Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Bolledeig2.0 skrev (14 minutter siden):

Ellers for dem som ikke hørte på H&H så fortalte Kristin der at denne "kjærlighetserklæringen" ødela hele bursdagen hennes, hun så på det som et forsøk på manipulasjon og fikk masse uoppfordrede meldinger om å vurdere å ta ham tilbake etterpå. 

Sånn til alle dem som synes dette var SÅ KOSELIG.

Dette er emosjonell utpressing.

🙏

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cHg skrev (15 minutter siden):

Kanskje noen trengte en forklaring enda en gang:)

Screenshot_20220921-211926_Instagram.jpg

Helt tragisk det Kristin har måtta vært  og er gjennom nå.  Stakkars Kristin 😥😥❤️ Ikke lett for familien til Dennis heller.

Endret av solietta
  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer sterkt på at Kristin. G lar denne delingen av eget barns privatliv bli delt av farmor. I tillegg reagerer jeg på at det navngitte barnet blir satt så mye i fokus i forbindelse med bruddet fra alle parter. Selv om de voksne rundt mindreårig ikke respekterer barnets rett til å danne seg sin egen digitale identitet, bør vi på Kvinneguiden respektere det. Kristin bør lese denne på nytt https://www.kk.no/livet/derfor-vil-vi-aldri-fa-se-sonnen-hennes-i-sosiale-medier/76477786 !

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (49 minutter siden):

Jeg reagerer sterkt på at Kristin. G lar denne delingen av eget barns privatliv bli delt av farmor. I tillegg reagerer jeg på at det navngitte barnet blir satt så mye i fokus i forbindelse med bruddet fra alle parter. Selv om de voksne rundt mindreårig ikke respekterer barnets rett til å danne seg sin egen digitale identitet, bør vi på Kvinneguiden respektere det. Kristin bør lese denne på nytt https://www.kk.no/livet/derfor-vil-vi-aldri-fa-se-sonnen-hennes-i-sosiale-medier/76477786 !

Helt enig. Og hun som har så god kontakt med Nina burde heller ikke være redd for å gi beskjed til henne og sette foten ned. Vi har heller ikke noenting med hvordan de løser det seg i mellom. Og vi ser bare en brøkdel av livet til mennesker på snap, iallefall til de fleste. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (6 timer siden):

Jeg reagerer sterkt på at Kristin. G lar denne delingen av eget barns privatliv bli delt av farmor. I tillegg reagerer jeg på at det navngitte barnet blir satt så mye i fokus i forbindelse med bruddet fra alle parter. Selv om de voksne rundt mindreårig ikke respekterer barnets rett til å danne seg sin egen digitale identitet, bør vi på Kvinneguiden respektere det. Kristin bør lese denne på nytt https://www.kk.no/livet/derfor-vil-vi-aldri-fa-se-sonnen-hennes-i-sosiale-medier/76477786 !

Dette er jo bare dem , som kan avgjøre hva og hvor mye som deles.  Har sett det på Kristin lenge at hun har lyst å fortelle men samtidig tenker å verne Lille .  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 25.6.2022 den 5.26):

5-6 kilo er mye på den fra før av slanke kroppe

Så henne på Harm & Hegseth, og kunne ikke unngå å legge merke til vekttapet! Hun har blitt veldig tynn! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (5 minutter siden):

Så henne på Harm & Hegseth, og kunne ikke unngå å legge merke til vekttapet! Hun har blitt veldig tynn! 

Ja og det er ikke rart. Hatt og er fortsatt i  en tøff tid så matlysten er sikkert ikke på topp.  

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 timer siden):

Så henne på Harm & Hegseth, og kunne ikke unngå å legge merke til vekttapet! Hun har blitt veldig tynn! 

Kan vi slutte å kommentere andres kropper 

  • Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (17 minutter siden):

Og det er Kristin sin feil og ansvar? Ærlig talt, de er to foreldre. Hvorfor hele tiden legge ansvaret over på Kristin når barnet ikke engang er hos henne akkurat nå? Hvorfor fritas far til barnet for alt? 

Når det er samvær og farmor deler i vilden sky, burde ikke da sønnen ta en prat med moren og be henne roe eksponeringen? I stedet for å kritisere barnets mor?

i utallige tråder her på forumet så leser man at alt som skjer under pappauker har moren ingenting hun skulle ha sagt noe på, far bestemmer når han har samvær. 

Men her får jaggu Kristin også kritikk for hva eksens mor gjør. Hadde det vært Kristin sin mor så hadde jeg forstått det, men ikke når det er samvær og det som skjer da er utenfor din kontroll. 

(er dog enig i at Nina eksponerer altfor mye, men ikke enig i at Kristin er den som skal få kritikken for det)

Er egentlig ikke noe vits å gi noen av dem kritikk, for det er dem selv som avgjør hvor mye dem skal dele av alt   

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Og det er Kristin sin feil og ansvar? Ærlig talt, de er to foreldre. Hvorfor hele tiden legge ansvaret over på Kristin når barnet ikke engang er hos henne akkurat nå? Hvorfor fritas far til barnet for alt? 

Når det er samvær og farmor deler i vilden sky, burde ikke da sønnen ta en prat med moren og be henne roe eksponeringen? I stedet for å kritisere barnets mor?

i utallige tråder her på forumet så leser man at alt som skjer under pappauker har moren ingenting hun skulle ha sagt noe på, far bestemmer når han har samvær. 

Men her får jaggu Kristin også kritikk for hva eksens mor gjør. Hadde det vært Kristin sin mor så hadde jeg forstått det, men ikke når det er samvær og det som skjer da er utenfor din kontroll. 

