Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

non_stop skrev (15 timer siden):

Og at hun gikk rundt i leiligheten forbannet og filmet all snusen han hadde spyttet ut bak sofaen og på gulvet ved senga.

Altså...for en gris!:overrasket:

Imponerende av Kristin å holde ut i 10 år, med en partner med "uvaner" av slike dimensjoner. Da er vi på et annet nivå enn slenge fra seg skitne sokker, ikke ta ned dolokket , klemme midt på tannkremtuben osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JuliaPinero skrev (1 time siden):

Bare fordi hun sa at hun nå visste hva hun fortjener betyr ikke nødvendigvis at han har gjort noe dårlig som førte til et brudd. 

Jeg skrev heller ikke at den halve setningen du her har trukket ut av sammenheng alene var det som indikerte min hypotese.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 13.8.2022 den 11.42):

Er nok for å stikke i eksen. Se hvor tynn og fin jeg er blitt, se hva du går glipp av...

Det tviler jeg på. Etter et brudd trenger man å bygge seg opp igjen, rett og slett. Man trenger å finne tilbake til seg selv, få igjen selvtilliten, føle seg attraktiv og få bekreftet at andre synes man er det. Det er så normalt og sunt som det kan bli. Jeg ser ei dame som gir seg selv det hun trenger og derfor snart er sterk og hel igjen.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (22 timer siden):

Har han fått lappen enda? Jeg fulgte henne en liten stund og husker hun kjørte rundt på han og maste på at han skulle få lappen. Og at hun gikk rundt i leiligheten forbannet og filmet all snusen han hadde spyttet ut bak sofaen og på gulvet ved senga. På meg virket de mer som mor og sønn og han slår meg som en fyr som ikke er helt tørr bak øra enda og vil rase fra seg. 

I motsetning til det voksne geniet som fikk straffeskatt på én million kroner 😄 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

totti_1 skrev (På 23.8.2022 den 22.27):

I motsetning til det voksne geniet som fikk straffeskatt på én million kroner 😄 

Nå er vel dette lenge siden, og hun har ryddet greit opp etter den gang. Er det slik at du aldri har gjort feil i livet? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har fulgt K&D en stund, så har man vel reagert på at han oppfører seg som en bortskjemt guttunge. Han er en vakker mann, sett ham i en butikk en gang og han er vakrere i virkeligheten. Men i lengden holder jo ikke det, man må være partnere. 

Å bo sammen med et menneske som ikke gidder hadde jeg klikka på. Bare da de hadde besøk av Synnøve Skarbø til det tv-programmet hun lagde. Mens folk holdt på rundt, så lå han og sov overalt. Sånt hadde jeg bare ikke satt pris på. Og når han ikke gidder å ta lappen, slenger snus rundt overalt og ikke tar sin del av det å være i et voksent samliv, så skjønner jeg jo at hun kom til et punkt. Hvis han så har gjort noe galt i tillegg, så sayonara.. 

  • Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 28.8.2022 den 12.35):

Hvis man har fulgt K&D en stund, så har man vel reagert på at han oppfører seg som en bortskjemt guttunge. Han er en vakker mann, sett ham i en butikk en gang og han er vakrere i virkeligheten. Men i lengden holder jo ikke det, man må være partnere. 

Å bo sammen med et menneske som ikke gidder hadde jeg klikka på. Bare da de hadde besøk av Synnøve Skarbø til det tv-programmet hun lagde. Mens folk holdt på rundt, så lå han og sov overalt. Sånt hadde jeg bare ikke satt pris på. Og når han ikke gidder å ta lappen, slenger snus rundt overalt og ikke tar sin del av det å være i et voksent samliv, så skjønner jeg jo at hun kom til et punkt. Hvis han så har gjort noe galt i tillegg, så sayonara.. 

...

Endret av Sansa20
...
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (På 23.8.2022 den 16.04):

Altså...for en gris!:overrasket:

Imponerende av Kristin å holde ut i 10 år, med en partner med "uvaner" av slike dimensjoner. Da er vi på et annet nivå enn slenge fra seg skitne sokker, ikke ta ned dolokket , klemme midt på tannkremtuben osv.

Imponerende å holde ut så lenge med en mann uten boevne. Høres ut som han trenger veiledning.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (1 minutt siden):

Jeg møtte på han i går når han kom innom utestedet der han jobber , Han er en flott mann , og  sikkert en fin far for Lillemann, men var trasig og se hvordan han var på andre damer.  Stakkars Kristin som har levd i uvisshet..Trist å  sjokkerende å se at ham valgte bort  familielivet i alder av 31. 

Fyren er singel, og kan snakke og ligge med akkurat hvem han vil.

Særlig uten at det kommer rapport i en tråd på KG.

 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (2 minutter siden):

Jeg møtte på han i går når han kom innom utestedet der han jobber , Han er en flott mann , og  sikkert en fin far for Lillemann, men var trasig og se hvordan han var på andre damer.  Stakkars Kristin som har levd i uvisshet..Trist å  sjokkerende å se at ham valgte bort  familielivet i alder av 31. 

Hva han gjør nå, har jo ingenting å si for KG da forholdet er over. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (9 timer siden):

Jeg møtte på han i går når han kom innom utestedet der han jobber , Han er en flott mann , og  sikkert en fin far for Lillemann,  Trist å  sjokkerende å se at ham valgte bort  familielivet i alder av 31. 

Vet vi hvem som valgte bort familielivet? Han har vel tatt sinn del av sønnen når Kristin har vært borte lenge i perioder i diverse oppdrag gjennom årene. Han sluttet vel også jobbe for å være mer tilstede for Kristin og hennes oppdrag før sønnen ble født. De har sikkert feil begge to som ofte er tilfelle når folk går fra hverandre. Ofte vokser folk fra hverandre og Kristin sa vel at coronatiden var vanskelig.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La nå disse to ordne opp som best de kan for seg og barnet sitt. Jeg er ikke tilhenger av noen av dem, men det er jo ingen tvil og at de går gjennom en tøff periode. Hvis de to blir enige seg i mellom, så trenger ingen andre å bry seg, for jeg er sikker på at de ordner det beste for barnet sitt.

Hvis jeg skal mene noe så er det at jeg forstår at hun blir på østlandet der hun har sin familie.   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det drypper (pøsregner..) ganske voldsomt med hint på Ninas snap om situasjonen idag.

Noe skjedde på fylla i Stavanger,og "alle" prater om det,som ødela fremtidsplanene for familien hennes (da antar jeg hun inkluderer K+smått..)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (54 minutter siden):

Det drypper (pøsregner..) ganske voldsomt med hint på Ninas snap om situasjonen idag.

Noe skjedde på fylla i Stavanger,og "alle" prater om det,som ødela fremtidsplanene for familien hennes (da antar jeg hun inkluderer K+smått..)

Skriver TROR DE VET TING, TROR! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (14 minutter siden):

Skriver TROR DE VET TING, TROR! 

Den gaulingen kan du ta ett annet sted.

Ikke sa jeg at noen faktisk vet,eller tror de vet,noen ting.

Jeg sa det snakkes om.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Den gaulingen kan du ta ett annet sted.

Ikke sa jeg at noen faktisk vet,eller tror de vet,noen ting.

Jeg sa det snakkes om.

Er så mye rykter og synsinger ute og går at av og til så må man gaule som du skriver for å påpeke ting 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var på Utopia i helga sammen halve Stavanger, klart ting ikke går upåaktet hen. Smart av han kanskje å ligge litt lavt🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...