsluttet et samboerforhold med felles barn under 16 år, må du dokumentere ved meklingsattest. Har du avsluttet et samboerforhold med felles barn over 16, må du dokumentere ved erklæring om samlivsbrudd. Kjekt og vite for det er jammen ikke lett og finne fram på NAV sin side. De gangene jeg har hatt tjenester fra NAV har jeg nærmest fått grått hår. Når man først finner frem på hjemmesiden til NAV så er det lett. Forstår frustrasjonen hennes godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 21. mars 2024 #6729 Del Skrevet 21. mars 2024 Xmasclovn skrev (23 minutter siden): Har hun blitt NAV ekspert nå? Eller er «navere» den nye målgruppa? Det har hun aldri sagt. Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 21. mars 2024 #6730 Del Skrevet 21. mars 2024 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Kjekt og vite for det er jammen ikke lett og finne fram på NAV sin side. De gangene jeg har hatt tjenester fra NAV har jeg nærmest fått grått hår. Når man først finner frem på hjemmesiden til NAV så er det lett. Forstår frustrasjonen hennes godt. Helt enige, ikke så lettvint å lete seg frem for alle . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 21. mars 2024 #6731 Del Skrevet 21. mars 2024 (endret) Sansa20 skrev (10 minutter siden): Hun har ikke sagt det heller. Å fortelle sin sak åpen er ikke å virke som ekspert på feltet. Å beskrive at dem som svare og deler sine historier tilbake som navere er slemt å si. Det stemmer. Hun har aldri sagt det. Hun fortalte sin side av saken. NAV sine hjemmesider er vanskelig og orientere seg på og man må virkelig vite hva man skal lete etter. Jeg hjelper mine brukere daglig ved og orientere seg på NAV sine sider. Endret 21. mars 2024 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. mars 2024 #6732 Del Skrevet 21. mars 2024 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Det har hun aldri sagt. Aldri. Derav spørsmålstegnet i Xmasclovns innlegg.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 21. mars 2024 #6733 Del Skrevet 21. mars 2024 Fjugur skrev (1 minutt siden): Derav spørsmålstegnet i Xmasclovns innlegg.. Xmasclovn stempler de som er brukere av NAV i et dårlig lys og kalle dem for NAV ere. Smålig og stygt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. mars 2024 #6734 Del Skrevet 21. mars 2024 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Xmasclovn stempler de som er brukere av NAV i et dårlig lys og kalle dem for NAV ere. Smålig og stygt gjort. Hvor leser du det? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 21. mars 2024 #6735 Del Skrevet 21. mars 2024 Heartgirl skrev (15 minutter siden): Xmasclovn stempler de som er brukere av NAV i et dårlig lys og kalle dem for NAV ere. Smålig og stygt gjort. Det har hen aldri sagt! Aldri! 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 21. mars 2024 #6736 Del Skrevet 21. mars 2024 Sansa20 skrev (35 minutter siden): Hun har ikke sagt det heller. Å fortelle sin sak åpen er ikke å virke som ekspert på feltet. Å beskrive at dem som svare og deler sine historier tilbake som navere er slemt å si. Derav spørsmålet. Hva gjelder bruk av ordet «naver» gikk du åpenbart glipp av anførselstegna. Og hvorfor er det slemt? Det at du opplever ordet «naver» som negativt ladet og som et stempel får stå på din regning. Heartgirl skrev (33 minutter siden): Det har hun aldri sagt. Aldri. Svært overraskende hvem siteringen kom fra gitt. Altså jeg kom ikke med en påstand, men et spørsmål. Gikk deg det hus forbi? 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 21. mars 2024 #6737 Del Skrevet 21. mars 2024 Fjugur skrev (29 minutter siden): Hvor leser du det? Lurer jeg også på! Vintermåne skrev (14 minutter siden): Det har hen aldri sagt! Aldri! Snakk om å drite seg ut. Kanskje en ide å lese før man hakker på tastaturet. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 21. mars 2024 #6738 Del Skrevet 21. mars 2024 Heartgirl skrev (31 minutter siden): Xmasclovn stempler de som er brukere av NAV i et dårlig lys og kalle dem for NAV ere. Smålig og stygt gjort. På hvilken måte? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 21. mars 2024 #6739 Del Skrevet 21. mars 2024 Xmasclovn skrev (1 time siden): Har hun blitt NAV ekspert nå? Eller er «navere» den nye målgruppa? Noe må det snappes 150 snapper om daglig.. 💰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 21. mars 2024 #6740 Del Skrevet 21. mars 2024 Xmasclovn skrev (1 time siden): Har hun blitt NAV ekspert nå? Eller er «navere» den nye målgruppa? Bygge relasjon, bygge relasjon. Denne åpenhjertige delingen av alle «problemene» hun har i livet sitt (med nav, med økonomi, med …) er en effektiv måte å få følgerne til å føle samhørighet med seg selv, og i neste runde klikke hjem den tjenesten/produktet hun selger. Hun har valgt seg en nisje av følgere som dels sliter. Sliter med kropp, sliter med relasjoner, sliter med økonomi, sliter med NAV. Hvis hun kun poster innlegg av fest, morro, et hjem med en prislapp langt over snittet, weekendferier og Pradasko til 15-20K så hadde disse sliterne ikke kunne relatere seg til henne på samme måte. Derfor må feeden jevnlig spes på med tårevåte ranter om hvor håpløst alt er, og pengemangel og NAV er problemområder mange kan kjenne seg igjen i. 17 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå