Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (2 minutter siden):

Litt spesielt? Han elsker henne men de er ikke sammen? 🤔

Synes ikke det?

Meldingen var totalt dån. Håper de finner sammen igjen 💖🤷‍♀️

Men Kristins egen post bar litt preg av å si at hun ikke fikk det hun trengte, så…..

Noen er jo veldig gode på romantikk i ord, men ikke alltid i Hverdagen AS. Men SMELT til den meldingen!

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DundreMilfin skrev (6 minutter siden):

Synes ikke det?

Meldingen var totalt dån. Håper de finner sammen igjen 💖🤷‍♀️

Men Kristins egen post bar litt preg av å si at hun ikke fikk det hun trengte, så…..

Noen er jo veldig gode på romantikk i ord, men ikke alltid i Hverdagen AS. Men SMELT til den meldingen!

Mulig han stopper andre for å ville date han når han skriver åpent at han elsker eksen enda. Samme som John Arne Riise holder på med dette. Skriver 🔥🔥 på bildene til ekskona på instagram. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (26 minutter siden):

Litt spesielt? Han elsker henne men de er ikke sammen? 🤔

Å elske noen betyr ikke at man passer sammen og klarer å få ett forhold til å fungere. Det er også flere måte å elske ett menneske på.

  • Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Mulig han stopper andre for å ville date han når han skriver åpent at han elsker eksen enda. Samme som John Arne Riise holder på med dette. Skriver 🔥🔥 på bildene til ekskona på instagram. 

Går det ikke litt rykter om at de to fortsatt er sammen da, men tok skilsmisse av økonomiske grunner? 😅🤷‍♀️
 

Det er ikke sikkert Riise ønsker å date foreløpig. Sikkert ikke Dennis heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
5 hours ago, solietta said:

Så utrolig fint bursdag hilsen,  Dennis skrev på sin egen  instagram til Kristin ❤️❤️

Æsj nei. 

For meg ga dette samme vibber som da Robin Thicke ga ut et helt album oppkalt etter eksdama som i bunn og grunn tryglet om at hun skulle komme tilbake.

Svære offentlige kjærlighetserklæringer kan være like mye et forsøk på kontroll som faktisk kjærlighet. 

Se for deg at du gikk fra mannen/kona (med små barn har du trolig god grunn) og h*n publiserte en sånn erklæring på bursdagen din, med en haug med fremmede som synes det var såååå koselig og håpet dere skulle finne sammen igjen.

Ganske ugreit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DundreMilfin skrev (15 minutter siden):

Går det ikke litt rykter om at de to fortsatt er sammen da, men tok skilsmisse av økonomiske grunner? 😅🤷‍♀️
 

Det er ikke sikkert Riise ønsker å date foreløpig. Sikkert ikke Dennis heller. 

Jo. Stemmer det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Å elske noen betyr ikke at man passer sammen og klarer å få ett forhold til å fungere. Det er også flere måte å elske ett menneske på.

Så riktig så riktig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledeig2.0 skrev (3 timer siden):

Æsj nei. 

For meg ga dette samme vibber som da Robin Thicke ga ut et helt album oppkalt etter eksdama som i bunn og grunn tryglet om at hun skulle komme tilbake.

Svære offentlige kjærlighetserklæringer kan være like mye et forsøk på kontroll som faktisk kjærlighet. 

Se for deg at du gikk fra mannen/kona (med små barn har du trolig god grunn) og h*n publiserte en sånn erklæring på bursdagen din, med en haug med fremmede som synes det var såååå koselig og håpet dere skulle finne sammen igjen.

Ganske ugreit?

Var fint skrevet, men ja enig i at det erv samtidig litt småkvalmt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver18 skrev (4 timer siden):

Han følger henne ikke og hun virker bitter for noe han har gjort 

Forståelse for det .  Han har gjort noe utilgivelig tipper jeg 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han fått lappen enda? Jeg fulgte henne en liten stund og husker hun kjørte rundt på han og maste på at han skulle få lappen. Og at hun gikk rundt i leiligheten forbannet og filmet all snusen han hadde spyttet ut bak sofaen og på gulvet ved senga. På meg virket de mer som mor og sønn og han slår meg som en fyr som ikke er helt tørr bak øra enda og vil rase fra seg. 

  • Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (2 timer siden):

Har han fått lappen enda? Jeg fulgte henne en liten stund og husker hun kjørte rundt på han og maste på at han skulle få lappen. Og at hun gikk rundt i leiligheten forbannet og filmet all snusen han hadde spyttet ut bak sofaen og på gulvet ved senga. På meg virket de mer som mor og sønn og han slår meg som en fyr som ikke er helt tørr bak øra enda og vil rase fra seg. 

🤢

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^littletoomuch skrev (6 timer siden):

Kristin har ikke en gang likt meldingen som Dennis skrev på insta. 

Han har gjort noe utilgivelig garantert, og ikke vært så grei med hun ,  men likevel var det fint skrevet. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
6 hours ago, ^littletoomuch said:

Kristin har ikke en gang likt meldingen som Dennis skrev på insta. 

Fremsto som nevnt veldig manipulativt. Og jeg mistenker at folk hadde reagert annerledes dersom eksen til en kollega skrev en vill oppramsing av ting de hadde gjort og "jeg vil elske deg til jeg dør" med masse bilder av henne på sosiale medier enn når avsenderen er kjendis. 

Endret av Bolledeig2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledeig2.0 skrev (2 timer siden):

Fremsto som nevnt veldig manipulativt. Og jeg mistenker at folk hadde reagert annerledes dersom eksen til en kollega skrev en vill oppramsing av ting de hadde gjort og "jeg vil elske deg til jeg dør" med masse bilder av henne på sosiale medier enn når avsenderen er kjendis. 

Dette er viktig å huske på ja. Sier ikke at det er det som har skjedd her, men det er veldig vanlig at i usunne forhold hvor den ene med rette har endt forholdet (f.eks utroskap, psykisk og fysisk vold osv) har endt opp med å bli den store stygge ulven utad. For av respekt for privatlivet til både eks og barn forholder h*n seg rolig og sier nada hverken positivt eller negativt offentlig eller til noen som ikke har noe med det. Fordi det er PRIVAT. Og den andre parten går ut å fullroser eksen, legger ut masse på SOME om hvor vondt h*n selv har det fordi det ble slutt. Dermed vil utenforstående ofte gi all sympati til den som offentlig viser følelser og sorg. Det ikke mange tenker på er at man selv antagelig hadde gjort nøyaktig det samme som den som gjorde det slutt. Den parten kan sitte med like mye sorg og vonde følelser og gråter sine stille tårer alene eller med mennesker h*n stoler på som ikke er offentlige. Men for skuelystne vil sistnevnte bli sett på som kjølig, uten følelser, en som ødela et godt forhold. 

  • Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En sånn 2-ukers pendlerstatus mellom øst/vest, hvordan kan det funke tro. Kjipt å ikke gå i bhg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at Kristin hverken har likt eller kommentert posten til Dennis kombinert med hennes egen bursdagspost på insta, gir sterke indikasjoner på at Dennis har gjort noe Kristin ikke kan godta og at hun dermed har måttet avslutte forholdet. Hun skriver bl.a følgende under egen instapost: "Jeg vet hva jeg vil ha og hva jeg ikke vil ha, og ikke minst - hva jeg fortjener!" Den setningen der sier mye...

  • Liker 39
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (28 minutter siden):

Det faktum at Kristin hverken har likt eller kommentert posten til Dennis kombinert med hennes egen bursdagspost på insta, gir sterke indikasjoner på at Dennis har gjort noe Kristin ikke kan godta og at hun dermed har måttet avslutte forholdet. Hun skriver bl.a følgende under egen instapost: "Jeg vet hva jeg vil ha og hva jeg ikke vil ha, og ikke minst - hva jeg fortjener!" Den setningen der sier mye...

Bare fordi hun sa at hun nå visste hva hun fortjener betyr ikke nødvendigvis at han har gjort noe dårlig som førte til et brudd. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...