(er dog enig i at Nina eksponerer altfor mye, men ikke enig i at Kristin er den som skal få kritikken for det)

At folk kan plusse på et innlegg som deler så mye irrelevant informasjon om et navngitt barn sitt privatliv er hårreisende. Ja, samværsordning er faktisk det! Skjerp deg!

Endret av Lill :)
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (20 timer siden):

At folk kan plusse på et innlegg som deler så mye irrelevant informasjon om et navngitt barn sitt privatliv er hårreisende. Ja, samværsordning er faktisk det! Skjerp deg!

Skjerp deg selv! Og slutt å lyve og dikte opp. De som har plusset har forstått konteksten i det jeg skrev, ikke min feil at det går over hodet på deg

Og les hva jeg skriver; jeg legger ikke ut om deres, dvs Kristin og Dennis, sin samværsordning. Hvilken ordning de har er noe jeg hverken bryr meg om eller vet noe om. Det var du nevnte samvær og ga Kristin kritikk for hva som skjer når barnet er hos far, ergo så blander du deg. Så jeg foreslår at du slutter å dele og blander deg i samværsordningen og barnet (jeg har aldri navngitt barnet, så dropp lyvingen) sitt privatliv. Hårreisende! Og slutt å gi moren kritikk for hvordan far og hans familie velger å gjøre ting. Mor kan komme med ønsker om å ikke eksponere, men de er to foreldre, og når barnet er hos far så ligger ansvaret hos far. Så må du absolutt kritisere så kritiser heller han som tillater at farmor eksponerer (og at far og farmor ikke respekterer mors ønske om å ikke eksponere)

I mitt siste avsnitt så skrev jeg at når barn er på samvær så har ikke den andre forelderen noe med å blande seg borti hva som skjer eller hvordan ting blir gjort. Det var skrevet på generell basis, ikke spesifikk Kristin og Dennis, som et tilsvar på at du tok opp farmor sin eksponering.

Og det at det er Dennis sitt ansvar å ta opp moren hans sin eksponering av barnet, på lik linje med at det ville vært Kristin sitt ansvar å ta det opp med sin mor hadde hun gjort det samme, går heller ikke på samværsordning,, men på din urettferdige kritikk av Kristin. Lurer på hva du hadde sagt hvis Kristin hadde blandet deg? Kan gjette på at hun hadde blitt kritisert da også for å blande seg når barnet er hos far🙄 Så rett kritikken der den hører hjemme, det er ikke den som ikke har barnet som skal stå til hugg fot kritikkverdige forhold som foregår hos den som fysisk har barnet hos seg. 

 

Endret av skruf
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (1 time siden):

Skjerp deg selv! Og slutt å lyve og dikte opp. De som har plusset har forstått konteksten i det jeg skrev, ikke min feil at det går over hodet på deg

Og les hva jeg skriver; jeg legger ikke ut om deres, dvs Kristin og Dennis, sin samværsordning. Hvilken ordning de har er noe jeg hverken bryr meg om eller vet noe om. Det var du nevnte samvær og ga Kristin kritikk for hva som skjer når barnet er hos far, ergo så blander du deg. Så jeg foreslår at du deler og blander deg i samværsordningen og barnet (jeg har aldri navngitt barnet, så dropp lyvingen) sitt privatliv. Hårreisende! 

I mitt siste avsnitt så skrev jeg at når barn er på samvær så har ikke den andre forelderen noe med å blande seg borti hva som skjer eller hvordan ting blir gjort. Det var skrevet på generell basis, ikke spesifikk Kristin og Dennis, som et tilsvar på at du tok opp farmor sin eksponering.

Og det at det er Dennis sitt ansvar å ta opp moren hans sin eksponering av barnet, på lik linje med at det ville vært Kristin sitt ansvar å ta det opp med sin mor hadde hun gjort det samme, går heller ikke på samværsordning,, men på din urettferdige kritikk av Kristin. Lurer på hva du hadde sagt hvis Kristin hadde blandet deg? Kan gjette på at hun hadde blitt kritisert da også for å blande seg når barnet er hos far🙄 Så rett kritikken der den hører hjemme, det er ikke den som ikke har barnet som skal stå til hugg fot kritikkverdige forhold som foregår hos den som fysisk har barnet hos seg. 

 

Les innleggene dine en gang til! Du videreformidler informasjon om en ikke samtykkende tredjepart. At Kristin skriver et innlegg om at barnet ikke skal på SoMe men at man finner så mye informasjon om det samme barnet , som en farmor hun har et tett forhold til deler   fritar ikke Kristin fra å korrigere denne delingen. Og igjen, jeg skrev at det var flere voksne som deler altfor mye rundt dette samlivsbruddet og det innebærer også far og Kristin. Klart at far burde satt foten ned, men nå har vel han aldri skrevet en kronikk om at han aldri kommer til å dele om barnet sitt på SoMe. Det er det utelukkende Kristin som har, og det er derfor hun får kritikk også. Jeg kunne ikke bry meg mindre om alt sladderet enkelte av dere klarer å hoste opp i denne tråden, men at dere drar inn mindreårig i denne sladderen kan dere bare slutte med. Det er lavmål. 

Endret av Lill :)
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 21.9.2022 den 17.50):

Hvem har ikke gjort dumme ting her i livet?

Han ble sammen med K veldig ung. Helt naturlig at det kan hinder i veien.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (14 timer siden):

Han ble sammen med K veldig ung. Helt naturlig at det kan hinder i veien.

Her er det han som valgte  et annet liv enn familie livet.  

Endret av solietta
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...