Sansa20 Skrevet 26. september 2022 #2501 Del Skrevet 26. september 2022 shab skrev (1 minutt siden): får ikke opp Ninasprell på snapchat jeg Ninasprell levende 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stemorsblomsten Skrevet 27. september 2022 #2502 Del Skrevet 27. september 2022 Hvis foreldrene ønsker det beste for sønn OG barnebarn,lar de være å frita sønn for ansvar. Altså;festen er over når man får barn... 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 27. september 2022 #2503 Del Skrevet 27. september 2022 stemorsblomsten skrev (50 minutter siden): Hvis foreldrene ønsker det beste for sønn OG barnebarn,lar de være å frita sønn for ansvar. Altså;festen er over når man får barn... Det kan jo tenkes at foreldrene til barnefaren på en måte er glad for at han nå har en noenlunde ordentlig jobb. Etter det som har vært dokumentert av Kristin gjennom årene, har han stort sett gamet, og ikke bidratt med noe særlig. Ikke svært sjarmerende. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stemorsblomsten Skrevet 27. september 2022 #2504 Del Skrevet 27. september 2022 Havnefogden skrev (4 timer siden): Det kan jo tenkes at foreldrene til barnefaren på en måte er glad for at han nå har en noenlunde ordentlig jobb. Etter det som har vært dokumentert av Kristin gjennom årene, har han stort sett gamet, og ikke bidratt med noe særlig. Ikke svært sjarmerende. Hvordan ble han slik,mon tro? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 27. september 2022 #2505 Del Skrevet 27. september 2022 stemorsblomsten skrev (3 timer siden): Hvordan ble han slik,mon tro? Kristin dro vel inn det meste av inntekt til familien as. Ikke godt å si. Bra han prøver å forsørge seg selv, men å drive bar virker strevsomt når man har omsorg for små barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 28. september 2022 #2506 Del Skrevet 28. september 2022 Mye å høre på podcasten til Ida. Ida med hjerte i hånden. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 28. september 2022 #2507 Del Skrevet 28. september 2022 solietta skrev (3 timer siden): Mye å høre på podcasten til Ida. Ida med hjerte i hånden. Hører nå:). Bra episode!! Kristin får sagt alt, uten å si noe konkret. Sikkert godt for henne. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. september 2022 #2508 Del Skrevet 28. september 2022 Står i se og hør at hun sendte melding til Dennis fra ferie i Spania at det ikke var liv laga og at hun kom til å gå ut med det. https://www.seher.no/kjendis/bruddavgjorelsen-visste-ingenting/77290307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 28. september 2022 #2509 Del Skrevet 28. september 2022 Justlooking skrev (1 minutt siden): Står i se og hør at hun sendte melding til Dennis fra ferie i Spania at det ikke var liv laga og at hun kom til å gå ut med det. https://www.seher.no/kjendis/bruddavgjorelsen-visste-ingenting/77290307 Hun er og var flyforbannet på han. Full forståelse. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 28. september 2022 #2510 Del Skrevet 28. september 2022 Som hun sa i podcasten. Det var hun som jobbet mest for forholdet enda det burde vært motsatt… det sier egentlig alt. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. september 2022 #2511 Del Skrevet 28. september 2022 Tråden er stengt for moderering. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. september 2022 #2512 Del Skrevet 29. september 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 29. september 2022 #2513 Del Skrevet 29. september 2022 ^littletoomuch skrev (22 timer siden): Som hun sa i podcasten. Det var hun som jobbet mest for forholdet enda det burde vært motsatt… det sier egentlig alt. At vi menn ikke gidder å "jobbe for et forhold" er sant. Men man kan ha det bra for det, jeg har positive opplevelser. Denne saken jeg ingenting om og jeg bryr meg ikke, men utgangspunkt "at man skal jobbe for et forhold" høres jævla slitsomt ut. Være snill ja, men på jobb? Nei, ikke denne fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. september 2022 #2514 Del Skrevet 29. september 2022 totti_1 skrev (1 time siden): At vi menn ikke gidder å "jobbe for et forhold" er sant. Men man kan ha det bra for det, jeg har positive opplevelser. Denne saken jeg ingenting om og jeg bryr meg ikke, men utgangspunkt "at man skal jobbe for et forhold" høres jævla slitsomt ut. Være snill ja, men på jobb? Nei, ikke denne fyren. Hæ? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 30. september 2022 #2515 Del Skrevet 30. september 2022 totti_1 skrev (9 timer siden): At vi menn ikke gidder å "jobbe for et forhold" er sant. Men man kan ha det bra for det, jeg har positive opplevelser. Denne saken jeg ingenting om og jeg bryr meg ikke, men utgangspunkt "at man skal jobbe for et forhold" høres jævla slitsomt ut. Være snill ja, men på jobb? Nei, ikke denne fyren. Du bryr deg. Du høres ut som drømmemannen 🙄 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klatremusa Skrevet 30. september 2022 #2516 Del Skrevet 30. september 2022 totti_1 skrev (11 timer siden): At vi menn ikke gidder å "jobbe for et forhold" er sant. Men man kan ha det bra for det, jeg har positive opplevelser. Denne saken jeg ingenting om og jeg bryr meg ikke, men utgangspunkt "at man skal jobbe for et forhold" høres jævla slitsomt ut. Være snill ja, men på jobb? Nei, ikke denne fyren. Tror ikke du har hatt et langvarig forhold gitt😂 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 30. september 2022 #2517 Del Skrevet 30. september 2022 «Si at du er singel uten å si at du er singel» 21 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. oktober 2022 #2518 Del Skrevet 2. oktober 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 2. oktober 2022 #2519 Del Skrevet 2. oktober 2022 Barnet som aldri skulle bli eksponert, blir eksponert av farmor. Ansiktet også ja. Kristian Gjelsvik går son vanlig hardt ut med bastante meninger, men tar en 360 som hun selv kaller det 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 2. oktober 2022 #2520 Del Skrevet 2. oktober 2022 HerKommerMummi skrev (11 minutter siden): Barnet som aldri skulle bli eksponert, blir eksponert av farmor. Ansiktet også ja. Kristian Gjelsvik går son vanlig hardt ut med bastante meninger, men tar en 360 som hun selv kaller det 😅 Hun har vel bare vist bakhodet? Har ikke sitt at Nina har vist gutten frem noe annet jeg. Må være når han satt i armkroken til Dennis og leste bok men da var har skjult bK boka 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå