Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sunfl0wer skrev (2 timer siden):

Eeeh,litt av noen stories hos Dennis etter natten🙈🙈

Hva er galt med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

Hva er galt med de?

Ikke noe galt sånn sett,hver sin lyst😛 Var bare sjokk for øynene på morgenen med videoer av en som blir spanket av en stripper🙈

Men ser de er slettet nå,så det var vel ikke helt gjennomtenkt å legge det ut🤣

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (Akkurat nå):

Ikke noe galt sånn sett,hver sin lyst😛 Var bare sjokk for øynene på morgenen med videoer av en som blir spanket av en stripper🙈🙈

Det så jeg ikke, enig i at det er litt drøyt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (Akkurat nå):

Det så jeg ikke, enig i at det er litt drøyt 🙈

Hehe,ja🙈 Ikke alltid alkohol og være på sosiale medier er en bra kombo🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å gå ned i vekt etter ett brudd, samt gjøre endringer som å farge håret, kjøpe nye klær osv osv er like vanlig og normalt som å gå opp i vekt når «kjærestekiloene» sniker seg på når man får kjæreste og etterhvert blir samboer 

Kristin er helt normal slank, og hun har heller ikke en utfordrende klesstil. Hvorfor kan man ikke gjøre det beste ut av seg selv? Ser ikke akkurat ut om at eksen sitter inne i joggebuksa og sørger over bruddet heller…

  • Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Det å gå ned i vekt etter ett brudd, samt gjøre endringer som å farge håret, kjøpe nye klær osv osv er like vanlig og normalt som å gå opp i vekt når «kjærestekiloene» sniker seg på når man får kjæreste og etterhvert blir samboer 

Kristin er helt normal slank, og hun har heller ikke en utfordrende klesstil. Hvorfor kan man ikke gjøre det beste ut av seg selv? Ser ikke akkurat ut om at eksen sitter inne i joggebuksa og sørger over bruddet heller…

Hadde jeg blitt singel nå så hadde jeg garantert meldt meg inn på treningsstudio/trent oftere og brydd meg mye mer om utseende - som igjen hadde resultert i mer klesshopping, frisør ect. 

Jeg hadde også vært mer sosial, gått på mer events og brukt snap/insta fittigere 

Skjer hver gang jeg blir singel 🤭 

Hennes fordel er jo at hun tjener penger på å være mer "på" så why not 

Siden hun har fått seg PT nå så har de sikkert fokus på mer mat og muskelmasse også 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (2 timer siden):

Hadde jeg blitt singel nå så hadde jeg garantert meldt meg inn på treningsstudio/trent oftere og brydd meg mye mer om utseende - som igjen hadde resultert i mer klesshopping, frisør ect. 

Jeg hadde også vært mer sosial, gått på mer events og brukt snap/insta fittigere 

Skjer hver gang jeg blir singel 🤭 

Hennes fordel er jo at hun tjener penger på å være mer "på" så why not 

Siden hun har fått seg PT nå så har de sikkert fokus på mer mat og muskelmasse også 

Enig!

Så jeg skjønner ikke hvorfor også det skal kritiseres🤷🏼‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet sitat er fjernet. Sol, admin.

Jeg er sikker skikkelig sær og alt, men jeg hadde aldri klart å være borte fra barnet mitt så mye som de to er... Skyt meg gjerne, og skrik ut om alenetid og ta vare på seg selv. Men for meg er dette langt over grensen til hva jeg hadde ønsket, og en prioritering jeg synes er drøy.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 42
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (33 minutter siden):

Jeg er sikker skikkelig sær og alt, men jeg hadde aldri klart å være borte fra barnet mitt så mye som de to er... Skyt meg gjerne, og skrik ut om alenetid og ta vare på seg selv. Men for meg er dette langt over grensen til hva jeg hadde ønsket, og en prioritering jeg synes er drøy.

100% enig med deg! :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1298374-regelpresiseringer-for-rampelyset/?tab=comments#comment-29859990

Sitat

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner.

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke hvem barnet er med. Problemet er jo at 'alle' vet om det. Jeg har ikke fulgt med på dem, bare lest tråden her. Men det er jo tydelig at både foreldre og bestemor publiserer alt hva de driver med og direkte eller indirekte hva barnet driver med og hvor det er. Det er jo det som er mest feil. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (21 timer siden):

Den setningen der var et veldig godt eksempel på det ja.

😂😂😂😂 Jeg går foran som et godt eksempel 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

solietta skrev (1 time siden):

Så utrolig fint bursdag hilsen,  Dennis skrev på sin egen  instagram til Kristin ❤️❤️

Det var nydelig skrevet ❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...