Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

solietta skrev (4 minutter siden):

Gå innom Kristin sin instagram så ser du på 10 spørsmål og svar.. 

Der sto det ingenting om hva han har gjort 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (2 minutter siden):

Der sto det ingenting om hva han har gjort 

Se innslaget på vg tv harm og hegseth. Hun forteller litt, er lett å forstå hva som skjedde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (39 minutter siden):

Se innslaget på vg tv harm og hegseth. Hun forteller litt, er lett å forstå hva som skjedde 

Nei fikk ikke med meg hva som skjedde annet enn at det var «more to the story» og at hu aldri skal til Stavanger igjen. Så hva skjedde?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (Akkurat nå):

Nei fikk ikke med meg hva som skjedde annet enn at det var «more to the story» og at hu aldri skal til Stavanger igjen. Så hva skjedde?

Det er det ingen som vet helt sikkert for det er ikke uttalt av noen av de det gjelder. Det går rykter, men ingen rykter er bekreftet så det slettes herfra uansett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (36 minutter siden):

Det er det ingen som vet helt sikkert for det er ikke uttalt av noen av de det gjelder. Det går rykter, men ingen rykter er bekreftet så det slettes herfra uansett. 

Hvis du leser innpå instagramen så er det lett å forstå hva som har skjedd.  Hvis man skriver her så blir det slettet uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (41 minutter siden):

Nei fikk ikke med meg hva som skjedde annet enn at det var «more to the story» og at hu aldri skal til Stavanger igjen. Så hva skjedde?

hvis man skriver ting her,  blir det slettet likevel. Men les alt under 10 spørsmål grundig på  instagram så forstår du .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (Akkurat nå):

hvis man skriver ting her,  blir det slettet likevel. Men les alt under 10 spørsmål grundig på  instagram så forstår du .. 

ok får lese en gang til da. Men så virkelig ikke noe…?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solietta skrev (14 minutter siden):

hvis man skriver ting her,  blir det slettet likevel. Men les alt under 10 spørsmål grundig på  instagram så forstår du .. 

send meg dm? Jeg har lest og fortsatt ikke forstått. Sett på podcast-anbefaling fra Gjelsvik angående tema men ikke funnet den riktige podcasten engang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Motelvibes skrev (6 timer siden):

send meg dm? Jeg har lest og fortsatt ikke forstått. Sett på podcast-anbefaling fra Gjelsvik angående tema men ikke funnet den riktige podcasten engang. 

Jeg kjenner ikke detaljene jeg heller, men antar det har med andre damer i Stavanger å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (På 21.9.2022 den 21.23):

Kanskje noen trengte en forklaring enda en gang:)

Screenshot_20220921-211926_Instagram.jpg

Ganske klart at Dennis har gjort noe som gjør at hun føler seg gjort til latter. Vi skal ikke spekulere her, men man klarer jo å dra noen konklusjoner om hva som får en til å føle det sånn. 

Det gjør den offentlige bursdagshilsenen hans ganske vemmelig. Det der kunne han holdt seg til å si privat. Det må ha vært vondt for henne å se alle heiaropene han fikk for å være så "flott og fin". 

 

  • Liker 41
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (1 time siden):

Ganske klart at Dennis har gjort noe som gjør at hun føler seg gjort til latter. Vi skal ikke spekulere her, men man klarer jo å dra noen konklusjoner om hva som får en til å føle det sånn. 

Det gjør den offentlige bursdagshilsenen hans ganske vemmelig. Det der kunne han holdt seg til å si privat. Det må ha vært vondt for henne å se alle heiaropene han fikk for å være så "flott og fin". 

 

Enig... Ekstremt manipulerende! Og dessverre et klassisk trekk ved å frasi seg alt ansvar og empati for den andre part.. 

 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (På 17.9.2022 den 22.40):

Dennis hadde nesten 2 uker i Hellas nå...fordi han fortjener det så veldig etter en tøff sommer....ikke såå lenge siden han også hadde en god ferie i forbindelse med kompisens bryllup i Spania...velfortjent ferie det også...i følge han..

 

 

 

Nå må du gi deg. Er det ikke hans egen sak hvordan han bruker fritiden sin? 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (3 timer siden):

Enig... Ekstremt manipulerende! Og dessverre et klassisk trekk ved å frasi seg alt ansvar og empati for den andre part.. 

 

Helt enig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isild skrev (5 timer siden):

Ganske klart at Dennis har gjort noe som gjør at hun føler seg gjort til latter. Vi skal ikke spekulere her, men man klarer jo å dra noen konklusjoner om hva som får en til å føle det sånn. 

Det gjør den offentlige bursdagshilsenen hans ganske vemmelig. Det der kunne han holdt seg til å si privat. Det må ha vært vondt for henne å se alle heiaropene han fikk for å være så "flott og fin". 

 

Veldig lett å forstå for alle egentlig .  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (6 timer siden):

Jeg kjenner ikke detaljene jeg heller, men antar det har med andre damer i Stavanger å gjøre. 

Det er det 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (14 timer siden):

Det er det ingen som vet helt sikkert for det er ikke uttalt av noen av de det gjelder. Det går rykter, men ingen rykter er bekreftet så det slettes herfra uansett. 

Det blir uansett slettet , uansett om det er noen her som sitter med informasjon som stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...